sobota, 29 stycznia 2022

Today – Jan. 29, 2022


 

My thanks to Len, D, and Brian, the fruits of whose research make up these pages.

Please don’t read “Today” unless you’re prepared to hear what’s really happening in the world.

Some subjects discussed as we move into the future may be distressing.

In my view, international Freedom Convoys – convoys in all countries – have the best chance of bringing down the vaccine mandate regime.

And they are starting – gradually, peacefully, legally.


I’m in full agreement


European Convoys – The call goes out – Converge on Brussels!

(https://www.instagram.com/p/CZPkjcCsz1R/)


Italian Freedom Convoy

Video Player
00:00
01:38

A recent Belgian Convoy; looking forward to another

Video Player
00:00
00:20

↪️🇧🇪 https://t.me/+o1ATvoHD69IyZTQ0


Convoy to Canberra, Jan. 31, 2022!

Western Australia: Convoy to Canberra by the most direct route

<span style="display: inline-block; width: 0px; overflow: hidden; line-height: 0;" data-mce-type="bookmark" class="mce_SELRES_start">/span></span>


Canadian Freedom Convoy expands: Farmers join truckers

Video Player
00:00
00:32

Canadian Freedom Convoy arrives in Ottawa, is outside Parliament Buildings

Hit graphic to watch video

(Or go to https://www.youtube.com/watch?v=LI7EA36s29k.)


Freedom Convoy Organizer Tamara Lich: “I’m so proud of you all.”

Video Player
00:00
01:32

More than twelve now!

They’re doing this for all of us!

Video Player
00:00
03:09

Meet the truckers: The men and women of the Freedom Convoy 2022

‘W minioną sobotę urodziło się moje czwarte dziecko; zdecydowałem, że muszę to zrobić dla mojej rodziny": National Post rozmawia z kierowcami ciężarówek w konwoju

Rachel Parent i Jessica Mundi, National Post, 28 stycznia 2022 r.

(https://nationalpost.com/news/canada/meet-the-truckers)

The National Post rozmawiał z kierowcami ciężarówek i zwolennikami, którzy jechali do Ottawy na weekendowy "Konwój Wolności 2022", aby zaprotestować przeciwko szczepionkom. Oto co nam powiedzieli o swojej pracy, frustracji z powodu środków rządowych podczas pandemii, oraz o przepisie, który może zabić ich środki do życia.

Slawek Pietraszek is a 43-year-old trucker on his way to Ottawa in the convoy. Credit: Rachel Parent/National Post
Slawek Pietraszek is a 43-year-old trucker on his way to Ottawa in the convoy. Credit: Rachel Parent/National Post
Slawek Pietraszek
Sławek Pietraszek urodził się w Polsce. Po przeprowadzce do Polski w 1991 roku, resztę dzieciństwa spędził w Brampton, Ont., gdzie nadal mieszka z żoną i czwórką dzieci. 43-letni kierowca ciężarówki przejechał około 30 kilometrów, aby wziąć udział w starcie konwoju w Vaughan, Ont., który ostatecznie doprowadzi go do Ottawy, gdzie planuje pozostać tak długo, jak będzie tego potrzebował, dopóki nie zostanie osiągnięte rozwiązanie. Pietraszek, który nie chciał ujawnić swojego statusu szczepień, mówi, że jest zmotywowany przez swoją rodzinę i narodziny czwartego dziecka w tym tygodniu. Ma nadzieję, że zostawi im lepszą przyszłość i że rządy zgodzą się na zniesienie wszystkich mandatów szczepionkowych. "Moje czwarte dziecko urodziło się w minioną sobotę; zdecydowałem, że muszę to zrobić dla mojej rodziny" - powiedział. - Rachel Parent, National Post
Corey Bayne a truck driver at the Vaughan convoy takeoff to show his support. Credit: Rachel Parent/National Post
Corey Bayne a truck driver at the Vaughan convoy takeoff to show his support. Credit: Rachel Parent/National Post

Corey Bayne

Dorastając w Nowej Fundlandii, Corey Bayne w dużej mierze był związany z transportem ciężarowym. W wieku 18 lat przeprowadził się do Ontario, gdzie zdobył licencję kierowcy ciężarówki i w wieku 19 lat został kierowcą. 44-latek mieszka obecnie w Georgetown, Ontario, skąd przyjechał, aby wziąć udział w starcie konwoju w Vaughan. Chociaż nie może dotrzeć do Ottawy, ponieważ pracuje, wziął dzień wolny, aby okazać wsparcie i solidarność z kierowcami ciężarówek, którzy udadzą się w podróż. "To ekscytujące, że wszyscy zbierają się razem jako jedna grupa" - powiedział. Bayne zaszczepił się, aby utrzymać swoją pracę, ale mówi, że rozumie i popiera sprzeciw wobec mandatów. Ma nadzieję, że wszystkie mandaty szczepionkowe zostaną uchylone. - Rachel Parent, National Post

Dave Ridell and his wife before leaving for Ottawa with the convoy. Credit: Rachel Parent/National Post
Dave Ridell and his wife before leaving for Ottawa with the convoy. Credit: Rachel Parent/National Post

Dave Ridell

Jako rolnik w trzecim pokoleniu w Alliston, Ont., Dave Ridell transportował swoje zboże ciężarówkami przez ostatnie 30-40 lat. Przejechał około 60 km, aby wziąć udział w starcie konwoju w Vaughan i będzie jechał aż do Ottawy. 59-latek jest zaniepokojony, że rząd wymknął się spod kontroli, i że politycy muszą być bardziej odpowiedzialni za to, co robią i jaki wpływ na ludzi mają szczepionkowe mandaty. Powiedział również, że kierowcy ciężarówek, będąc pracownikami pierwszej linii, byli kiedyś uważani za bohaterów wraz z pracownikami służby zdrowia i innych branż, ale mandat na kierowców ciężarówek odsuwa na bok wielu, którzy pracowali w trudniejszych momentach. Ridell, który nie chciał ujawnić swojego statusu szczepień, ma nadzieję, że konwój do Ottawy doprowadzi do zniesienia wszystkich mandatów szczepionkowych. "Ilość ludzi, którzy są bezrobotni, ponieważ jest to ich osobisty wybór, czy chcą się zaszczepić czy nie, to nie jest sprawiedliwe, po prostu całkowicie niesprawiedliwe," powiedział. - Rachel Parent, National Post

James Smockum (right) a truck driver for the film industry at the convoy takeoff event in Vaughan. Credit: Rachel Parent/National Post
James Smockum (right) a truck driver for the film industry at the convoy takeoff event in Vaughan. Credit: Rachel Parent/National Post

James Smockum

Dorastając na farmie, James Smockum od najmłodszych lat jeździł ciężarówkami, a gdy tylko skończył 19 lat, zdobył licencję kierowcy ciężarówki. Wiedział, że chce zostać kierowcą ciężarówki po obejrzeniu filmu "Smoky i bandyta". "Oglądałem go 1000 razy, gdy dorastałem. Od pierwszego obejrzenia zrozumiałem, że to jest to, co chcę robić, gdy będę starszy" - powiedział. Przez większość swojego życia był kierowcą ciężarówki, a teraz zajmuje się głównie transportem dla przemysłu filmowego. 42-latek powiedział, że podczas gdy jego praca nie została jeszcze dotknięta, są zestawy, które zaczynają się mandat szczepień i ma mniej opcji. On planuje udać się do Ottawy w weekend, aby być częścią wydarzeń tam. "Moja nadzieja na to jest taka, że ludzie widzą, że jest tylu ludzi przeciwko temu, co się dzieje" - powiedział. "Większość ludzi widzi narrację głównego nurtu, że wszyscy są zaszczepieni, a każdy kto nie jest zaszczepiony jest okropną osobą, co wcale nie jest prawdą". - Rachel Parent, National Post

Claudia Winterhalter, a truck driver on her way to Ottawa as part of the convoy. Credit: Rachel Parent/National Post
Claudia Winterhalter, a truck driver on her way to Ottawa as part of the convoy. Credit: Rachel Parent/National Post

Claudia Winterhalter

Claudia Winterhalter mieszkała w Niemczech Zachodnich, kiedy kraj był podzielony, i mówi, że widziała wpływ totalitaryzmu na Niemcy Wschodnie. Dorastając, obserwowała swojego tatę pracującego jako kierowca autobusu i chciała pójść w jego ślady. Aby móc prowadzić autobus, trzeba najpierw prowadzić ciężarówkę w Niemczech, powiedziała, więc rozpoczęła karierę w ciężarówkach w 1996 roku. Po wyjściu za mąż za kanadyjskiego kierowcę ciężarówki, kontynuowała swoją karierę w Kanadzie. 54-latka z Orangeville, Ont., nie była szczepiona, ale nie jest przeciwna szczepionce. Większość jej rodziny i dzieci zaszczepiła się. Uważa, że jest to osobisty wybór. Mówi, że wiele z tego, co się dzieje, przypomina jej to, czego była świadkiem, gdy dorastała, z brakami żywności, niepokojami politycznymi i nadmierną władzą. Powiedziała, że nawet jeśli konwój nie osiągnie swojego celu, aby odwrócić wszystkie mandaty, ma nadzieję, że mogą one wzmocnić, że wszyscy są podatnikami i zasługują na te same wolności. "Uważam, że to smutne, że ludzie tracą pracę, ponieważ muszą się zaszczepić," powiedziała. "To nie jest to, o co chodzi w Kanadzie, to twój wybór". - Rachel Parent, National Post

DeAndre Mahadeo, a 35-year-old trucker from Barrie, before the convoy begins. Credit: Rachel Parent/National Post
DeAndre Mahadeo, 35-letni kierowca ciężarówki z Barrie, przed rozpoczęciem konwoju. Credit: Rachel Parent/National Post

DeAndre Mahadeo

DeAndre Mahadeo jest 35-letnim kierowcą ciężarówki z Barrie, Ont. Do kariery zainspirował go jego ojciec, który również jest kierowcą ciężarówki. Jeździ ciężarówką od 12 lat. Mówi, że jest zachwycony liczbą osób, które ich wspierają. Ma nadzieję, że uda im się dokonać zmian, gdy dotrą do Ottawy. Jako nieszczepiony, mandat dla transgranicznych kierowców ciężarówek, który wszedł w życie 15 stycznia, miał na niego wpływ. Nie był w stanie wykonywać pracy transgranicznej i może być bez pracy, jeśli nie zostanie to odwrócone. Powiedział, że zostanie w Ottawie aż do osiągnięcia rozwiązania i że chodzi tu o odwrócenie mandatu i zwrócenie uwagi na premiera Justina Trudeau. "Mam nadzieję, że nas wysłuchają" - powiedział. "Mam nadzieję, że wezmą pod uwagę to, co mówimy". - Rachel Parent, National Post
Matt Raynor pictured in his truck on the way to Ottawa. Photo provided by Matt Rayner.
Matt Raynor w swojej ciężarówce w drodze do Ottawy. Zdjęcie dostarczone przez Matta Raynera.

Matt Rayner

Matt Rayner z Tyne Valley na Wyspie Księcia Edwarda jeździ ciężarówkami od czasu, gdy był wystarczająco dorosły, aby uzyskać prawo jazdy klasy 1. Podążając śladami swojego ojca i dziadka, którzy byli truckerami, 30-letni Rayner pracował w całym kraju, w tym w Albercie, na Arktyce Kanadyjskiej i na Wyspie Baffina w Nunavut. Po ośmiu latach Rayner musiał podjąć trudną decyzję o wycofaniu się z pracy w transporcie ciężarowym. Obowiązkowy okres izolacji COVID po powrocie do P.E.I. stał się dla niego ciężarem. Powiedział, że miał już dość pracy z dala od domu, a po powrocie nie mógł spędzać czasu z rodziną. Rayner pracuje teraz jako tatuażysta, co pozwala mu być w domu ze swoimi dwiema córkami. "Gdyby nie COVID, nadal bym to robił" - powiedział o pracy w ciężarówce. Z tylnym siedzeniem pełnym jedzenia, którym dzieli się z innymi kierowcami, Rayner wyruszył w 13-godzinną podróż z P.E.I. do Ottawy, ale nie jest sam. W zeszłym roku ojciec Raynera zmarł na atak serca. W podróż do Ottawy zabrał ze sobą jego prochy, aby upamiętnić godziny, które spędzali razem podróżując. Rayner, który nie ujawnił, czy jest zaszczepiony, powiedział, że chciałby zobaczyć "zniesienie mandatów, szczególnie izolacji dla kierowców ciężarówek". Powiedział, że martwi się o swoje dzieci, które muszą nosić maski w szkole i nie mogą chodzić na przyjęcia urodzinowe. "Nie mogę iść tu i tam, ale każdy może iść do Walmartu," powiedział. "To nie ma absolutnie żadnego sensu". - Jessica Mundie, National Post

Lola Parsons (left) and Jennifer Whiteway pose with Monty the dog at a pitstop in Aulac, New Brunswick, on their way to Ottawa. Photo provided by Lola Parsons.
Lola Parsons (po lewej) i Jennifer Whiteway pozują z psem Monty podczas postoju w Aulac, w Nowym Brunszwiku, w drodze do Ottawy. Zdjęcie dostarczone przez Lolę Parsons.

Lola Parsons

We wtorek o 7 rano, Lola Parsons rozpoczęła 31-godzinną podróż z St. John's w Nowej Fundlandii do Ottawy. Jej podróż była wypełniona "płaczem i śmiechem", jak powiedziała, ponieważ podróżuje z przyjaciółmi i ich psem Monty w konwoju East Coast Convoy w kierunku stolicy kraju. Parson, która ma 54 lata, jest jednym z liderów zespołu dla tej grupy kierowców. Nie jest kierowcą ciężarówki, ale przyłączyła się do konwoju, ponieważ zgadza się z jego misją. Na swojej stronie na Facebooku zamieszczała zdjęcia i aktualizacje wideo z podróży konwoju, informując podróżujących przed nią i za nią o miejscu ich pobytu i dając znać kibicom, gdzie mogą się spotkać, aby ich dopingować. Parsons powiedziała, że była świadkiem ogromnego wsparcia podczas całej podróży. Kiedy w czwartek wyjeżdżała z Fredericton w Nowym Brunszwiku, powiedziała, że było tak wielu ludzi na autostradzie i wiadukcie, że policja poleciła konwojowi zjechać z rampy, aby wrócić na autostradę. "To powie ci, jaki rodzaj ruchu dzieje się teraz we wschodniej Kanadzie", powiedziała. Dla Parsonsa ten przejazd jest "podróżą do wolności". Parsons, która nie ujawniła, czy jest zaszczepiona, powiedziała, że chce zobaczyć koniec mandatów szczepionkowych i "niepotrzebnych" ograniczeń. "To nie jest mały ruch fringe", powiedziała. "To są prawdziwi ludzie, którzy żyją w Kanadzie". - Jessica Mundie, National Post

“Everybody’s coming together, based on one common goal.” says Sophia. Credit: Rachel Parent/National Post
"Wszyscy się łączą, opierając się na jednym wspólnym celu" - mówi Sophia. Credit: Rachel Parent/National Post

Sophia

Sophia, która prosiła, aby nie publikować jej nazwiska, aby chronić jej prywatność, dorastała w rodzinie kierowców ciężarówek. Niektóre z jej najwcześniejszych wspomnień to jazda w ciężarówce ojca. Od ponad siedmiu lat jest licencjonowanym kierowcą ciężarówki i mówi, że to było dla niej w pewnym sensie powołanie. Po pójściu do szkoły policealnej i spróbowaniu różnych zawodów, w tym w branży opieki zdrowotnej, zdecydowała, że transport jest dla niej odpowiedni. Status szczepień kobiety z Toronto jest nieujawniony, a ona sama mówi, że właśnie o to chodzi. Powiedziała, że konwój kierowców ciężarówek jest ruchem, a nie protestem, i nie chodzi o czyjkolwiek status szczepień, ale o wolność i podstawowe prawo człowieka do wyboru. Jej motywacja do przyłączenia się do konwoju w Ottawie wynika z faktu, że ma małe dzieci i nie chce widzieć, jak zmagają się z ograniczeniami COVID w systemie edukacji. Ciężarówki są kręgosłupem gospodarki, powiedziała. Od żywności do gazu do odzieży, wszystko pochodzi od kierowcy ciężarówki. "Uważam, że wiele osób mówi teraz, że wiesz, to biała supremacja wychodzi, i to jest rasistowski ruch. Ale to są ludzie kolorowi. To także jedność, która się ujawnia", powiedziała Sophia, która na znakach wspierających Konwój Wolności zaznacza, że jest Trini-Afgan Kanadyjczykiem. "Wszyscy spotykają się razem, w oparciu o jeden wspólny cel". - Rachel Parent, National Post

Rzecznik Konwoju Wolności mówi, że jego telefon był na podsłuchu

Zostaliśmy zaproszeni do elektronicznego podpisania Memorandum of Understanding, ale podany adres URL nie działa na laptopie. Działa natomiast na iPhonie.  Dlatego MOU jest dostarczany tylko w celach informacyjnych.

Memorandum of Understanding between Canada Unity and the Canadian Senate

M.O.U.

Home » M.O.U.

ROZWIĄZANIE NR 1 W KANADZIE, ABY ODZYSKAĆ NASZĄ LEGALNĄ WOLNOŚĆ WYBORU

Czy chcecie odzyskać swoje miejsca pracy i swoje legalne wolności?

Czy chcecie, aby paszporty vax i grzywny zostały zniesione?

Czy chcesz być po właściwej stronie historii i prawa?

Tak? Z wystarczającą ilością podpisów, to porozumienie może zrobić to wszystko i jeszcze trochę!!!

Jeśli powiedziałeś tak - to proszę, pomóż bronić naszej kanadyjskiej legalnej wolności wyboru i #SignTheMOU!

_______________________

[The link for this site:

https://sign.canada-unity.com/ninja-forms/11gl87/?_gl=1*1yd0lni*_ga*MTMzMTgwNTk3Mi4xNjQzMzk5ODE5*_ga_XX9G41GCSZ*MTY0MzM5OTgxOS4xLjEuMTY0MzM5OTgyMS4w

does not work on a laptop, but does work on an iPhone.]

_____________________

Here is the MOU: https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/01/Combined-MOU-Dec03.pdf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz