niedziela, 28 sierpnia 2022

Federacja Światła przez Blossom Goodchild, 27 sierpnia 2022 r.



Sierpień 27, 2022 przez Steve Beckow


Aby uzupełnić i nadać kontekst dyskusji Blossom, pobierz Ring of Fire, Wave of Love na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/11/Ring-of-Fire-Wave-of-Love-Compilation-R6.pdf.

Postanowiłem przeprowadzić channeling w czwartek lub w sobotę rano. W czwartek rano, od momentu kiedy się obudziłem, miałem niuans, że muszę usiąść w ciszy i dostroić się. Nie jest to coś, co zdarza się regularnie, ale wystarczająco, żeby wiedzieć, że powinienem się do tego zastosować.

W chwili, gdy usiadłem i zamknąłem oczy, zobaczyłem siebie siedzącego tak jak siedziałem, z płynącym snopem Światła wchodzącym z góry do mojej czakry korony. Pozwoliłem na to przez około pięć minut, czując, że muszę otrzymać jakiś rodzaj ściągania.  Zdecydowałem się na kanałowanie tego ranka, zjadłem śniadanie i trochę spacerowałem, zanim usadowiłem się na miejscu, aby nawiązać łączność.

To co nadeszło, wprawiło mnie w zakłopotanie. Tak więc, gdy czytacie lub słuchacie tego przekazu ... proszę was, abyście zagłębili się w siebie, co tak naprawdę czujecie w tej wiadomości. Czy wierzę w to? Chciałabym, ale jest mi trudno. Nigdy nie przyniosłem komunikatu i nie wysłałem go, i czy fakt, że dostałem kuksańca, aby najpierw pobrać Energię, czyni go bardziej znaczącym? Naprawdę nie wiem.  

Proszę was, abyście postawili się w mojej sytuacji. Wiecie, że te przesłania pomagają tysiącom ludzi odnaleźć Prawdę w ich duszy. Jednak wiecie też, że przez lata "ten" rodzaj przesłania nigdy nie doszedł do skutku... jeszcze! Co byś zrobił? Jeśli to odrzucę ... będę tchórzem. Jeśli to opublikuję, to znowu będę miała mnóstwo żalu od dusz, które prawdopodobnie czują to samo co ja i szczerze mówiąc, moja dusza czuje się wystarczająco poobijana.

Moja wewnętrzna wiedza WIE, że muszę to zamieścić, mimo że czuję się zdenerwowana, aby to zrobić. Zapisałem się na to na jakimś innym poziomie i wydaje się, że nie jestem quitterem. Więc oto jest ... wysłany w Miłości, Odwadze i całej masie obaw.

Dziękuję za twoją odwagę, Blossom!

Dzień dobry! Bardzo rzadko czuję tak silny impuls, aby usiąść i porozmawiać z Tobą. Więc... oto jestem. Czy wszystko w porządku, chłopaki?

Witaj, Blossom. Witamy wszystkich. Każdego, kto przychodzi do tego miejsca w Miłości, aby BYĆ TYM, KIM JESTEŚ i połączyć się z Wyższą częścią swojej Istoty, gdy czyta lub słucha naszych rozmów.

Rzeczywiście, Blossom ... istnieje Świetlisty powód, dla którego zachęcaliśmy cię do siedzenia z nami tego dnia.

Rozciągnijcie swoje umysły. Rozciągnijcie swoje wyobrażenia, gdy my przynosimy te oferowane myśli W/ JAKO/PRZEWIDZIANE/ PRZEZ ... MIŁOŚĆ, tego dnia.

W waszym świecie ... świecie, który w tym czasie nie funkcjonuje w pełni, tak jak został zaprojektowany ... wiele zmienia się na lepsze.

Wielokrotnie wyrażaliśmy, że ŚWIATŁO WYGRAŁO. Teraz zdecydowaliśmy się powiedzieć wam, że nie tylko wygrało ... ale, bardzo szybko ...

Oooh, Steady Neddy! Uważaj na te słowa ...

Zaufaj i skup się, proszę Blossom.

BARDZO NIEDŁUGO... BĘDĄ DOWODY, KTÓRE TO POTWIERDZĄ.

W jakiej formie to nastąpi?

W WASZYM NIEBIE. BĘDZIE ZNAK.

Oh Lordy Lord 'here we go! Obiecuję Ci, że koncentruję się i nie chcę się wygłupiać ... jeszcze ... TO DUŻO ... i naturalnie serce mi wali!!! Eh ... Z wielką Miłością i szacunkiem ... czy nie byliśmy już wcześniej na podobnych ścieżkach i pozostawaliśmy z uczuciem rozczarowania?

Tak jest ... i musimy powiedzieć, dla waszego relaksu umysłu ... że "Wszystko może się zmienić w ostatniej chwili, z powodu nieprzewidzianych okoliczności".

Jednakże ...

Mając to na uwadze...

pragniemy przygotować was na taki Znak.

Zgaduję, że "wszystko może się zmienić w ostatniej chwili" to nasza klauzula wyjścia! Zamierzam zamknąć usta i zaufać. Właściwie, nie jestem pewien, czy moje usta zrobią to, co im się każe!

MOŻNA POCZUĆ W SOBIE TĘ ZMIANĘ.

INDYWIDUALNA, OSOBISTA ENERGIA, KTÓRA SIĘ POJAWIŁA, ZOSTANIE JESZCZE BARDZIEJ WZMOCNIONA W NADCHODZĄCYCH TYGODNIACH.

PROSIMY, ABY KAŻDY WZIĄŁ TO NA SIEBIE, ABY ...

KOCHAĆ SIEBIE BARDZIEJ ...

KOCHAĆ ŚWIAT BARDZIEJ ...

KOCHAĆ KWIATY BARDZIEJ ...

KOCHAĆ SIEBIE BARDZIEJ ...

KOCHAĆ WSZYSTKO BARDZIEJ ...

KOCHAJCIE MIŁOŚĆ BARDZIEJ ... ABY POZWOLIĆ NADCHODZĄCYM WIBRACYJNYM WYŻSZYM ENERGIOM WEJŚĆ W WASZĄ ŚWIADOMOŚĆ.

NADEJŚCIE NOWEGO ŚWITU ZBLIŻA SIĘ CORAZ BARDZIEJ.

Blossom, musimy cię zapytać ... Czy ufasz temu, co wyrażamy?

Cóż, oczywiście, rzeczą, która mnie niepokoi jest znak na niebie. Rozmawialiśmy o Filarach Światła na niebie i wypadliśmy z tego powodu, ponieważ to się nie wydarzyło ... ... jeszcze! Ludzie stali się rozczarowani, ponieważ nie było żadnej zapowiedzi ... ... jeszcze! Nie ma potrzeby, aby kontynuować. Czy to ma być tak, że będziemy szczęśliwie oczekiwać Znaku na niebie, a jeden nigdy się nie pojawi ... tylko po to, aby nasz "street cred" poszedł w dół patelni po raz kolejny? Po prostu wyrażam tu swoje myśli!

Czy uważasz, że Znak jest częścią Boskiego Planu?

Mam nadzieję, że tak! Zakładam, że nie zamierzasz nam powiedzieć, jaki to będzie znak? Oczywiście, to będzie bardziej znaczące niż przelotny ptak robiący kupę na moją głowę!

W rzeczy samej, Blossom.

 Mógłbym zadać wszystkie typowe pytania... Czy wszyscy to zobaczą? Czy to będzie oczywiste? Czy to statek? Tęcza? Piorun? Zakładam, że to nie jest TO WYDARZENIE?

Prawidłowo... a jednak to, co ma być, będzie bardzo zachęcające... dla wszystkich.

Będzie niosło energię, która podniesie duszę na duchu. Będzie radość.

Daleko! Och, jakże nienawidzę tego robić ... ale ... jak mówię, przeszła historia pozostawiła mnie trochę "Wątpiącym Tomaszem" przy wielu okazjach. Mam nadzieję, że moje "obawy" w tej sprawie nie udaremniają tego, co chcesz wprowadzić?

Zachowaj otwarty umysł, Blossom ... jak wiemy, że będziesz.

Staram się... Dobry Boże, staram się! Zakładając również, że nie ma żadnych ram czasowych? Ale mówisz "bardzo szybko". W twoim języku to może być 10 lat.

W takich okolicznościach możemy jedynie doradzić wam, abyście używali terminu "bardzo szybko"...

Ale nie "jutro wkrótce"? TO BYŁOBY BARDZO SZYBKO.

Nie podajemy ram czasowych. Po prostu mówimy wam jak jest.

Wiesz, że to wywoła trochę zamieszania, prawda?

Tak. To jest nasze pragnienie. Ponieważ w tym poruszeniu ... podnoszą się nasze Wibracje ... A w miarę jak podnoszą się Wibracje ... tym bardziej prawdopodobne jest, że będzie to raczej wcześniej niż później.

Czuję, że wpadam w moje zwykłe "Nie mów mi tego ... Byłem na tej drodze zbyt często!".  Jednak, jeśli nie ufam temu, co mówisz, nie ma większego sensu w kontynuowaniu naszego związku. Byłem w dół tej drogi przed, także! Jak więc sugerowałbyś mi i innym podobnym do mnie, bo wiem, że będzie ich wielu... podtrzymywać tę wiarę... to zaufanie... tę nadzieję?

PODTRZYMUJĄC JĄ!

Jednak... Prosimy was, abyście wiedzieli o tym od wewnątrz. Ale nie prosimy was, abyście przestali robić to, co robicie w oczekiwaniu na takie wydarzenie.

WIEDZIEĆ, ŻE TAK JEST ... TO WSZYSTKO, CO MUSICIE WIEDZIEĆ.

To z powodu waszego "zachowania" ostatnio ... każdy ... podnoszenie Energii doszło do ... miejsca/pozycji ... gdzie umowy zostały rozważone i teraz zatwierdzone dla takiego Światła ... aby pokazać wam Znak ... od Miłości ... że rzeczy mają teraz poruszać się w szybszej, bardziej oświeconej "przestrzeni" ["tempie?"] niż to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni.

STWIERDZAMY JEDNAK KATEGORYCZNIE ... ŻE TEN ZNAK NIE JEST MISJĄ RATUNKOWĄ.

NIE CHODZI O ... I NIGDY NIE BĘDZIE CHODZIŁO O ... RATOWANIE.

To wy przybyliście na planetę, aby ją ratować.

Nie potrzebujecie ratunku.

WY JESTEŚCIE RATOWNIKAMI.

Każdy, kto WIE o tym wewnątrz swojej Istoty ...

Każdy, kto, nawet jeśli czasami ma ochotę się poddać... zawsze wraca do swojej Siły, ponieważ to POCZUCIE, DLACZEGO TU JESTEŚCIE... jest osadzone w waszej duszy... i WIESZ, że nigdy nie poddacie się w tej misji, którą przyszliście wykonać.

ENERGIE, JAK JESTEŚMY PEWNI, ŻE WIELU, WIELU TERAZ AKCEPTUJE I ROZKOSZUJE SIĘ SWOJĄ PRAWDĄ, STAJĄ SIĘ TAK POTĘŻNE ...

Z POWODU KAŻDEGO Z WAS... WCHODZĄCEGO W WYŻSZY WZÓR SIEBIE.

Co z kolei pozwala PLANOWI przejść do jego następnej fazy.

O, kupa! Powiedziałeś "faza" ... ... Doh! Co się stało z fazą drugą z pięciu, o których mówiliście? Z pewnością nie możesz mieć tego na myśli, bo to oznacza, że weszlibyśmy w ogólnoświatową blokadę. Czy mówimy tu o tym samym "rodzaju" fazy?

Tak, mówimy!

Więc ... czy ten Znak wprowadzi nas w Fazę Drugą?

Nie.

Czy mogę posunąć się do pytania, czy będzie to przed, po, czy w trakcie?

Przed.

Więc doświadczamy tego Znaku, ale to nie on prowadzi nas do Fazy Drugiej Światowego Zamknięcia?

To nie będzie się tak wydawać...

A jednak powiedziałeś, że to nie doprowadzi nas do tego, a teraz mówisz, że to nie będzie się tak wydawać, sugerując... że może?

Blossom...

Tak ...

TRUST.

Eh, Cześć!  Czy chciałabyś podsumować ostatnie 17 lat naszych rozmów?

Powiedzielibyśmy, że Znak ... byłby częścią równania, ale nie powodem zamknięcia.

Kolejna światowa blokada wydaje się dość odległa od naszych myśli w tych dniach. Jednak kilka osób napisało o jakimś rodzaju grzyba, który mógłby "eksplodować" i stać się podstawą do tego.

W tym czasie ... prosimy, abyście kontynuowali to, co robicie.

Dzięki temu, że tak wielu z was 'znalazło radość' i odeszło od bzdur, które czasami wypełniały wasze głowy ... jak powiedzieliśmy ... to dzięki waszym inteligentnym decyzjom, aby nie dać się nabrać na celowo przedstawiane zamieszanie ... następna faza będzie mogła być popchnięta do przodu.

Jednak wiecie, że to co powiedzieliście ... naturalnie uruchomi soki dla wielu dociekliwych umysłów.

Następnie pozwólcie, aby wzorce myślowe płynęły tylko w kierunku dołu.

Pozwólcie każdej części waszej Istoty WIEDZIEĆ i W PEŁNI PRZYJĄĆ, że nadszedł czas na przedstawienie.

Cóż, eh ... myślę, że będę musiał pójść za wiedzą, że pokazy wymagają dość dużo przygotowań przed osiągnięciem rzeczywistego występu!

To co mamy na myśli, Blossom, to POCZUCIE W SWOIM SERCU ... W SWOIM BYCIU ... W SWOJEJ WIĘKSZEJ WIEDZY ... W SWOIM ZROZUMIENIU DLACZEGO ZDECYDOWAŁEŚ SIĘ PRZYJŚĆ NA TWOJĄ PLANETĘ ...

 NIECH TAK BĘDZIE ... ŻE RADOŚĆ Z TWOJEJ PRZYSZŁOŚCI ... PRZYSZŁOŚCI, KTÓRĄ WRÓCIŁEŚ, ABY STWORZYĆ JĄ W RZECZYWISTOŚCI ... POZOSTAJE W KAŻDYM TWOIM ODDECHU.

Powtarzajcie tę mantrę coraz częściej WIEDZĄC o jej prawdziwym znaczeniu.

W ŚWIADOMOŚCI, że przybyliście tutaj, aby wziąć tę Planetę i podnieść ją do miejsca Radości, Miłości i Pokoju oraz wszystkich wyobrażeń o takim świecie.

WIEDZIEĆ TO WE WSZYSTKICH CZĘŚCIACH SWOJEGO BYTU ... JAKO TWÓJ WYRAŻONY ... W/WTEDY ... CAŁA RADOŚĆ, mantra.

ALE WIEDZ TEŻ ...

Z POWODU podniesienia twojego własnego poziomu wibracji ... Mantra, kiedy jest wypowiadana przez ciebie ... jest teraz również o wyższej wibracji.

JESTEM ŚWIATŁEM.

JESTEM MIŁOŚCIĄ.

JESTEM PRAWDĄ.

JESTEM.

Ufamy, że każdy z was może przyjąć do swoich Istot Wyższą Częstotliwość, w której to przesłanie jest dostarczane.

Ufamy, że zdecydujecie się zaufać temu przesłaniu ... nawet ty, najdroższy Blossom.

Tak, cóż ... uliczna wiarygodność na bok ... jak mówię ... Jeśli coś wewnątrz mnie nie wiedziałoby, że muszę przekazać to przesłanie ... tak jak zrobiłem wszystkie inne ... ... jaki byłby sens dalszego łączenia się? Nie byłoby! Muszę UFAĆ, że to ŚWIATŁO, którym jesteście... ta wasza Świetlana Energia... która zdecydowała się przyjść przeze mnie... jest PRAWDĄ... Bo to jest moje największe pragnienie. Tak więc, w zaufaniu i miłości, o ile nie macie nic więcej do powiedzenia, uważam, że skończyliśmy na dzisiaj.

Mówimy wam ... CZUJCIE NASZE SŁOWA. Nie 'myślcie o nich' ... po prostu CZUJCIE je ... i jeśli one rezonują ... cieszcie się nimi. Jeśli nie ... prosimy, abyście poszukali i znaleźli to, co jest.

Błogosławieństwo Miłości Światła przesyłamy Wam tego dnia ... w takiej radości ... w takim oczekiwaniu ... że nadszedł czas, aby przekazać Wam te słowa ... a Ty, Najdroższy Kwiecie ... masz odwagę je przyjąć.

Robię co mogę, by ryczeć jak Lew, właśnie teraz, ale to jest trochę jak słabe miauczenie! Z wdzięcznością. W kochającej służbie. JA JESTEM.

    Czuję, że ten filmik, który zrobiłem 8 lat temu, jest bardzo odpowiedni, by się nim podzielić. https://www.youtube.com/watch?v=Gqmukxqt2rU&t=302s
    Dla tych, którzy czują, że mogę przesadzać i nie wiedzą o 14 października 2008 roku, jest film z mojej strony internetowej, który może pomóc wam zrozumieć, dlaczego czuję się tak, jak się czuję. https://youtu.be/ApvEcsmzglA
    Federacja powiedziała, że światowa blokada oznacza, że idziemy do przodu i jest to dobra rzecz, a nie zła.  Powiedzieli również, że fazy, przez które mamy przejść, niekoniecznie będą tak długie jak faza pierwsza. Dobry Boże ... mam nadzieję, że nie, jeśli tak ma być!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz