niedziela, 27 lutego 2022

Boska Matka: Jabłka nie pomarańcze

 

Ukochani, uważacie, że jesteście podzieleni, że przychodzicie w segmentach, że nie jesteście całością, nie jesteście doskonałą istotą.

Wyobrażacie sobie, że macie kawałki, które są "dobre" i kawałki, które uważacie za "złe", kawałki, które są właściwe i kawałki, które należy odrzucić.

Wyobrażasz sobie, że istnieją części ciebie, które są Boskie, i części ciebie, które są ludzkie. Jesteście jak pomarańcza, która widzi tylko cząstki. Naprawdę, nie tak cię widzę. Jesteście jednością. Jesteście całością.

Jesteś o wiele bardziej podobny do jabłka! Tam nie ma segmentów. Nie ma podziałów. Nie ma kawałków, które są "dobre" i kawałków, które są "złe". Nie ma części Boskich i części ludzkich. Jest tylko cały Ty: i cały Ty zawiera w sobie Wszystko wszystkiego.

Jesteś oceanem w kropli wody.

Jak mógłbyś sobie wyobrazić, że Boskość stworzyłaby jakąkolwiek istotę w sposób mniej doskonały niż Boskość?  Byłoby to niemożliwe, ponieważ stopień miłości, który przepływa przez proces tworzenia, pozwala jedynie na doskonałość we wszystkich jego przejawach.

Możesz zdecydować, że niektóre formy wyrazu są lepsze od innych, że niektóre są bardziej odpowiednie, a inne bardziej akceptowalne. Ale tak naprawdę to jest wasza decyzja, wasza klasyfikacja, nie moja.

Tak, były pewne myśli, słowa i czyny, które będą zapraszać do większej ekspansji, do nowych doświadczeń, abyś mógł poznać równowagę, drugą stronę tych myśli, słów i czynów. Ale nie ma nic związanego z nimi, co mówiłoby, że jedno jest "dobre", a drugie "złe", że jedno jest akceptowane przez Boskość, a drugie odrzucane.

Boskość akceptuje wszystko, ponieważ Boskość zna czystość i doskonałość całego Stworzenia. To ty i ty jesteś wszystkim. Jesteś wszystkim.

Każda energia, nawet wykraczająca poza to, co sobie wyobraziłeś, jest ukryta w tobie. I to wszystko jest doskonałe. Ponieważ Boskość nigdy nie robi niczego, co nie jest doskonałe, i nigdy, przenigdy nie stworzyłaby istoty, która byłaby mniej doskonała niż Boskość.

Powiedziano wam o niedoskonałości. Sprzedano ci kłamstwo. To nie jest prawda. Prawdą jest wasza doskonałość. Cały ty, każdy kawałek, nawet te kawałki, o których zapomniałeś, chciałeś zapomnieć lub próbowałeś ukryć. Pozwól mi je dla Ciebie zatrzymać. Nie odsuwaj ich od siebie. Jeśli nie możesz znieść tego, że je widzisz, słyszysz lub czujesz, daj mi je, a ja je dla ciebie przechowam w zaufaniu.

Ty jesteś doskonały.

Jesteś każdym ruchem. Każda Twoja myśl. Każde Twoje słowo. Każde Twoje działanie jest i zawsze było doskonałe. Nie ma nic innego niż doskonałość. Im bardziej zagłębiasz się w tę wiedzę o swojej doskonałości, tym bardziej ekspansywny, kochający i życzliwy się stajesz, tworząc kolejne cykle i spirale radości, miłości i doskonałości na ścieżce mistrzostwa. Twoja radość jest ucieleśnieniem twojego twórczego Boskiego potencjału.

Teraz widzisz prawdę o sobie. To jest miłość: Ty jesteś Miłością. W każdym momencie, w którym zapomniałeś o prawdzie, o poznaniu miłości i o swojej doskonałości, dzieje się tak dlatego, że kłamstwa, w które ci wierzono, tymczasowo cię zablokowały.  Zawsze istnieje prosta droga powrotu do miłości, do zrozumienia i akceptacji. Teraz bardziej niż kiedykolwiek ta ścieżka jest dla was otwarta, tak że wszystkie bolączki, kłopoty, nieszczęścia, lęki i krzywdy z przeszłości - niezależnie od tego, czy zostaliście skrzywdzeni, czy też zostaliście skrzywdzeni - mogą się rozpuścić natychmiast, bez wysiłku, poprzez przekazanie mi ich i poproszenie o moją pomoc. Jestem tu dla ciebie, gdy powracasz do pełnej wiedzy i świadomości, że jesteś całkowicie doskonały.

Ty jesteś mój, a ja jestem twój, jestem tobą. Jestem tu w służbie dla ciebie. Jestem tutaj w radości dla ciebie, jako twój najlepszy przyjaciel, twój najgłębszy powiernik, najgłośniejsza cheerleaderka. To jestem ja, otulony wokół ciebie, ponieważ jesteś doskonały, widzę twoją doskonałość i jestem tobą zachwycony.

Pozwól mi wejść w ciebie i pozwól nam się połączyć, abyś mógł doświadczyć pełni doskonałości, którą jesteś ty, a ja mogę rozkoszować się radością z ciebie, kiedy ty wcielasz pełnię swojej doskonałości.

**Channel: Jennifer Crokaert

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz