sobota, 27 sierpnia 2022

Inwokacja

 

W imię Stwórcy Wcielonego, którym JESTEM, witam w i z moim Wyższym Ja, Chrystusowym Ja, Wszechmocną Obecnością JESTEM i wszystkimi moimi Boskimi aspektami we wszystkich równoległych rzeczywistościach widzianych i niewidzianych. Zjednoczcie się w tej chwili.

Skupcie się tutaj. Oczyśćmy i przekształćmy moje fizyczne doświadczenie, aby odzwierciedlało moje Boskie Nieskończone Ja, czystą esencję Źródła (Boga) JAM JEST.

Wzywam moje święte centrum serca, aby było w pełni aktywowane w zgodzie z moją najwyższą ekspresją Źródła, do najwyższego poziomu komplementarnego dla mojej podróży w tej chwili.

Wybieram najwyższą aktywność wdzięczności, tworzenia pokoju, kreatywności, pokory, Boskiej Miłości i Boskiej neutralności w każdym momencie. Niech każda myśl, słowo, uczucie, działanie i wybór, którego dokonuję tego dnia, będzie zestrojone z najwyższym dobrem dla wszystkich zainteresowanych. Otwieram się na moc mojego serca, miłość, Boską Wolę i Boską Miłość, Światło i Służbę w każdej chwili.

Przywołuję Diamentowe Lśniące Promienie Chrystusa, aby ujawnić i wzmocnić moje prawdziwe serce, które jest moim Boskim nieśmiertelnym połączeniem ze Źródłem. Centrum serca, rozświetl się!

Pola serca, wirujcie, rozszerzajcie i wzmacniajcie to Diamentowo-Słoneczne światło. Rozpal tę świętą ognistą miłość we wszystkich moich działaniach, liniach czasowych i wyborach tego dnia.

Wyższe Ja, przedstaw mi Boskie synchroniczności i możliwości na mojej ścieżce uczenia się, otwierania mojego serca i bycia w służbie dla wszystkich. Przywołuję wszystko, co jest święte jako moją podstawową rzeczywistość i świadomość.

Najwyższe poziomy Światła, nadpisują i unieważniają wszystkie mniejsze rzeczywistości i zniekształcenia. Przywołuję pokój, harmonię, bezwarunkową Miłość i Wzniesienie jako moją podstawową rzeczywistość. Niech te Boskie cechy i częstotliwości będą dostępne dla wszystkich chętnych serc wybierających Wzniesienie w tym Teraz.

Poświęcam się tej Boskiej transformacji. Niech ta intencja czystego serca przekształci wszystkie moje działania, myśli, emocje, pracę w służbie i kreacje, aby w pełni zharmonizować się z moim Boskim Wcieleniem mojego czystego Źródła-jako-Ja.

Wszechmocna Obecność JAM JEST, przywróć wzorce doskonałości w moim ciele z łatwością i łaską.

Wyznaczam to pod wszystkimi łaskami i siłami Nieskończonego Czystego Stwórcy Źródła. Wywołuję to na najwyższym poziomie dozwolonym przez Prawo Kosmiczne, w Boskim zestrojeniu z czystym i prawdziwym organicznym Wzniesieniem.

Kocham Cię, Błogosławię Cię, Dziękuję Ci. Niech tak będzie. Tak jest.

**By Sandra Walter

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz