piątek, 28 stycznia 2022

Archanioł Gabriel ~ 26 - 28 STYCZNIA 2022


 

 

Kochani, wasza niewinność nigdy nie może zostać utracona. Jeśli doświadczyliście w swoim życiu wydarzeń, w których czujecie, że to się wydarzyło, oznacza to, że doszło do fragmentacji. Fragmentacja nastąpiła, ponieważ wasze części, które były niewinne ochraniały siebie.

Więc to co mówimy, to to, że wasza niewinność nie jest utracona, po prostu czeka na was abyście odzyskali te niewinne aspekty jaźni i dali im miłość, przewodnictwo i bezpieczną przestrzeń, na którą zawsze zasługiwały. Możecie to zrobić po prostu wchodząc w medytację i zapraszając te aspekty aby zrobiły krok naprzód i ujawniły swoją obecność. Otwórzcie ramiona i zaproście je aby dołączyły do was obietnicą spełnienia ich potrzeb i zapewnienia im bezpieczeństwa.

Odzyskanie wszystkich aspektów jaźni jest niezbędne aby iść naprzód w umocniony i spójny sposób w nowych energiach. Kiedy macie wszystkie części siebie we współpracy z ruchem do przodu, znajdziecie ścieżkę znacznie łatwiejszą do objęcia i poruszania się. Stajecie się swoim własnym mądrym i miłującym rodzicem i przewodnikiem oraz pięknym przykładem świadomości jedności, która zaczyna się od uznania i włączenia wszystkich aspektów siebie.

To właśnie poprzez reintegrację tych aspektów możecie znaleźć o wiele większe poczucie całości, a stamtąd wasze wybory i doświadczenia zmieniają się w najgłębszy sposób. Zachęcamy was do uwolnienia idei, że jesteście nieodwołalnie złamani i zrozumienia, że to wy jesteście tymi, na których czekaliście cały czas, aby pokazać się jako swój miłujący przywódca i uzdrowiciel. ~ Archanioł Gabriel przez Shelley Young


Źródło: https://trinityesoterics.com/2022/01/26/daily-message-wednesday-january-26-2022/

 

 

Wielu z was ma niechęć do bycia postrzeganym takimi jakimi naprawdę jesteście z powodu przeszłych doświadczeń, w których nie zostaliście zaakceptowani w tej prawdzie. Być może zostaliście odrzuceni, osądzeni, porzuceni lub wyśmiani. Wielu z was pracuje nad uzdrowieniem tej istotnej rany aby zrobić krok naprzód w waszym najwyższym wyrazie życia.

Chociaż może wydawać się naturalne aby spróbować rozwiązać tę starą ranę/strach zastępując ją nowym umacniającym oświadczeniem, które obejmuje bezpieczeństwo, poszukiwanie bezpieczeństwa, w pewnym sensie, może to wskazywać, że nadal wierzycie, że jest coś przed czym potrzebujecie ochrony. Lepszym podejściem może być użycie nowej deklaracji energetycznej, takiej jak: “Moja obecność inspiruje dobroć u innych”.

Czy czujecie różnicę? Energia nowego oświadczenia pozwala zabłysnąć w swojej prawdzie i z powodu tego umocnionego wyboru, otrzymać uzdrowienie, na które zasługujecie. Zachęca was to do bycia liderem i do utrzymywania energii, aby inni mogli spotkać się z wami w tej przestrzeni, a to, moi drodzy, jest mistrzostwo. ~ Archanioł Gabriel przez Shelley Young

Źródło: https://trinityesoterics.com/2022/01/27/daily-message-thursday-january-27-2022/

 

 

Dzisiaj jest niekonwencjonalny dzień codziennego przesłania.

Jak większość z was wie, kiedy doszłam do dziesięciolecia robienia codziennych przesłań każdego dnia, ponownie oceniłam moją służbę, szukając lepszej równowagi między pracą a życiem prywatnym. Chciałam zwolnić weekendy i święta, więc pomyślałam, że zamieszczanie fragmentów mojej książki może być dobrym pomysłem w te dni. Szybko odkryłam, że zajęło to prawie tyle czasu co pisanie nowego przesłania i nadal działało w weekend. Zdaję sobie sprawę, że mogę pisać przesłania weekendowe w ciągu tygodnia, ale to też nie było dobre, ponieważ po prostu zwiększyłoby moje obciążenie pracą w ciągu tygodnia.

Właśnie badałam różne podejścia i w końcu znalazłam jasność dzięki e-mailowi od uroczej duszy o imieniu Cora. Napisała, że jako czytelniczka wolałaby otrzymywać przesłania, które zostały napisane z przestrzeni “przynoszę”, a nie z przestrzeni “muszę”. Jestem bardzo wdzięczna, że przekazała mi tę wiadomość, ponieważ dała mi brakujący kawałek, którego po prostu nie mogłam zidentyfikować i to wszystko było krystalicznie jasne. Dziękuję, Cora!

W ciągu tygodnia pisanie codziennych przesłań jest zdecydowanie “przynoszę”. Weekendy stały się zdecydowanie “muszę”. Jak mówiło wiele codziennych przesłań, rozwijamy się poza stary paradygmat służby męczeńskiej w radosną, wspieraną służbę. Robienie czegokolwiek z przestrzeni “muszę” to zdecydowanie męczeńska służba.

Co więcej, ta energia przenikałaby również do przesłań, ponieważ przychodzą przeze mnie i prawdopodobnie jest to kolejny powód, dla którego przesłania weekendowe nie są tak często udostępniane. Czułam również jaka rada przyszłaby gdybym czytała dla kogoś z tym samym problemem i absolutnie byłoby to, że konieczne jest poświęcenie czasu na odpoczynek i regenerację aby uhonorować siebie i stworzyć lepszą równowagę.

Więc, od tego momentu będą nowe codzienne przesłania co tydzień od poniedziałku do piątku, a ja będę brała wolne weekendy i święta. Jeśli czujecie, że potrzebujecie zastrzyku energii Gabriela w te dni, zawsze możecie odwiedzić stronę internetową pod adresem www.trinityesoterics.com gdzie jest dziesięć lat wartościowych codziennych przesłań, które możecie przeczytać za darmo. Możecie nawet przeszukiwać witrynę i wyświetlać przesłania na określone tematy, klikając szkło powiększające i umieszczając słowa kluczowe w pasku wyszukiwania, który pojawia się na górze strony.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy poświęcili czas aby zwrócić się do mnie i zachęcić mnie, tak jak czułam to wszystko. Jestem tak poruszona miłością, życzliwością i wsparciem, które mi okazaliście.

Więc w dzisiejszym codziennym przesłaniu pytam was, co możecie uwolnić aby przejść do lepszej równowagi dla siebie? Jak możecie zmienić swoją służbę aby uwzględnić również siebie? Zróbmy to razem!

Źródło: https://trinityesoterics.com/2022/01/28/daily-message-friday-january-28-2022/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz