niedziela, 16 stycznia 2022

Nasza modlitwa końcowa; Aktywacja Katedra Część 8 i ostatni

 

 

Umiłowany Boże, błogosławieni są ci, którzy słyszą niebiański chór aniołów śpiewających w obecności najświętszego ducha Boga, naszej Świętej Boskiej Matki, która przebywa wewnątrz i przynosi jej obecność do animacji poprzez nasze święte kryształowe serce, gdy czujemy jej boską obecność.

Poświęcamy i konsekrujemy nasze życie, aby było prowadzone i zestrojone z naszą Kosmiczną Świętą Matką i wszystkimi jej oddanymi sługami, tymi, którzy trzymali i chronili jej tajemnice i czekali eony na ten moment, aby być świadkami jej chwalebnego zmartwychwstania.

Umiłowana Święta Matko Zofio, jestem Twoim pokornym sługą, niech moje ciało służy jako Twój święty przewodnik w służbie dla najwyższej ekspresji, jak Bóg zamierza.

Nasze modlitwy do Świętej Bożej Rodzicielki.

Niech Święta Boska Pani zrzuci swoją księżycową szatę i odnajdzie swoje święte kryształowe serce jako Solarna kobieta Christos Sophia, Potrójna Solarna Bogini wskrzeszona z dźwięku, z Niebiańskich Zastępów Boga i w prawdziwej naturze jako jedna z domem Boga.
Nasza modlitwa końcowa

Niech wieczne światło Christos Sophia zwróci swoją świętą kryształową mądrość serca i swoje święte dźwięki, aby pobłogosławić Ziemię.
Our Closing Prayer
Niechaj wieczne światło Christos Sophia, święte wody powrócą, aby pobłogosławić Ziemię.

Usuń krew męczenników i świętych z ofiary złożonej bestii na tej Ziemi.

Niech krystaliczne wody naszej Świętej Matki Zofii oczyszczą cierpienie rozlanej krwi na Ziemi.

Usuń męczenników i świętych wiszących na Różanym Krzyżu.

Ulecz ich duchowe rany i przywróć im pamięć, aby mogły się objawić prawdziwym duchom Bóstwa, wiecznemu Christosowi.

Niech prawdziwa boska esencja jedności będzie tutaj obecna, silna i rodzicielska, aby udoskonalić tę świętą wieczerzę z prawdziwą boską wolą dla każdego z nas.

Nasza kochająca modlitwa za Ziemię. Niech Święta Matka Ziemi odnajdzie swoje ciało obmyte z cierpienia i oczyszczone Kryształowymi Wodami Życia, aby odrodzić się na nowo, niech jej królestwa odnajdą prawdziwą naturę jako jedność z domem Boga.

Niech wieczne ciało Chrystusa Zofii zwróci swoją mądrość serca i święte dźwięki, aby błogosławić i chronić Ziemię.

Święta Matko Zofio żądaj tego, co jest naprawdę Twoje. Twoje ciało, twój umysł, twoje serce, twoje łono, twoje tajemnice tajemnic.

Niech mądrość powróci do serca Matki Zofii i wyrzeknie się Bestii Baphometa z jej maskarady w Twoim imieniu na tej ziemi i w wielu ziemskich królestwach.

Jestem Christos Sophia i zwróciłem ciało mojej matki na ten świat.
Jestem Christos Sophia i zwróciłem ciało mojej matki temu światu.
Jestem Christos Sophia i zwróciłem ciało mojej matki temu światu.

Niech święte błogosławieństwa Boga będą z naszym kryształowym sercem, umysłem i duchem, wszystkie aspekty naszego ciała poświęcone i oddane kosmicznemu suwerennemu prawu wiecznej miłości Boga.

Odrodzenie Zakonu Chrystusa na Ziemi, niech nasi bracia i siostry radują się i świętują w wiecznym świetle Boga, aby powrócić Boski Plan w doskonałym pokoju i miłości na tę Ziemię.

Ukochana Rodzino, dziękujemy Ci za tę możliwość, gdy otwieramy się na wszystkie procesy wymagane do pełnego zestrojenia się z najwyższym celem zarządzania Boskim Planem.

Gdy skupicie się na swoim sercu, czując święte wewnętrzne małżeństwo, wyślijcie swoją wdzięczność do Boga.

Wyślij swoją wdzięczność do Chrystusa.

Wyślijcie swoją wdzięczność do Chrystusowej Zofii.

Z wielką radością i szacunkiem jestem w domu w słonecznym świetle Christosa i Christosa-Sophii!

Pokój niech będzie z waszym sercem.

Pokój niech będzie z waszym umysłem.

Pokój niech będzie z waszym ciałem.

Niech wszystko będzie z Bezwarunkową Miłością i Doskonałym Pokojem utrzymywanym w wiecznym świetle Boga i Chrystusa.

Do następnego, pozostańcie w świetlistości waszej ścieżki serca Awatar Christos Sophia.

Proszę, bądźcie życzliwi dla siebie i dla siebie nawzajem.

GSF!

Z Kochającym Sercem, Lisa

**Źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz