czwartek, 27 stycznia 2022

Ciasna jest brama i wąska jest droga - co to znaczy?



27 stycznia 2022 - Steve Beckow


Nadal czuję się spokojny i mogę pisać tylko na pokojowe tematy w tej chwili!!! Zdaję sobie sprawę, że świat jest jak płonący dom. Ale nic nie narusza spokoju umysłu.

Co znaczy stwierdzenie, że "ciasna jest brama i wąska droga, która prowadzi do życia." (Mateusza 7:14.)

Twierdzę, że jest to to samo, co oznacza przysłowie: "Ja, Pan, jestem Bogiem zazdrosnym".

W przypadku boskich stanów, które znałem, zauważyłem, że w momencie, kiedy od nich odchodzę, one znikają.

W potocznej mowie moglibyśmy powiedzieć, że zboczyłem z prostej i wąskiej drogi.

Mogę być w doskonałej miłości i powiedzieć sobie: "Proszę, idź do Marlene, ale nie do Nancy". Nie prędzej myśl ta zostanie uformowana, niż miłość zniknie.

Mogę być w wyższej formie pokoju, gdzie czuję się jak granit. Nic nie jest out z ja. Mój umysł jest cichy i żadni zagadnienia, osądzenia, lub urazy powstają, i wtedy mam wrogą myśl, i, poof, pokój iść.

Brama jest prosta w tym, że jeśli popełniam przestępstwo przeciwko boskiemu stanowi, ten stan znika. Zazdrosny Bóg zniknął.  Ciasna brama zamknięta. Z powrotem do codziennego życia w jakimkolwiek wymiarze to jest.

Ciasna jest brama może być również odniesieniem do bramy serca, hridayam, otworu serca lub bramy do nieba.

Kiedy hridayam otwiera się, jak to ma miejsce w oświeceniu czwartej czakry i ponownie we Wzniesieniu (trwałe i pełne otwarcie serca), płynie miłość. Miłość, która jest nie do opisania.

Nie ma po prostu nic na tym raczej powolnym wymiarze, co mogłoby się równać z tą rzeką spełnienia.

Mógłbym porównać nasz codzienny stan do balonu przed jego nadmuchaniem, a ten stan do nadmuchanego balonu. A to, czym jest nadmuchiwany, to miłość i boskie stany, które są smakami miłości: Pokój, błogość, ekstaza, radość, wdzięczność, obfitość, mistrzostwo itd.

Nie czytałbyś tego, gdybyś nie był jednym z tych, którzy "wkrótce" uznają to za swój rodzimy stan. Gdybyś nie był jednym z nich, powiedziałbyś: "Tak, jasne, pewnie, że tak" i odłożyłbyś to na bok jakąś stronę temu.

Taka miłość czeka na nas, taki pokój, taka błogość, że, jak SaLuSa powiedział wiele razy, wkrótce sprawi, że zapomnimy o wszystkich złych czasach. Wkrótce, to znaczy błyskawicznie. Gdy znajdziemy się w wewnętrznym tsunami miłości, wszystkie nasze troski znikną.

I tak, przed tym czasem czeka nas kilka poważnych wyzwań. Ale to jest nasz cel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz