poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Krąg zbożowy Andrasta: wspieranie wzniesienia ludzkości

 


Krąg zbożowy Andrasta: wspieranie wzniesienia ludzkości


Z openhandweb.org:

Letnia sekwencja kręgów zbożowych w Wielkiej Brytanii była niczym innym jak zdumiewającą i dla mnie najnowsza wersja je wszystkie zamyka. Z powodów, które podzielę poniżej, jest dla mnie jasne, że szczególnie istoty z gwiazd Andromedy stworzyły kilka z nich z konkretnym przekazem komunikacyjnym. W tym czasie zbliżają się do ludzkości i przygotowują się do wsparcia Wniebowstąpienia. Przyjdź i odkryj niesamowitą przygodę i alchemię tego, co się dzieje.

Gwiezdne Istoty Sięgają

Dla wszystkich nowych w przygodzie, tylko podsumowanie w tle – na początku sezonu kręgów zbożowych zostałem poprowadzony do misji wizji w określonej lokalizacji w pobliżu Avebury, w pobliżu białego konia. Podczas którego nastąpiła silna infuzja obecności wyższego wymiaru z ogromną ekspansją na poziomie 6. Gęstości, poprzez trzecie oko. Ich przywódczyni zabawnie przedstawiła się jako „Andy the Andromedan”. Mogłem nie traktować tego zbyt poważnie, z wyjątkiem niezwykłej sekwencji synchroniczności, która nastąpiła natychmiast…


 

Najpierw poprowadzono mnie do kręgu zbożowego, który pojawił się pod białym koniem. Po drodze ogromny zając poderwał się i pomknął w kierunku wzgórza, gdzie poczułem silny strumień złotego światła. Dopiero, gdy podążyłem za synchronicznością do Avebury, jego znaczenie stało się oczywiste: z półek wyskoczył obraz przedstawiający Andrasta, celtycką boginię, do której wezwała królowa Boudica w swoich kampaniach przeciwko rzymskiej okupacji. Zając był sposobem Boudiki na uzyskanie wglądu w wyższe wymiary od Andrasta.

Synchroniczność trwała dalej, prowadząc mnie do innego białego konia na grzbiecie zwanym Hackpen Hill. Teraz białe konie pojawiały się wszędzie również w symbolice, łącznie z symboliką Pegaza, uskrzydlonego konia. Przejmująco droga do odnalezienia konstelacji Andromedy (część Galaktyki Andromedy) prowadzi przez Pegaza i Wielki Plac.

Dwa kolejne kręgi zbożowe w rozwijającej się sekwencji wyraźnie mówiły mi o konwergencji Gwiezdnych Istot, co było niezwykle ekscytujące i na czasie. Wyraźnie widać tę zbieżność między wyższymi a niższymi wymiarami przedstawioną w tym innym najwyższym kręgu zbożowym, który również się pojawił…

 


Andrasta manifestuje się przez trzecie oko

Na konferencji facylitatorów Openhand w Avebury w tym czasie kilka różnych grup Gwiezdnych Istot połączyło się przez nas jako częstotliwości wibracyjne, które można było poczuć na poziomie duszy. Ważne jest, aby powiedzieć, że nie ma wymogu, aby rzeczywiście zobaczyć te gwiezdne istoty, a nawet wiedzieć, do której grupy się dostrajasz. Najważniejsze to:

JAKĄ AUTENTYCZNĄ CZĘSTOTLIWOŚĆ REZONUJĄ I AKTYWUJĄ NA POZIOMIE DUSZY?
PONIEWAŻ W TEN SPOSÓB MOGĄ CI NAJLEPIEJ POMÓC.

 


To było ostatnie połączenie ostatniego dnia, które było niesamowicie wyjątkowe. Andrasta objawia się jako silna częstotliwość wibracyjna poprzez aktywację, szczególnie na trzecim poziomie oka. To było podobne do intensywnego efektu, jaki odczułem na początku tej podróży. Dla mnie istota stała tam z nami pośrodku studia medytacyjnego, spokojna i nieruchoma, ale z niesamowicie szybką i twórczą wibracją. To było ekscytujące spełnienie całej ciężkiej pracy, jaką wykonaliśmy podczas spotkania.

Poznaj bogatą alchemię konferencji facylitatorów Openhand w Avebury 2022

Ale na tym się nie skończyło!

Usuwanie pradawnego bólu karmicznego

W ostatni weekend zostałem zaprowadzony z powrotem do tego samego obszaru, a konkretnie do miejsca zwanego „Zamkiem Barbury”, gdzie krąg zbożowy dostarczony w dwóch fazach pojawił się na zakończenie konferencji Facylitatorów.

Tutaj możesz przejrzeć wspaniałą dwufazową sekwencję


 

ZAMEK BARBURY TO STAROŻYTNY GRODZISKO SPRZED INWAZJI RZYMSKIEJ. DZIĘKI WAŁOM NA WZGÓRZU, KTÓRE ROZCIĄGAŁY SIĘ NA TYSIĄCE AKRÓW OTACZAJĄCYCH PÓL, BYŁ TO WYRAŹNIE PUNKT ZWROTNY W DZIAŁANIACH WOJENNYCH, KTÓRE TAM WYWIĄZAŁY SIĘ. STAŁO SIĘ TO DLA MNIE BARDZO OCZYWISTE, BĘDĄC PROWADZONYM OKRĘŻNĄ DROGĄ, TWORZĄC PORTAL DO UWOLNIENIA WIELU PRZYWIĄZANYCH DO ZIEMI DUSZ DO ANIELSKIEGO KRÓLESTWA, KTÓRE WCZEŚNIEJ BYŁY TAM UWIĘZIONE. NA ZAKOŃCZENIE PRACY ANDRASTA POJAWIŁA SIĘ PO RAZ KOLEJNY, TYM RAZEM POPRZEZ FORMACJĘ CHMUR, KTÓRA UFORMOWAŁA SIĘ NAD FORTEM – W CHMURACH BYŁO WYRAŹNE „A” I CECHA MOCNO PRZYPOMINAJĄCA RZEŹBIONĄ CZASZKĘ Z BURSZTYNU. ZOSTAŁY OBDAROWANE W AVEBURY: „JEŚLI ANDROMEDANIE POTRAFIĄ KSZTAŁTOWAĆ PLONY, TO DLACZEGO NIE CHMURY!”

Podczas pracy Andrasta przekazywała sporo smutku i żalu – widać było, że miała z tym miejscem jakiś związek. Czułem przeszywający ból w sercu, który chciał zostać wyleczony. Był to smutek, który odczuwała jej grupa z powodu trudnej sytuacji ludzkości, która rozgrywała się nie tylko wtedy, ale aż do dzisiejszego dnia.

Wychodząc z fortu, właśnie natknąłem się na krąg zbożowy, który pojawił się w pobliżu – sześciokąt. Zdumiewające jest więc to, że kiedy dotarłem do jego centrum, naturalnie doszło do konwergencji 6 osób: mnie, faceta z Flandrii, dwóch z Polski i dwóch z Byron Bay. Odbyła się spontaniczna ceremonia z tkaniem bogatej i różnorodnej alchemii, do której każdy wzywał. Obejmował tybetańskie śpiewy, starożytną chrześcijańską modlitwę, objawienie świętej geometrii i płynące z serca połączenie Gai. Tkał bogaty gobelin, ujarzmiony i uwydatniony przez wspaniały krąg zbożowy. Wydawało się, że ból Andrasta został spełniony i przetworzony.

 

    



Zarówno po wyjściu z kręgu zbożowego, jak i na moim miejscu biwakowym tej nocy ponownie pojawił się zając. 
Ostatni raz zbliżam się tuż obok drzwi mojego kampera – niezwykle nietypowe jak na istotę, która zwykle jest tak nieśmiała. Po raz kolejny poczułem wyraźną obecność Andrasta. Stopiło mi serce.

Ale było jeszcze więcej! – ostatni krąg zbożowy, który dla mnie jest najlepszy z nich wszystkich i mówi tomy o Wniebowstąpieniu ludzkości io tym, jak Andromedanie i inne gwiezdne istoty są tutaj, aby pomóc. Poinformowali, że przed tym punktem, zwłaszcza karmiczna gęstość 4D owinięta wokół planety uniemożliwiła im otwarcie szerokiego kanału. Najwyraźniej to wszystko się teraz zmienia i przekształca, gdy gęstość się rozwija.

Krąg zbożowy Andrasta: Merkaba i Wniebowstąpienie

Kręgi zbożowe są zawsze językiem osobistym – zapraszają do interpretacji dzięki własnej intuicji. Tak się komunikują. Ale czasami są też dość specyficzne. Dla mnie jest kilka wyraźnych przesłań zakodowanych w tej najwyższej tymczasowej świątyni. Czuję, że mogę nazwać go „kręgiem zbożowym Andrasta” z bardzo dobrego powodu…

 

 

1. CENTRALNA FORMA KĄTOWA PRZEDSTAWIA MERKABĘ, KTÓRA JEST WEHIKUŁEM WNIEBOWSTĄPIENIA DLA LUDZKOŚCI, KTÓRY NATURALNIE ROZWIJAMY, GDY NIŻSZE JA JEST OCZYSZCZANE I POŁĄCZONE Z AKTYWOWANĄ WYŻSZĄ JAŹNIĄ. 
TA INFUZJA ODBYWA SIĘ NA POZIOMIE 4. GĘSTOŚCI

2. JEŚLI ODWRÓCISZ OBRAZ, MOŻESZ RÓWNIEŻ ZINTERPRETOWAĆ ISTOTY GWIEZDNE Z 6. GĘSTOŚCI OPADAJĄCE, ABY POMÓC Z 4. GĘSTOŚCI. TO DLA MNIE ODPOWIEDŹ NA KLUCZOWE PYTANIE: CZY MOGĄ ZBLIŻYĆ SIĘ DO 4. GĘSTOŚCI, Z KTÓREJ MOŻNA UTKAĆ RZECZYWISTOŚĆ FIZYCZNĄ NIŻSZYCH WYMIARÓW? ZADAŁEM TO PYTANIE ANDY'EMU I GRUPIE ANDROMEDAN, PONIEWAŻ CZUŁEM PODCZAS MOJEGO POBYTU TUTAJ, ŻE RUCHOWI PRZEBUDZENIA JEST ŻAŁOŚNIE BRAK WSPARCIA W WYŻSZYCH WYMIARACH W POSTACI NAMACALNYCH, ŻYCZLIWYCH ZASOBÓW 3D. CZUJĘ, ŻE ODPOWIEDŹ NA PYTANIE ZOSTAŁA UDZIELONA!

3. WŚRÓD WIELU INNYCH WIADOMOŚCI Z KRĘGU ZBOŻOWEGO, KTÓRE POZOSTAWIĘ WAM DO ZINTERPRETOWANIA, OSTATNIA DLA MNIE BYŁA WYRAŹNA WIZYTÓWKA ANDY ANDROMEDAN – BYŁA TAM OD POCZĄTKU TEJ PODRÓŻY I BYŁA WYRAŹNIE PRACUJE NAD OTWARCIEM KREATYWNEGO MOSTU.

Kluczowa zbieżność podczas otwarcia Bramy Lwa 8/8

Połączenia międzywymiarowe w tym roku, poprzez święte kamienie i kręgi zbożowe, były zdumiewające, niczym cudowne. Wyraźnie wskazują na zbieżność, pokonując podział i łącząc się poprzez eter z otwartymi kanałami światła poprzez rozpadającą się gęstość na tej planecie. Zachęcają nas do łączenia się i gromadzenia razem, na ile tylko możemy, ponieważ nadszedł czas, aby wykorzystać energie transformacji, które napełniają planetę. To jest całkowicie podnoszące na duchu i porywające…

 

Podczas tworzenia tego ostatniego kręgu zbożowego Lew pojawiał się mi wszechobecnie w symbolice i na znakach. 
Zdarzyło się, że został uformowany w pobliżu wybitnego posągu Lwa. Dla mnie synchroniczność jest jasna: między innymi Andrasta i Andromedanie spotkają się na otwarciu kluczowego karmicznego portalu Syriusza, podczas zbliżającej się konwergencji 8/8 Lion's Gate. Właśnie dlatego Openhand będzie gospodarzem Avalon Rising 22, Światowego Szczytu Wzniesienia w tym kluczowym momencie. Wszystkich serdecznie zapraszamy.


https://prepareforchange.net/2022/07/28/the-andrasta-crop-circle-supporting-humanitys-ascension/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz