piątek, 28 stycznia 2022

Twój Idealny Ja: Dziesięć potężnych sposobów, aby wyrównać się z Twoim Idealnym Ja

 

"Twoje Idealne Ja pragnie zjednoczyć się z tobą tak samo, jak ty pragniesz zjednoczyć się z Idealnym Ja. Nie trać nadziei. W końcu staniesz się jednym z prawdą o sobie. A prawda o tobie uwolni cię od wszystkiego, co nie jest dla ciebie miłe i kochające." ~ Luminita D. Saviuc

W życiu każdego z nas przychodzi taki czas, kiedy jesteśmy zmęczeni udawaniem czegoś, czym nie jesteśmy. Czas gdy wiele żądania nasz jaźń, niekończący się oczekiwania inni i przesadni tantrums nasz fabrykowana jaźń już nie ekscytują, ale raczej wyczerpują my. I nie możemy się powstrzymać od zastanowienia:

    Czy istnieje lepszy sposób na bycie i życie? I oczywiście odpowiedź jest zawsze twierdząca.

TWOJE IDEALNE JA

Bez względu na to, kim jesteś, gdzie byłeś i jak bardzo niemożliwe może się teraz wydawać, abyś mógł być i żyć lepiej, zawsze istnieje lepszy sposób. A wszystko zaczyna się od zestrojenia się z prawdą o tobie i stania się jednym ze swoim Idealnym Ja.
10 POTĘŻNYCH SPOSOBÓW NA ZESTROJENIE SIĘ Z PRAWDĄ O SOBIE

    Zbuduj swoje Idealne Ja na silnym i niewzruszonym fundamencie

    "Jak myślisz, dlaczego tak wielu z nas tęskni za tym, by stać się kimś znacznie większym, niż kiedykolwiek uważaliśmy, że jest? Ponieważ pamięć naszego Prawdziwego Ja jest wciąż zakorzeniona w nas, wołając nasze imię i tęskniąc za zjednoczeniem z nami tak samo, jak my chcemy zjednoczyć się z naszym Idealnym Ja." ~ Luminita D. Saviuc

Powodem, dla którego tak wielu ludzi jest niezadowolonych z siebie i swojego życia jest to, że udają coś, czym nie są.

Żyją swoim życiem w oparciu o to, co inni ludzie uważają za słuszne i prawdziwe dla nich; żyją tak, aby imponować, zamiast imponować; i robią rzeczy, które nie są w zgodzie z tym, co w głębi serca wiedzą, że jest dla nich słuszne i prawdziwe.

Jeśli chcesz stać się jednością ze swoim Idealnym Ja; jeśli chcesz doświadczyć radości, wolności i spełnienia, które pochodzą z bycia w zgodzie z osobą, o której marzysz, musisz upewnić się, że położyłeś mocne i niewzruszone fundamenty, aby to Nowe Ja mogło zostać powołane do życia.

Jak?

Przez bycie brutalnie szczerym z samym sobą; przez uczenie się pochylania głowy przed mądrością swojego serca; i przez zwracanie większej uwagi na ten nieruchomy głos wewnątrz twojego serca niż na głośny głos świata wokół ciebie.

Istnieje ogromna różnica między tym, co jest przyjemne dla świata, a tym, co jest prawdziwe dla serca. Staraj się poznać tę różnicę i miej odwagę pozostać wiernym swojej wewnętrznej wizji - nawet jeśli cały świat uzna to za głupie, niedorzeczne i szalone.

    "Istnieje ogromna różnica między tym, co jest przyjemne dla świata, a tym, co jest zgodne z prawdą dla serca." ~ Luminita D. Saviuc

Zawsze pamiętaj: trendy przychodzą i odchodzą. Ale prawda zawsze pozostaje. Pozostań wierny temu, kim jesteś i zapomnij o tym, co myślą inni.

    Zadaj sobie pytanie: Kim jestem?

    "Twoje Idealne Ja nie jest czymś, co musisz znaleźć. Twoje Idealne Ja jest czymś, z czym musisz się zestroić, ponieważ Twoje Idealne Ja jest tym, kim naprawdę jesteś." ~ Luminita D. Saviuc

Jednym z największych pytań, jakie możesz sobie zadać, gdy zaczynasz nawigować swoją drogę ze starego ja w to nowe i Idealne Ja, jest pytanie:

    Kim jestem?

Tak!

Kim jestem poza moimi przeszłymi programami, przekonaniami, lękami, sukcesami, porażkami, ograniczeniami i uwarunkowaniami społecznymi?

Kim jestem poza tym, czego oczekuje ode mnie moja rodzina, przyjaciele i świat?

A co najważniejsze, kim jestem poza tym obrazem, który sobie stworzyłam, a który teraz wydaje mi się taki prawdziwy? Kim jestem pod tym wszystkim?

    Poddaj swoją wolę Większej Woli

    "Sztuka poddania się pochodzi z miejsca Miłości. Pochodzi z głębokiego zaufania do niewidzialnej Mocy, która daje Życie wszystkiemu, co żyje. Kiedy ufasz, łatwo jest ci się zrelaksować, odpuścić i pozwolić Bogu w tobie prowadzić drogę... W miłości ufamy. W strachu, wątpimy." ~ Luminita D. Saviuc

Kiedy pochylasz swoją głowę - ze wszystkimi jej sztywnymi ideami, lękami i ograniczeniami - ku mądrości swojego serca - w miłości, pokorze i poddaniu, prawda o tobie staje się znana. A stamtąd wszystko zaczyna płynąć naturalnie.

Poddanie się jest kluczem.

Uniż się przed swoją boskością. Oddaj się w pełni w ramiona tego, co kocha cię bardziej niż ty sam mógłbyś kiedykolwiek kochać. I poproś prawdę o sobie, aby pokazała ci drogę wyjścia z twojego lękliwego i nieszczęśliwego "ja". Z powrotem do swojego kochającego, nieograniczonego i Idealnego Ja.

    Pozwól, aby potrzeba zmagania się zniknęła

Ponieważ głęboko wewnątrz ty już jesteś osobą ty marzysz zostać, tam jest żadny potrzeba dla ciebie cierpieć niepotrzebnie ciągle próbować pchać i opierać się naturalny przepływ życie. No potrzeba tworzyć więcej ból dla siebie próbować zmuszać rzeczy w istnienie.

Odpuść sobie tę wyczerpującą potrzebę kontrolowania tego, jak rzeczy powinny się rozwijać i naucz się relaksować w życiu. Pozwala rzeczy brać ich naturalnego kurs.

 

Pozwól, aby życie pracowało dla Ciebie, a nie przeciwko Tobie.

Pozwólcie odejść strachowi. Pozwólcie odejść wątpliwościom. Porzućcie wszelki opór i po prostu bądźcie. Po prostu bądź tym, kim zawsze byłeś. I ufaj, że w twoim byciu Prawdziwy Ty wyjdzie na powierzchnię i wszystko, co nie jest prawdziwe o tobie, powoli, ale pewnie zaniknie.

    Zwróć uwagę na swój wewnętrzny głos

Głęboko wewnątrz centrum twojej istoty, już znasz odpowiedź na pytanie: Kim jestem?

Wszyscy znamy.

Ja jest właśnie że najwięcej my zostać w ten sposób przyzwyczajonym noszenie maski i udawać być coś my no jesteśmy, że jesteśmy teraz zbyt przestraszeni puszczać out nasz fabrykowanego ja i urzeczywistniać z nasz prawdziwy i idealna jaźń.

Nie pozwól, aby to Ci się przydarzyło.

Zwróć uwagę na ten wewnętrzny głos i odważ się robić rzeczy, o które cię prosi. Podążaj za jego wskazówkami. Zaufaj jego mądrości. Pozwól mu być Twoim zaufanym przewodnikiem i nauczycielem. A robiąc to, znajdziesz drogę z twojego starego, sfabrykowanego "ja" do swojego Prawdziwego i Idealnego "ja".

    Stwórz Wizję Swojego Idealnego Ja

Zadaj sobie pytanie:

    Gdyby nie było żadnych ograniczeń co do osoby, którą mógłbym się stać, kim bym był?

Tak.

Gdyby nie było żadnych ograniczeń co do osoby, którą mógłbyś się stać, kim byś był?

    Jak byś się nosił?
    Jak byś myślał, mówił, czuł, ubierał się i nosił?
    Jak ludzie patrzyliby na Ciebie, gdybyś stał się najlepszą wersją samego siebie?
    Jak mówiliby do Ciebie i o Tobie?
    Jak by cię traktowali? Jak ty byś ich traktował? A przede wszystkim, jak traktowałbyś siebie?

Weź udział w procesie twórczym. Pomóż wydobyć na powierzchnię swoje Idealne Ja. Zadawaj sobie właściwe pytania, które w końcu doprowadzą Cię nie tylko do właściwych pytań, ale także do Twojego Prawdziwego Ja.

Zawsze pamiętaj: nie wystarczy tylko chcieć stać się lepszym. Musisz działać zgodnie ze swoim pragnieniem i zacząć wcielać w życie osobę, o której marzysz.

    Nie stawiaj żadnych ograniczeń swojej wyobraźni

Już jesteś osobą, o której marzysz, aby się nią stać. Jedynym powodem, dla którego nie możesz się dostosować do tej wersji siebie, jest to, że wciąż trzymasz się tego starego, sfabrykowanego "ja".

Zadaj sobie pytanie: czego chcę? A potem idź naprzód i zaoferuj to sobie. Bo jak to pięknie powiedział wielki Napoleon Hill,

    "Cokolwiek umysł może sobie wyobrazić i w co może uwierzyć, może to osiągnąć." ~ Napoleon Hill

    Trenuj swój mózg, aby pracował dla Ciebie, a nie już przeciwko Tobie

    "Gdzie nie ma wizji, tam lud ginie..." ~ Przysłów 29:18

Badania w dziedzinie neuronauki pokazują, że ludzki mózg nie odróżnia tego, co rzeczywiste od tego, co wyobrażone.

Dla twojego mózgu są one jednym i tym samym.

Oznacza to, że jeśli potrafisz wyobrazić sobie siebie jako osobę o wiele lepszą, niż kiedykolwiek uważałeś, że jesteś - trzymając się swojej wizji Idealnego Ja i poświęcając jej codziennie swoją energię, skupienie i uwagę - w końcu Twoje Idealne Ja stanie się Twoim Prawdziwym Ja.

    Wytrwaj

    "Wytrwaj - bo Światło Boga stoi ponad całym światem. A ty jesteś tym Światłem! Im więcej będziesz się zatrzymywał nad tą Prawdą, tym bardziej będziesz jej pewny i tym silniejsza będzie w tobie prawda o niej. Czymkolwiek jest wasza uwaga, tym się staniecie. Wasza uwaga jest wielką soczewką, przez którą skupiacie swoją energię i kontrolujecie swoją istotę. We wszystkim, co jest, Moc Uważności jest aktywna przez cały czas - świadomie lub nieświadomie." ~ Saint Germain

Wytrwajcie - bo Światło Boga stoi ponad całym światem. I ty jesteś tym Światłem!  Im więcej będziesz się zatrzymywał nad tą Prawdą, tym bardziej będziesz jej pewny i tym silniejsza będzie w tobie jej prawda.

Ta prawda to twoje Idealne Ja. Ta prawda jest twoją Obecnością Ja Jestem, Ja Jestem, które żyje, porusza się i ma swoje istnienie w twojej istocie. Ty, dla którego wszystkie rzeczy są możliwe i który może podnieść cię z twoich ograniczeń do twojej twórczej, boskiej i nieograniczonej mocy.

Czymkolwiek jest twoja uwaga, tym się staniesz. Umieść całą swoją energię na obrazie swojego Idealnego Ja, a staniesz się jednym ze swoim Idealnym Ja.

    Skup się tylko na tym, czego pragniesz

    "To, czym jesteś, czego doświadczasz w danym momencie, jest po prostu wynikiem tego, na czym pozwoliłeś skupić swoją uwagę. Jeśli pozwolisz, aby twoją uwagę przyciągały rzeczy zmysłowe, będziesz żył w świecie zmysłów, w niewoli; jeśli natomiast skierujesz swoją uwagę na Światło wewnątrz, znajdziesz wolność i wejdziesz do Królestwa Niebieskiego."~ Saint Germain

To, czym jesteś, czego doświadczasz w danym momencie, jest po prostu wynikiem tego, na czym pozwoliłeś skupić swoją uwagę. Jeśli pozwolisz, aby twoją uwagę przyciągały rzeczy zmysłowe, będziesz żył w świecie zmysłów, w niewoli swoich ograniczeń, niższego ego i sfabrykowanego "ja".

Jeśli natomiast skierujesz swoją uwagę na Światło wewnątrz, znajdziesz wolność od wszystkiego, co nie jest tobą, i wejdziesz do Królestwa Niebieskiego, które jest w tobie.

 Dąż do mądrości. Dążcie do piękna.

Dąż do miłości, szlachetności, prawdy i zrozumienia.

Dąż do bycia jednością z prawdą o tobie.

Wyrzeknij się swojego sfabrykowanego "ja" w zamian za swoje Prawdziwe i Idealne "ja".

Poświęć swoje cenne skupienie, energię i uwagę osobie, którą chcesz się stać - i którą tak naprawdę już jesteś - a czyniąc to, wszystko inne zniknie.

**By Luminita d. Saviuc

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz