czwartek, 27 stycznia 2022

Ilu jest Archaniołów? - Część 1-2



27 stycznia 2022 r. przez Steve Beckow


Gabrielle, Michał i Rafael

Piszę artykuł (1) o naszej pracy jako lightworkers - ale także jako aniołów.   Albo raczej jako aniołowie, według Archanioła Michała.

Napisałem go, aby przypomnieć nam w tym krytycznym czasie, kto tu jest - to znaczy my, aniołowie. Aniołowie, jak widać, obejmują wszystkie rodzaje aniołów.

Rozmawiałem z nim o serafinach, kiedy, na marginesie, wygłosił zdanie o archaniołach, które sprawiło, że zaparło mi dech w piersiach.

Chciałem włączyć tę dyskusję do artykułu, który pisałem i zdałem sobie sprawę (2), że powinna ona znaleźć się w osobnym artykule.

Nie jest to związane z zamieszaniem. Jest związana z anielskością, czyli z nami.

Ilustruje sytuację z naszą wiedzą o nich... errr, o nas.

Nie wiemy o nich prawie nic - nic wiarygodnego, to znaczy. W jednym czytaniu, Michael poszatkował biblijną relację o dziewięciu hierarchicznych porządkach. Widzieliście, jak rozszerzył klasyczne oświeceniowe rachunki. (3)

Nie mam pojęcia, jak wielkie są klasy istot, jak pokazuje to, co następuje. Jestem ich ignorantem, mimo że odgrywają kluczową rolę w historii ludzkości.

Nic, co wiem, nie kwalifikuje mnie z mojego kontaktu z Michaelem, dzięki Lindzie, do mówienia czegokolwiek. Odmawiam odgrywania roli eksperta, naprawdę, na jakikolwiek temat, ale szczególnie na taki jak ten.

Wiedza o nich pozostaje tysiącelementową układanką. We wszystkich lekturach, które odbyłem z Michaelem, może być jeszcze dziesięć kawałków merytorycznej wiedzy na temat różnych zakonów, o których rozmawialiśmy. (4) To wszystko.

Oto więc jeden z elementów tej układanki. Jak myślicie, ilu jest archaniołów? I czy to jest istotne pytanie?

Archanioł Michał w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 5 sierpnia 2020 roku.

Steve: Jak wielu jest archaniołów?

Archanioł Michał: Chcesz rzeczywistą liczbę? Ponieważ nie zapominaj, że jesteśmy znani pod wieloma imionami.

Steve: ... Jakaś przybliżona liczba?

AAM: Tak, przybliżona liczba wynosiłaby 144.

Steve: Nie! Czy to wszystko?

AAM: Czy nie doceniasz naszych zdolności, drogi sercu?

[W końcu nazywają się "the Mighty Ones". Ośmielę się poruszyć pióra Archanioła?] (4)

Steve: Nie, ale myślałem, że są was tysiące, jeśli nie miliony.

AAM: Nie.

Steve: Cóż, ja będę. Prawdopodobnie zajmie mi miesiąc, aby to przyswoić.

(Zakończenie w części 2, poniżej).

Przypisy

(1) "Ilu jest Archaniołów? - Część 1/2," 20 stycznia 2022, na https://goldenageofgaia.com/?p=331263.

(2) Drobna realizacja, ale jednak realizacja. Nie mogę przejść obojętnie obok okazji aby o tym wspomnieć: Urzeczywistnienie lub urzeczywistniona wiedza mieści się w spektrum od mniejszego do większego. Oświecenie jest głównym urzeczywistnieniem. Aha!" jest mniejszym.

(3) Steve Beckow: To bardzo różni się od klasycznej teorii.

Archanioł Michał: Klasyczna teoria dobrze ci służyła. Teraz jesteś na nowym kursie. (Archanioł Michał w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 20 lutego 2018 r.).

(4) Przykładem byłaby uwaga, którą zrobił kiedyś na temat Dominiów i jak pomagali korporacjom stać się bardziej etycznymi. (I mają swoją pracę wyciętą dla nich, mówię).

Ale to jest przykład merytorycznego kawałka wiedzy w tysiącelementowej układance. Pokazuje on również, jak niewiele mamy wiarygodnych elementów.

"Merytoryczny" odnosi się do domeny wiedzy duchowej, która obejmuje, ale nie ogranicza się do domeny wiedzy empiryczno-materialistycznej.

(4) Steve Beckow: Czy zgadzasz się z czteroczęściowym artykułem na temat zapłonu?

Archanioł Michał: Tak.

Steve: Ok. Nie wiedziałem, czy nie jestem zbyt obeznany.

AAM: Wiesz co? Chcemy, żebyś był znajomy.

Steve: Ok, rozumiem to. Dziękuję. (Tamże, Jan. 3, 2017.)

 

 
27 stycznia 2022 r. przez Steve Beckow

Przy dwóch okazjach, kiedy go widziałem, AA Michael wyglądał najbardziej jak Keanu Reeves z kucykiem.

(Zakończenie z części 1, powyżej).

Archanioł Michał podczas osobistego czytania ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 16 września 2020 r.

Steve: Teraz powiedziałeś, że jest 144 archaniołów. A jednak przy innej okazji wspomniałeś, że są miliardy tych iskier światła rodzących się do dziś.

Zapytałem cię, czy mówisz o Serafinach, czy o wszystkich aniołach, a ty odpowiedziałeś, że mówisz o wszystkich aniołach, jeśli potraktujesz to jako bardzo dużą grupę. (1)

Więc czy mam rację myśląc, że archaniołowie nie są bardzo dużą grupą, ale sami aniołowie, lub jak sądzę angelicy, są?

AAM: Tak i nie. Więc teraz będę się z tobą droczyć, ponieważ masz to wyrażenie na planecie (już odbyłem tę rozmowę z kanałem [Lindą Dillon] i ona również kręciła głową, więc jest to odpowiedź dla was obojga), masz to wyrażenie na planecie, "ile aniołów tańczy na główce szpilki?". I tak, jest ich nieskończona liczba. Więc pomyślcie o tym.

Teraz, kiedy powiedziałem (i powiedziałem to spokojnie, ale niekompletnie), że jest nas 144 w tym, o czym myślicie jako o sferze archanielskiej, na przykład, każdy z nas miałby, nie tylko tysiąc, ale 100 000 wyrażeń tego, jak możemy być znani i manifestować się we Wszechświecie.

Zatem to, co robisz, Drogie Serce, to próba policzenia nas w taki sposób, w jaki liczyłbyś głowy w autobusie. To nie działa w ten sposób! Tak więc nasze liczby są małe, a nasza liczba jest ogromna.

Jeśli jesteście tacy jak ja, usłyszenie tej informacji od kogoś, kto wie, jest, powiedzmy, transformujące. Jest to jeden z zaledwie kilku komentarzy Michaela na temat królestwa archanielskiego. Daje mi to możliwość przynajmniej zastosowania do nich liczby, kiedy próbuję je wizualizować.

Pozwala mi to wizualizować je, powiedzmy, jako drzewo, z korzeniami wychodzącymi wszędzie.

Im więcej mam szczegółów, tym wyraźniej jestem w stanie sięgnąć z mojej pozycji i rozszerzyć moje świadome połączenie w ich kierunku. Zakładam, że kiedy czas będzie odpowiedni, oni zgodzą się (ponieważ byłbym szczęśliwym łobuzem) dokończyć połączenie.

Mówię to na podstawie doświadczeń, w których Archanioł Michał i Matka powiedzieli, że ukształtowali moje doświadczenia i określili ich czas.

W wyniku tego wierzę, że oświecenie spoczywa w rękach aniołów i galaktyk, ucieleśnionych i bezcielesnych, działających jako agenci Boskiej Matki. (2)

Kiedy patrzę na to i rozważam zawirowania, które są przed nami, przychodzi mi do głowy, że może warto byłoby przypomnieć nam o naszym istnieniu jako aniołów. Zamieszczę jeszcze jeden lub dwa artykuły na ten temat, aby przypomnieć nam, kim jesteśmy i kto tu jest.

Niech głębokie państwo nie pogarsza nas zbytnio. (Żart.)

Przypisy

(1) Archanioł Michał: To jest coś, o czym tak naprawdę nigdy wcześniej nie rozmawialiśmy, w nieskończonym stworzeniu Matki wciąż są miliardy tych iskier światła rodzących się po dziś dzień.

Steve Beckow:  I to były serafiny czy wszyscy aniołowie?

AAM: Nie, wszyscy aniołowie, jeśli weźmiesz to jako bardzo dużą grupę. ("Archangel Michael on the Angelic Kingdom (Repost)", Aug. 11, 2017, na http://goldenageofgaia.com/2017/08/11/archangel-michael-on-the-angelic-kingdom-repost/).

(2) Weźmy również przypadek Izajasza:

W roku śmierci króla Uzziasza ujrzałem też Pana siedzącego na tronie, wysokim i podniesionym, a tren jego napełniał świątynię (...) i jeden [serafin] wołał do drugiego, i mówił: Święty, święty, święty jest Pan zastępów: cała ziemia pełna jest chwały jego.

(...) Wtedy rzekłem: Biada mi, bo jestem zgubiony, bo jestem człowiekiem o nieczystych wargach i mieszkam pośród ludu o nieczystych wargach, bo moje oczy widziały Króla, Pana zastępów.

Tedy podleciał do mnie jeden z serafinów, mając w ręku węgiel żywy, który wziął szczypcami z ołtarza:

I położył go na ustach moich, i rzekł: Oto dotknęło to warg twoich; i odjęta jest nieprawość twoja, a grzech twój oczyszczony.

Słyszałem też głos Pański, mówiący: Kogo poślę, a kto pójdzie za nami? Wtedy rzekłem: Oto jestem; poślij mnie.  (Izajasza 6:1 + 5-9.)

Albo Tobiasza:

Anioł (...) powiedział Tobiaszowi (1), że po skończeniu się trzeciej nocy zostanie on połączony ze swoją oblubienicą w bojaźni Pańskiej. A gdy bojaźń Boża jest doskonała, doskonała jest także miłość, a miłość jest doskonała, gdy dokonuje się przemiana duszy w Bogu. (Św. Jan od Krzyża, Kieran Kavanaugh i Otilio Rodriguez, przeł. Complete Works of St. John of the Cross. Waszyngton: Institute of Carmelite Studies, 1973, 75).

Albo Mahometa:

Przez malejącą, gwiazdę, twój rodak nie jest w błędzie, ani nie jest zwiedziony!

Nie mówi on z własnej fantazji. To jest natchnione objawienie. Naucza go ten, który jest potężny i mocny [Gabriel].

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz