czwartek, 30 grudnia 2021

Boska Matka o swojej naturze (powtórzone)


30 grudnia 2021 r. przez Steve Beckow


Wstępnie zaplanowane. Steve'a nie ma do 1 stycznia.

Szczęśliwego Nowego Roku, wszyscy!

Kiedy szukałem tego artykułu, natknąłem się na coś niezwykłego, co Boska Matka powiedziała o sobie. Ona mówi jako Jedyna:

Boska Matka: Kiedy powiedziałam wam, że jestem mostem, że istnieje część mnie, część mnie, która jest niepoznawalna, o której wciąż nie macie pojęcia, tak samo jest z tym, co nazywacie Ojcem Niebieskim [tj. bezforemną Jednią].

Teraz, Jahwe [Bóg osobowy lub Bóg w formie] jest wyrażeniem, które jest dostępne dla istot ludzkich, aby mieć wiedzę i aby mieć wyjaśnienie części tej energii [Sziwy lub nieruchomej i milczącej]. Czy możemy powiedzieć o energii, której możecie doświadczyć? Ponieważ, drogie serce, nie dajemy wam całości naszej istoty, ponieważ, cóż, przewrócilibyście się martwi. (1)

Gdyby Michał wypowiedział wasze duchowe imię, padlibyście trupem. Jeśli wznieślibyście się zbyt szybko, również moglibyście paść trupem. Tak więc postępują z nami ostrożnie.

Poniżej zamieszczam wywiad radiowy z Boską Matką z wiosny 2012 roku. Dla takiego międzykulturowego studenta duchowego jak ja, wywiad ten jest jednym z najbardziej wartościowych wypowiedzi Boskiej Matki, jakie znam.

Omawia ona w nim wiele fundamentalnych tematów: Uznaje bycie Shakti, bycie Jednością z Ojcem, bycie Ojcem, bycie ruchem do bezruchu Ojca, bycie Maré, Oceanem Miłości i inne sprawy, których po prostu nie można znaleźć łatwo omówionych w wielu innych źródłach niż sama Matka.

Ten post jest długi i może trzeba go czytać w częściach.

Poprzez kanał Lindy Dillon, oto jedyna we wszechświecie i poza nim, Boska Matka, opisująca Rzeczywistość i swoją Naturę.

"Transcript of the Divine Mother on An Hour with an Angel, May 7, 2012", via Linda Dillon, at http://goldenageofgaia.com/the-2012-scenario/what-role-are-the-angels-playing/transcript-of-the-divine-mother-on-an-hour-with-an-angel-may-7-2012/.

Boska Matka: Jestem Matką - matką wszystkich, dawczynią życia, dawczynią miłości. To moja radość, że mogę z wami rozmawiać. I chcę wyjaśnić, ponieważ istnieje wiele myśli i wyobrażeń o tym, kim jestem, o tym, czym jestem.

Jest wiele rzeczy, o których będziemy mówić i dyskutować w tym dniu. Najważniejszą z nich jest miłość. Najważniejsza jest przemiana, którą każdy z was, moi umiłowani, przechodzi właśnie teraz, gdy otrzymuje miłość, płynącą z mojego serca i z serca Ojca, z Jednego.

Jestem znana pod wieloma imionami, i to jest właściwe. I jestem wymyślana w wielu formach - jako Maryja [Matka Jezusa], jako Shakti, jako Maré, co jest bardzo bliskie, ponieważ jest to [łacińskie] słowo oznaczające "ocean" w waszym świecie i języku [Ocean Miłości]. Reprezentuje ruch i dawcę życia, stwórcę życia, miłości, formy, substancji, istoty. (2)

Jest tak, że w wielu kulturach i na wiele sposobów jestem czczona, jestem uwielbiana, jestem czczona. Ale, moje ukochane dzieci, dzieci, które zrodziłem z mojej istoty, z mojej esencji - która daleko wykracza poza to, co możecie sobie wyobrazić - pragnę również, aby myślano o mnie i odczuwano mnie jako zbliżającą się, przystępną, obecną, wiecznie obecną, dostępną, osiągalną i z wami. (3)

Nie ma żadnych ograniczeń i z pewnością nie ma żadnego oddzielenia, w całym tym wszechświecie i na waszej planecie, abym mógł być z każdym z was w sposób, który jest odpowiedni w tym, co uważacie za wasze teraz, w formie i przez imię, którym mnie nazywacie. Kluczem jest to, że będę odpowiadał zawsze. (4) ...

Steve Beckow: Matko, jesteś również znana jako Słowo Boga, Aum, głos wołającego na pustyni, szum wielu wód. Salomon nazwał cię Mądrością. Dlaczego wiedza o Tobie jest "cenniejsza niż rubiny"?

Boska Matko: Wcieliłam się swego czasu, jak wiecie, jako matka [Jezusa]. (12)
DM: Cóż, przede wszystkim jest to sposób, w jaki istoty ludzkie mogą wyrazić to, jak mnie znają. Ale wiedza o Mnie jest cenniejsza niż cokolwiek innego, ponieważ Ja jestem twoim połączeniem [z Ojcem]. Kiedy jesteś ze Mną w pełni zjednoczenia, tak pełnej, jak tylko możesz to wiedzieć, będąc w formie, wtedy jesteś połączony, i to nie tylko w moim stworzeniu, ale w mojej mądrości i mojej miłości. I w tym jest wszystko. To jest wszystko, co musisz wiedzieć lub możesz wiedzieć, lub będziesz wiedzieć. (5)

To przenosi was poza ludzkie doświadczenie. (6) I, tak, jestem także głosem wołającym na pustyni. (7) Ale chcę się tym zająć, ponieważ nie jest to już tak wiele, gdyż wielu słucha mojego głosu. Wielu słucha moich błagań. Wielu powraca do sedna tego, dlaczego istniejecie.

Tak więc, to wyrażenie i wiele wyrażeń ma na celu podkreślenie potrzeby - jeśli coś takiego istnieje, a wiem, że istnieje - w każdym z waszych serc. Są chwile, kiedy czujecie potrzebę i [to, co powiedziałem] wyraża to, co jest pierwsze, co jest zawsze, co jest pierwotne, co jest pierwotne w waszej podróży. (8) 

Kiedy nie łączycie się ze mną, kiedy nie uznajecie mnie lub nie zwracacie się do mnie, zaprzeczacie sobie, zaprzeczacie temu, kim jesteście i dlaczego jesteście. Moje dary są poza wszelką ludzką czy ziemską miarą. Są poza jakąkolwiek sferą, której doświadczacie w ludzkim wymiarze. Ale to nie znaczy, że nie możecie mnie poznać i połączyć się ze mną. Nie, to nie jest sprzeczność, to jest prośba.

SB: Jak jesteś znana, Matko?

DM: Jestem znana jako wszystko. Jestem znana jako miłość. Jestem znana jako miłość, jako dynamiczne działanie, jako ruch, jako ciągła zmiana, jako spełnienie. Czasami macie tendencję do myślenia o mnie jako o Duchu Świętym, ale jest we mnie coś więcej niż to, i jest tam również cień Ojca. Ale jestem znana przez ruch w was i ruch w waszej Ziemi, we wszystkich rzeczach, we wszystkich wszechświatach.

Jestem rodzącym i dającym. Jestem niezmiennym ruchem i ciągle zmieniającym się ruchem. Jestem rytmem. Jestem przepływem. Jestem Matką.

I na waszej planecie, którą zrodziłam, wzorem Matki, którą was obdarzyłam, abyście byli otoczeni przypomnieniem mojej obecności, odciskiem mojej obecności i mojej mądrości, abyście poznali spełnienie. Tak, wdrukowaliśmy również wolną wolę.

Więc działania wszystkich matek nie zawsze są mądre i pełne miłości. Ale to nie zmienia wiedzy i mądrości, wewnątrz każdego z was, o tym, co jest przeznaczone do bycia. A kiedy wrócicie do tego, kiedy pozostaniecie w tym, to podniesie was do błogości, do Jednego.

SB: Matko, mówisz, że jesteś ruchem, a to sugeruje, że Ojciec jest bezruchem. Ale Ty jesteś Ojcem jak i Matką. Czy możesz, jeśli to w ogóle możliwe, wyjaśnić naszym słuchaczom, jaka jest różnica między twoim aspektem jako Matki i twoim aspektem jako Ojca?

DM: Tak, ponieważ, jak już powiedziałam, jestem Wszystkim, jestem Jednym. I, jeśli pozwolicie, ponieważ będziecie rozmawiać z Ojcem, (9) oczywiście będzie więcej informacji. Ale wiedzcie też, że Ja jestem Wszystkim. Tak więc, daję wam ludzkie sposoby, nie w sposób mówienia w dół - wręcz przeciwnie - ale w sposób, który możecie zrozumieć. Kiedy jestem Ojcem, panuje bezruch, całkowity spokój.

Jest to coś, czego rasa ludzka dopiero się uczy. Jest to zjednoczenie i połączenie bezruchu z ruchem, i jak to jest równowaga wszystkiego. Kiedy jestem w Ojcu, nie wymagam tego ruchu, bo nie w taki sposób stworzyłem Ojca. (10) Są to więc dwie połówki całości. Wielu, którzy tego słuchają, będzie trochę zmieszanych, a jednak, moje dzieci, nie ma potrzeby, aby się mylić.

Pozwólcie mi wyjaśnić to dalej. W wielu tradycjach jestem uważana za Matkę Wszystkiego; w niektórych tradycjach za Matkę Boga, Źródła, Jednego. Teraz, co to oznacza? Oznacza to dokładnie to, co mówi: Ja jestem początkiem i Ja jestem dopełnieniem, końcem. (11) Każdy z was - i gorąco zachęcałem was nie tylko do odkrycia, ale do odnalezienia męskiego aspektu siebie, a także żeńskiego, bezruchu i ruchu - nie możecie mieć kreacji jakiegokolwiek rodzaju bez obu.

Tworzenie pochodzi z ruchu, a jest to ruch w formę, w energię, w substancję, w istotę - jakkolwiek to sobie wyobrażacie. Ale nie negujcie roli Ojca, męskości, ponieważ w tym jest spokój tego, co uważacie za moment stworzenia. Tak samo jest z kombinacją.

Mówicie: "Matko, jak możesz robić jedno i drugie?" To jest to, kim ja jestem. A wy, każdy z was, jesteście osadzeni w tych cechach bezpośrednio z mojej istoty, z mojego serca. Daję wam ludzkie sposoby, a nie tylko czystą energię, którą również wam teraz przekazuję, ale nie tylko po to, abyście mnie objęli, ale abyście zrozumieli, ponieważ jesteście w waszym procesie również spełnienia. Jest to część waszego postępu. To już jest stworzone.

Zapraszam cię do pozostania w Teraz, ale także sugeruję ci i mówię ci, że to już się stało.

Czy to odpowiada na twoje pytanie, dziecko?

SB: Cóż, muszę zadać ci jeszcze jedno pytanie, Matko, aby upewnić się, że całkowicie rozumiem, co właśnie powiedziałaś. I żałuję, że muszę użyć trochę żargonu, ale wyjaśnię to moim czytelnikom później.

Kiedy używasz słowa "Ojciec", czy odnosisz się do uwarunkowanego Brahmana? A jeśli tak, to czy mógłbyś nam powiedzieć o swoim aspekcie jako transcendentalnego Absolutu?

DM: Wielu, którzy słuchają, nie rozumieją tego lub tych terminów.

SB: Tak, zdaję sobie z tego sprawę.

DM: I częścią mojego pragnienia jest uczynienie bardzo jasnym, że ludzie rozumieją. Więc upewnij się, ukochany, że robisz te terminy bardzo jasne dla swoich czytelników i słuchaczy.

SB: Tak zrobię. Ale jeśli potwierdzisz mi teraz, że mówisz o uwarunkowanym Brahmanie, a nie o Transcendentalnym Absolucie, mogę zrobić resztę.

DM: Tak, to jest dokładnie to, o czym mówię.

Przypisy

(1) "Boska Matka: Come to Me as I Come to You - Part 1/2 - October 17, 2012," na https://goldenageofgaia.com/2012/10/17/the-divine-mother-come-to-me-as-i-come-to-you-part-12/.

(2) Mogę za to ręczyć.

(3) Czy kiedykolwiek zaproszenie do nawiązania z nią relacji było tak jasne i powszechne? Kiedyś trzeba było dokonać rygorystycznych surowości, aby uzyskać to, co dzisiaj jest dla nas dostępne bez ograniczeń.

(4) Bóg objawia się w takiej formie, w jakiej wielbi go wyznawca. Matka właśnie potwierdziła również tę podstawową prawdę.

(5) Gdyby nie było rozróżnienia pomiędzy Matką i Ojcem, nie byłoby Matki ani Ojca, byłby tylko Jeden. Biorąc jednak pod uwagę, że Matka również została stworzona przez Ojca, uznaje Ona: "wiedza o mnie jest cenniejsza niż cokolwiek innego, ponieważ ja jestem twoim połączeniem [z Ojcem]".

Następnie podaje mapę drogową do zjednoczenia z Nią, a poza Nią z Ojcem, któremu nas przekazuje: "Jesteście połączeni i w, nie tylko moim stworzeniu, ale mojej mądrości i mojej miłości. I w tym jest wszystko." W tym jest wejście do Ojca, Bezruch.

Dla mnie usłyszenie od niej tych rzeczy było jak chciwy człowiek, który natrafia na kufer parowca pełen złota i klejnotów. Każde potwierdzenie, które ona tutaj czyni, jest dodawane do tego, co już mamy, aby wyprowadzić potwierdzony, międzykulturowy pogląd na Boga Matkę/Ojca, Jaźń i oświecenie.

(6) Do Transcendentalnego; tzn. poza dwunastoma wymiarami.

(7) "Głos na pustyni": Instrumentem Matki jest Aum, Słowo Boga, twórcza uniwersalna wibracja, która tworzy, zachowuje i przekształca światy (często określana jako Brahma, Wisznu i Sziwa lub rajas, sattwa i thamas). Biblia odnosi się do niej jako Amen, głos na pustyni, szum wielu wód i Duch Święty (spiritus = tchnienie). Duch Święty, lub Shakti, jest najwyraźniej częścią Matki, a nie jej całością.

(8) Ona identyfikuje pierwotną potrzebę, którą mamy, aby zjednoczyć się z Bogiem. Inni mędrcy nazywają to tęsknotą za wyzwoleniem. Nie ustaje ona dopóki nie połączymy się ponownie z Bogiem. Zobacz "The Longing for Liberation", 20 sierpnia 2010, na https://goldenageofgaia.com/2010/08/20/the-longing-for-liberation/.

Ona również określiła siebie jako ostatni przystanek przed Ojcem. Omówiła swoją naturę. Potwierdziła wiele z tego, co mówili o niej mędrcy. To daje nam fundament wiedzy, na którym możemy budować międzykulturową duchowość.

(9) Zespół Radia InLight wcześniej rozmawiał z Uniwersalną Matką na Dzień Matki i Ojcem Świętym (co nazwałem uwarunkowanym Brahmanem) na Dzień Ojca. Ale z nieznanych mi powodów, ten drugi wywiad nie doszedł do skutku.

(10) Ojciec jest niestworzony i stworzył Matkę. Ale o ile Ojciec wchodzi w świat snu, Matka tworzy formę, którą Ojciec przyjmuje. W formie jest ona jedynym Stwórcą. Poza formą okazuje się być Źródłem stworzenia.

Matka mówi, że "stworzenie pochodzi z ruchu". Tworzenie w świecie formy rzeczywiście pochodzi z ruchu; kiedy coś nie porusza się na żadnym poziomie, rozpływa się z powrotem w Bezforemnym lub Transcendentalnym Absolucie.

Ale muszę przyznać, że moją ciekawość wzbudził jej komentarz: "To nie jest sposób, w jaki stworzyłam Ojca". Ojca poza stworzeniem nie stworzyła, ale Ojca wewnątrz stworzenia, zwanego Bogiem Osobowym lub uwarunkowanym Brahmanem, "stworzyła" - czyli przyoblekła w formę. I ona przyznaje to na końcu w tym wywiadzie, kiedy mówi o Ojcu jako uwarunkowanym Brahmanie.

Brahman = Bóg. Nieuwarunkowany Brahman jest Jednym, Źródłem, Transcendentalnym Absolutem. Uwarunkowany Brahman to Bóg działający wewnątrz świata snów Matki - Boski Męski aspekt, serce w bezruchu, ale z formą nadaną mu przez Matkę. W terminologii New Age często nazywamy to "Bogiem tego wszechświata". Bóg Wisznu może być również postrzegany jako uwarunkowany Brahman. Jako awatar, Kryszna nazwał siebie Brahmanem w formie; tzn. uwarunkowanym Brahmanem. Termin ten jest zatem używany w odniesieniu do wielu poziomów Rzeczywistości. Brahmanem we wszystkich z nich jest Bezruch.

(11) Matka i Ojciec nie są różni. Są jednym. Dlatego tak samo prawdziwe jest dla Matki powiedzenie Jestem początkiem, środkiem i końcem, jak i dla Ojca. Kiedy się porusza, Bóg jest Matką; kiedy jest nieruchomy, Bóg jest Ojcem. To jest główna różnica między nimi, jak Ona to tutaj wyjaśnia. Ale od Jej ruchu zależy całe stworzenie. Bez Niej wszystko znika.

(12) "Boska Matka: Tworzymy nowy gatunek ludzi", 12 lipca 2014 r., na stronie http://goldenageofgaia.com/2014/07/12/the-divine-mother-we-are-creating-a-new-species-of-humans/.

Więcej na temat Boskiej Matki, patrz "O naturze Boskiej Matki lub Ducha Świętego", 12 maja 2019, na http://goldenageofgaia.com/2019/05/12/on-the-nature-of-the-divine-mother/.

Więcej na temat międzykulturowej duchowości, zwanej również filozofią wieczystą i starożytną mądrością, zobacz "An Integrated, Direct and Unitive Spirituality R1" na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2011/08/An-Integrated-Direct-and-Unitive-Spirituality.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz