sobota, 27 sierpnia 2022

Prosta praktyka, głębokie doświadczenie


Sierpień 27, 2022 przez Steve Beckow


Czerpanie miłości z niekończącej się studni artezyjskiej

Lata temu, czas poza umysłem, zostałem zainspirowany do wykonania pewnego ćwiczenia. Mówię "zainspirowany", ponieważ żadna z wiedzy, którą wtedy posiadałem, nie zawierała niczego na temat tego konkretnego ćwiczenia.

Na początku wyobrażałem sobie, że używam wiadra do czerpania miłości z mojego serca. Wtedy wiadra były zbyt wolne. Przeszedłem do stałego przepływu, bezpośrednio czerpiąc miłość z mojego wdechu i wysyłając ją do świata z mojego wydechu.

To okazało się głębokie. Kiedy jakiś czas później doświadczyłem otwarcia serca, zobaczyłem, że mogę go użyć do wyciągnięcia rzeki miłości z mojego otwartego serca. Miało to głębokie znaczenie.

Pozwólcie, że nieco rozwinę to wszystko.

Zacznę od tego, że miłość musi płynąć. A ty powiesz: cóż, drewno jest zrobione z miłości i jest stałe. Atomy składające się na drewno są w ciągłym ruchu. Gdyby ich nie było, całość wróciłaby do Pustki i zniknęła.

Matka jest Miłością. I sama mówi, że jest ciągłym ruchem:

Steve: Jak jesteś znana, Matko?

Boska Matka: Jestem znana jako wszystko. Jestem znana jako miłość. Jestem znana ... jako dynamiczne działanie, jako ruch, jako ciągła zmiana, jako spełnienie. ... Jestem znana przez ruch w tobie i ruch w twojej Ziemi, we wszystkich rzeczach, we wszystkich wszechświatach. ...

Jestem niezmiennym ruchem i ciągle zmieniającym się ruchem. Jestem rytmem. Jestem przepływem. Jestem Matką.  (1)

A sposób w jaki Matka zaprojektowała ludzkie życie jest taki, że my (codzienna świadomość) otrzymujemy nasz najpotężniejszy strumień miłości poprzez serce.

Moim zdaniem, drzwi serca lub hridayam są portalem do wszystkich wyższych sfer.  Dostęp z trzeciego/czwartego wymiaru jest odcięty, aż hridayam otworzy się w oświeceniu czwartej czakry i ponownie we Wzniesieniu.   (2)

Zapytałam Archanioła Michała o przydatność wyciągania miłości z serca za pomocą oddechu. Podkreślił znaczenie dzielenia się i powiedział, że ćwiczenie to aktywowało studnię lub wulkan serca:

Steve: Czy ćwiczenie wydobywania miłości z mojego serca i wysyłania jej przez moje trzecie oko do świata odegrało w tym jakąś rolę?

Archanioł Michał: Tak, miało.

S: Czy mógłbyś o tym trochę porozmawiać, proszę?

AAM: Jednym z najsilniejszych lub ostatecznych przejawów miłości, gotowości do nie tylko uczestniczenia w miłości, ale bycia miłością, jest dzielenie się.  ...

Ostateczne doświadczenie jest w tym dzieleniu się. To jest to, o czym mówimy, kiedy mówimy o świętym związku i partnerstwie. Jak możecie być w jakiejkolwiek formie partnerstwa z ludzkością, z Istotami Gwiezdnymi, z nami, z jakąkolwiek istotą, jeśli nie dzielicie się.

Więc to, co robicie, kiedy przynosicie miłość w górę i na zewnątrz, kiedy zaczynacie wysyłać, dzielić się - to tak, jakbyście w rzeczywistości aktywowali to, co nazywamy źródłem. Wizualizacja, którą możecie sobie wyobrazić, to wulkan.

Nie chodzi o to, że opróżniacie się. Chodzi o to, że odkrywacie, że to źródło jest tak pełne i przepełnione, że jest to stały strumień. Ten stały strumień nigdy, przenigdy (pomyśl o tym, co mówię!)... nigdy nie musi się skończyć! (3)

Ten niekończący się potok miłości musi płynąć, tak jak będzie po Wniebowstąpieniu. Nie może być zamknięty w butelce.

Doświadczam jej, gdy przepływa przeze mnie. Im bardziej ją zachęcam, tym więcej miłości czuję i tym głębiej ją odczuwam.

A więc: Na wdechu przywołuję miłość z mojego serca. Wiruję ją wokół mojego pola świadomości, a następnie wysyłam ją do świata (lub kogoś, kogo kocham) na wydechu. Bardzo, bardzo prosty.

To chyba najprostsza duchowa praktyka na świecie, oprócz śpiewania Aum.

Używam jej teraz bardziej niż w jakimkolwiek innym czasie. Lubię myśleć, że po jakimś czasie stanie się drugą naturą.

Przypisy

(1) "Boska Matka: Come to Me as I Come to You - Part 1/2", 17 października 2012 na http://goldenageofgaia.com/2012/10/17/the-divine-mother-come-to-me-as-i-come-to-you-part-12/.

(2) Drzwi serca otwierają się dwukrotnie: raz, kiedy kundalini osiąga czakrę serca i raz, kiedy kundalini opuszcza system siódmej czakry, która opada, po czym kundalini podwaja się z powrotem na duchowym sercu. Teraz otwiera się ono w pełni i na stałe, łącząc nas z wyższymi wymiarami. To doświadczenie znane jest różnie jako Wniebowstąpienie, Sahaja Nirvikalpa Samadhi, Vijnana i Buddhahood.

(3) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 13 marca 2015.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz