czwartek, 24 lutego 2022

Kiedy wszyscy doświadczymy tego, co ja doświadczam....



24 lutego 2022 r. przez Steve Beckow


W takich chwilach człowiek dostrzega swoje przywiązania. Jeśli mam je stracić, próbuję, jak to może być.

Stwierdzam, że nie jestem przywiązany do pieniędzy. Nie jestem przywiązany do mojego mieszkania, książek... mojego archiwum pracy z wielu lat? Tak, w pewnym sensie. Ale kiedy spojrzę głębiej, widzę: .... naw, nawet do tego nie jestem przywiązany.

Przypomnij sobie, na czym polega podstawowy ruch duchowy, w moim odczuciu: Zwrócenie się od świata ku Bogu. (1)

Cóż, podczas tej wyimaginowanej odprawy widzę, że w mniejszym lub większym stopniu odwróciłem się od świata.

Drugą częścią jest zwrócenie się ku Bogu. Jak mi tam idzie?

Zdecydowanie zwróciłem się ku stanom boskim, które są naszym sposobem doświadczania Boga na tym poziomie rzeczywistości.  Nie trzeba głosować. Z ręką na sercu.

Jestem zwrócony ku wszystkim stanom, których (zazwyczaj krótko) doświadczałem: miłości, błogości, ekstazy, spokoju itd. Każdy z nich zmienia zdanie - i jest inny.

Ilekroć doświadczam boskiego stanu, zwykle jestem zdumiony tym, co zastaję. (2) Mogę szczerze powiedzieć, że zanim się w nich znalazłem, nie miałem żadnego wyobrażenia o tym, jak wyglądałby którykolwiek z nich - żadnego.

A studiowałem oświecenie przez 20 lat, więc można by pomyśleć, że przyswoiłem sobie coś na temat stanów boskich. Ale nie, nie zrobiłem tego. Zawsze byłem skupiony na małej złotej gwiazdce (Chrystus, Atman, ja i ty) w mojej wizji. (3)

Above Top Secret: Pssst! Podążaj drogą z żółtej cegły - podążaj za stanami boskimi. Myślę, że prowadzą one z powrotem do Boga. Coraz głębiej i głębiej w swój ulubiony boski stan.... Czego tu nie lubić?

Bóg w moim życiu to moja rodzina i przyjaciele.  Bóg to miłość i hojność. Bóg to odpoczynek w błogości.

Mam nadzieję, że pewnego dnia Bóg pochłonie "Steve'a" lub na stałe mnie wypełni. Myślę, że oni nazywają to Wniebowstąpieniem.

Z każdym dniem coraz bardziej zwracam się ku temu, co boskie, a nie ku temu, co przyziemne. Wydaje się to zgodne z nieustannie rosnącymi energiami uderzającymi w Gaję i naszym powolnym, stopniowym Wzniesieniem. (4)

***


Po tym jak napisałem "Take Me First", otrzymałem swoją nagrodę. Zobaczyłem, że moja zdolność do popadania w stan medytacyjny, gdy tylko zacząłem, znacznie wzrosła. Poszerzyła się również moja zdolność do wczuwania się w miłość i błogość.

Rozwój ten jest odpowiedzią na prośby, które kierowałem do Michała, abym miał to, czego potrzebuję (na przykład pamięć), kiedy nadejdzie czas, aby podjąć się większej roli, o którą mnie wtedy prosił. To, co się właśnie wydarzyło, postrzegam jako przykład tego, jak Kompania Niebieska daje nam to, czego potrzebujemy, aby odegrać swoje role.

Nie sprawdziłem swojej pamięci. W tej chwili jestem zbyt zanurzony w przemieniającej miłości, by się tym przejmować. Albo cokolwiek innego niż pisanie.

Każdy, kto zastanawia się, jak "ja" mogę coś zmienić, mała krewetko, którą jestem [***not***], oto "jak". Działanie z tej miłości w wyższym wymiarze jest tym, co sprawi, że twoje życie i życie każdego na tej planecie, kto może przetrwać w bardziej wyrafinowanych wibracjach, będzie działać.

Miłość, której doświadczam w tej chwili, płynie we wszystkich kierunkach.  Miłość ze swej natury jest bezwarunkowa....... To my jesteśmy warunkowi, a nie miłość.

W tej miłości można przenosić mentalne, emocjonalne i duchowe góry. Sprostowanie: W tej miłości nie ma gór.

Kiedy wszyscy doświadczymy tego, czego ja doświadczam, znikną wszystkie pytania, wszystkie dylematy, wszystkie obawy.

I tak właśnie jest.

Przypisy

(1) Na ten fundamentalny temat, zobacz "Podstawowy Ruch Duchowy", 12 czerwca 2009, na https://goldenageofgaia.com/spirituality/back-to-the-basics-2/the-basic-spiritual-movement/.

"Podstawowy Ruch Duchowy x 2," 20 lutego 2014, https://goldenageofgaia.com/2014/02/20/the-basic-spiritual-movement-x-2/

"Dyskryminacja, oderwanie i oddanie - część 1," 28 lipca 2021, na https://goldenageofgaia.com/2021/07/28/discrimination-detachment-and-devotion-part-1/

"Jasność, czystość i miłość: The Basic Spiritual Movement Restated," Dec. 5, 2013, at http://goldenageofgaia.com/spiritual-essays/the-divine-plan-for-life/clarity-purity-and-love-the-basic-spiritual-movement-restated/.

Pobierz również Powrót do podstaw: Eseje wprowadzające do duchowości międzykulturowej na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/01/Back-to-the-Basics-R2-Cross-Cultural-Spirituality.pages.pdf.

(2) Ponieważ to nie pasuje do moich obrazów. Pokój jest jak granit? Miłość jest jak... słowo "satysfakcjonująca" wydaje się słabe... taka, jaka jest. Błogość, jak każdy zmysł spotykający swojego "wiecznego ulubieńca" i nigdy się nim nie męczący. Nie każ mi zaczynać.

(3) Opis tej wizji można znaleźć w: "Celem życia jest oświecenie - rozdz. 13 - Epilog", 13 sierpnia 2011 r., na stronie https://goldenageofgaia.com/2011/08/13/the-purpose-of-life-is-enlightenment-ch-13-epilogue/.

(4) Czy mogą to być również topniejące lodowce?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz