środa, 31 sierpnia 2022

Droga do Świadomości Unitywnej?


Sierpień 31, 2022 przez Steve Beckow


Zawsze natrafiam na jedną rzecz w poszukiwaniu innej.

Ostatnio natknąłem się na tę rozmowę pomiędzy Boską Matką a mną.

Pamiętajcie, że jeśli chodzi o mnie, to rozmawiam z aktywnym obliczem Jednego, pasywnym w ruchu, najbliższym Jednego, jakie kiedykolwiek otrzymamy i pozostaniemy indywiduami. Będziemy mogli kiedykolwiek poznać tylko Matkę.

Dyskusja ta jest tak centralna w stosunku do wszystkiego innego, co przychodzi mi do głowy, że chciałbym podkreślić każde słowo i napisać je kursywą.

"Boska Matka: Doświadczasz miłości w sposób, którego wcześniej nie znałeś", na stronie https://goldenageofgaia.com/2013/11/the-divine-mother-you-are-experiencing-love-in-ways-that-you-have-not-known-before/.

Steve: [Miałem wizję] i wydawało się, że pokazuje mi ona, że drogą do jedności świadomości jest to, że miłość powstanie i zmiecie świadomość separacyjną. Jednorodna świadomość była zawsze, już tam. Była tylko przeciążona świadomością separacyjną. Czy jestem w tym poprawna?

Boska Matka: Tak, masz. To jest droga. Miłość zmiecie was i planetę, i na wiele sposobów, drogie serce, to jest Wzniesienie. Ponieważ to, co również robi, to implozja większej świadomości. (2)

Nie żyjecie w starej sferze. Czy jest coś więcej [niż tylko to Wzniesienie]? Tak. Ale tak, to [miłość zamiatająca nas do czysta] jest sposobem, w jaki idziecie naprzód. To jest sposób, w jaki doświadczacie.

I to was zmiata. To właśnie mam na myśli mówiąc o poddaniu się i błogości. I, nie popełniajcie błędu, opuszczacie swoje ciało ... i zamieszkujecie w swoim ciele.

Eksplodujesz i czujesz wszystkie energie wszechświata. A potem, ponieważ stajesz się dostrojony do tego uczucia, tej ekstazy, ustępuje ono i zakotwiczasz je w swoim rozszerzonym polu.

Ale za każdym razem, kiedy dokonujesz połączenia, rozszerza cię coraz bardziej i bardziej, (1) a twoja zdolność do kochania, do tworzenia, do robienia, do bycia, do łączenia, coraz bardziej i bardziej, aż nie ma żadnego wspomnienia, żadnego doświadczenia, oddzielenia. To była iluzja. To jest fałszywa siatka. I była ona kajdanami. Ale to nie jest prawdziwe. A więc tak.

Przypisy

(1) Por. Archanioł Michał: "Doświadczyliście, stopniowo, okresów jedności, transformującej miłości, ekstazy, błogości, które czujecie (a ja podkreślam czujecie) przychodzą i odchodzą.

"Ale za każdym razem, gdy mieliście to doświadczenie, podnosiło was to o jeden poziom. Tak, że teraz mówisz do mnie: 'Michael, czuję, że mam nową podstawę. Mam nowy fundament szczęścia."  ("Archangel Michael on Snaps, Expansion, and Ascension", 6 czerwca 2017, na stronie https://goldenageofgaia.com/2017/06/06/archangel-michael-on-snaps-expansion-and-ascension/.)

(2) "Eksplodujesz", co powoduje, że wazany (kwestie rdzeniowe) i przywiązania uwalniają świadomość z ich uścisku. Miłość powoduje, że nasze problemy znikają.  Kto wiedział?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz