niedziela, 26 grudnia 2021

Prastare błogosławieństwo w języku Nahuatl

Medytacja dla przeciwdziałania medycznej tyranii codziennie o godzinie 21:30 UTC/23:30 w Polsce

 
Prastare błogosławieństwo w języku Nahuatl, do dziś używane w Meksyku w celu przebaczenia, wyrażenia czułości, oraz wyzwolenia na wielu poziomach bytu.
Uwalniam moich rodziców z poczucia, że już mnie zranili.
Uwalniam moje dzieci z obowiązku przysporzenia mi dumy; niech żyją swoim własnym życiem zgodnie z podszeptami ich własnego serca.
Uwalniam mojego partnera z obowiązku dopełnienia mnie samej. Niczego mi nie brakuje, bowiem cały czas uczę się wraz ze wszystkimi innymi istotami.
Dziękuję moim dziadkom za to, że się spotkali po to, bym mogła teraz czerpać oddech życia. Uwalniam ich od przeszłych wykroczeń i niezaspokojonych pragnień bowiem świadoma jestem, że postąpili najlepiej jak tylko mogli na ówczesnym poziomie świadomości. Oddaję wam cześć, Kocham was i widzę w was niewinną czystość.
Staję przed wami przezroczysta, abyście wiedzieli, że nie jestem wam winna niczego innego, prócz bycia wierną sobie i mojemu bytowi, bowiem podążając ścieżką mądrości serca jestem świadoma, iż wypełnię misję mego życia wyzwolona od wszelkich widzialnych i niewidzialnych więzów rodzinnych, które mogłyby zmącić mój Spokój i Szczęście, które są moim jedynym obowiązkiem.
Zrzekam się roli zbawiciela. Zrzekam się roli jakobym to ja miała spełniać oczekiwania innych.
Uczę się tylko i wyłącznie poprzez MIŁOŚĆ, błogosławię swą esencję, własny sposób wyrazu, nawet jeśli inni mnie nie rozumieją.
Jedynie ja potrafię zrozumieć własną historię, bowiem to ja jej doświadczyłam, bowiem znam samą siebie, wiem, kim jestem i wiem, co czuję, wiem, dlaczego postępuję tak, jak postępuję.
Kocham i szanuję samą siebie.
Oddaję cześć boskości wewnątrz mnie i wewnątrz was.
Jesteśmy wolni.
Tłumaczenie własne
zdj. Lobsang Melendez Ahuanari

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz