poniedziałek, 27 grudnia 2021

Matka Maria, Yeshua, Maria Magdalena: Msza Chrystusa

 

Najdrożsi, jesteśmy tu wszyscy razem z silną więzią Jedności i wielką siłą dla MIŁOŚCI na planecie TERAZ.

JESHUA: Wielu z was przechodzi przez wielkie stresy przygotowując się do Świąt Bożego Narodzenia w tym roku 2021. Mimo, że ten czas jest rzekomo czasem świętowania moich narodzin, może on również wywołać wiele lęków i negatywnych emocji. Możecie planować jedzenie i picie na ten szczególny dzień i zastanawiać się, czy macie ich wystarczająco dużo, możecie zadręczać się prezentami dla innych i tym, czy są one wystarczająco dobre, możecie mieć jeszcze wiele obowiązków do wykonania, możecie nawet bać się tego dnia, jeśli będziecie musieli spędzić go na własną rękę. Wielu z Was może mieć problemy finansowe i zdrowotne, a inni opłakują bliskich, których już nie ma z Wami na planecie, gdy zbliżacie się do tego dnia świętowania. Nawet jeśli jesteście wśród własnej rodziny, możecie nadal czuć się bardzo osamotnieni, ponieważ czujecie, że jesteście jednymi wśród innych, którzy myślą inaczej niż Wy.

Nie rozpaczajcie Drogie Osoby, wszyscy jesteśmy tutaj, aby pomóc wam uspokoić wasze obawy, smutek i dać wam trochę nadziei na przyszłość.

Mogę wam teraz powiedzieć, że jako Lightworkerzy, wszyscy wykonujecie niesamowitą pracę, utrzymując ŚWIATŁO w morzu ciemności, które zstąpiło na planetę ZIEMIĘ. Tak zwani źli ludzie spowodowali, że Ziemia pogrążyła się w morzu ciemności, ale teraz opuszczają oni planetę ZIEMI na dobre i będą kontynuować swoją własną podróż duszy na uzdrawiającej planecie w innej galaktyce, daleko od Ziemi. Tak moi drodzy, ci tak zwani źli ludzie mają duszę, nawet jeśli wielu z was może myśleć, że są oni mniej uduchowieni. Jesteście oświeceni i powinniście wysłać im swoją Miłość, jakkolwiek trudne może to być dla was wszystkich. Będą tego potrzebować moi drodzy, gdy pogodzą się z tym, co zrobili GAI i jej ludziom. Jako PRACOWNICY ŚWIATŁA możecie czuć się mniej niż silni w tych ostatnich dniach, ale dla waszej własnej podróży duszy musicie znaleźć trochę przebaczenia w swoim sercu dla nich. W tym szczególnym czasie na Ziemi pomyślcie o słowach, które inni być może słyszeli, jak mówiłem na moim krzyżu: "Przebacz im Ojcze, bo nie wiedzą, co czynią".

ŚWIATŁO, które było ukryte przed wami wszystkimi przez tysiąclecia, powraca teraz na ZIEMIĘ i naprawdę jesteście na początku wspaniałego czasu POKOJU, MIŁOŚCI i HARMONII na waszej planecie. Weźcie sobie do serca Drogie Osoby, ponieważ ci z Was, którzy czytają te słowa, czy wierzycie w nie czy nie, BĘDĄ żyć na tej NOWEJ ZIEMI przez wiele lat w przyszłości.

MARY MAGDALENE: Najdrożsi, jestem z wami, aby pomóc i poprowadzić was do tego Nowego Świata MIŁOŚCI i POKOJU. Wzywajcie mnie do pomocy w tym czasie. Mogę pomóc wam zmyć grzechy świata. Gdy przechodzicie przez swoje własne traumy, pomagacie również wielu swoim drogim przyjaciołom i rodzinom wokół was. Wy jako oświecona istota jesteście wystarczająco silni, aby wziąć na siebie ciężary tych wokół was, którzy mogą być mniej oświeceni od was. Nie obawiajcie się Drodzy, ponieważ jest to wasze chwalebne zadanie w tym momencie czasu. Wszyscy pomagacie oczyścić 3. wymiar z nienawiści, gniewu i chciwości, abyście mogli wejść w 5. wymiar miłości, pokoju i harmonii.

Wiemy, jak ciężko było wam być samotnym głosem na pustyni, że tak powiem, wśród innych, którzy myślą inaczej niż wy. Wasi przyjaciele i rodzina z czasem wam za to podziękują. Ich dusze są naprawdę dotknięte przez was, gdy świecicie wśród nich swoim ŚWIATŁEM. Teraz nie jest czas na kłótnie, teraz jest czas, aby zjednoczyć się w JEDNOŚCI, która jest podstawą MIŁOŚCI, którą czujecie do innych.

Jeśli czujecie się wyzwani przez kogoś innego do kłótni na temat obecnej sytuacji, zgódźcie się nie zgadzać. Nadejdzie czas, kiedy i oni zobaczą Prawdę, którą wy widzicie od jakiegoś czasu. Pamiętajcie, że wszyscy jesteśmy częścią mojego drogiego Jeszuy, KONSEKWENCJI CHRYSTUSA, która powraca dziś na Ziemię jako często przepowiadane drugie przyjście. Jako część KONSEKWENCJI CHRYSTUSA, wy, moi drodzy, jesteście drugim przyjściem, wy jesteście ŚWIATŁEM i wy wszyscy jesteście teraz ZBAWICIELAMI świata.

 MATKA BOŻA MARYJA: Przychodzę, aby otoczyć was wszystkich moją MIŁOŚCIĄ do was. Tak jak musiałam opłakiwać mojego Drogiego Syna, kiedy umarł na krzyżu, tak też cieszyłam się, kiedy zmartwychwstał. Jestem waszą Drogą Matką opłakującą was teraz, gdy stawiacie czoła swoim własnym bitwom i wyzwaniom, ale jestem też tutaj, by was dopingować, gdy wygracie ostateczną bitwę, by zapewnić powrót MIŁOŚCI na planetę. Wzywajcie mnie, gdy chcecie poczuć ramiona waszej własnej Matki, która być może została wam utracona. Będę cię pielęgnować, bo w moich oczach nie możesz zrobić nic złego. Będę cię kochać na zawsze, jak Matka zawsze kocha swoje dziecko, jakkolwiek by się ono nie zachowywało. Kiedy czujecie się samotni i niekochani przez tych wokół was, odprężcie się w moich ramionach i nie będziecie już więcej samotni. Jesteście moimi dziećmi Kochani i zawsze będę was wspierać. Zbyt długo zmagaliście się z problemami, a ja jestem tu po to, by powiedzieć wam, że nadchodzą DOBRE czasy. Zaufajcie i uwierzcie mi, gdy to mówię, a wkrótce zobaczycie tę nową falę DOBRA, która otacza ZIEMIĘ. Bądźcie w jedności ze mną i z każdą pojedynczą duszą na Ziemi w tym czasie. Ja jestem waszą prawdziwą MATKĄ i zawsze będę was KOCHAĆ.

MATKA MARYJA, JESZUA I MARYJA MAGDALENA:

Bądźcie ŚWIATŁEM świata, rozprzestrzeniajcie to ŚWIATŁO na wszystkich wokół siebie, a wszyscy wejdziecie do KRÓLESTWA NIEBA, które dzisiaj przychodzi na ZIEMIĘ.

Wysyłamy wam dużo MIŁOŚCI i wiele BŁOGOSŁAWIEŃSTW i życzymy wam wszystkim bardzo Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Pokojowego i Harmonijnego 2022 roku.

**Kanał: Thea Grace**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz