piątek, 24 grudnia 2021

5D Kompas i 3D Kompas

 

 

Podczas mojej [czytaj: naszej] obecnej ekspansji duchowej, jesteśmy zalewani uaktualnieniami i wglądami, tak wieloma, że trudno je wszystkie zapamiętać, ale ten jeden był niewiarygodnie pomocny dla mnie i moich klientów.

Każdy wie czym jest kompas 3D: jego jedyną funkcją jest pomoc w nawigowaniu po mapie życia w sferze 3D/4D. Wskazuje on na bezpieczeństwo finansowe, stabilność, pracę/dom/rodzinę, szacunek, co powiedzą sąsiedzi, prestiż, władzę... Rozpoznajesz go, prawda?

Kompas 5D jest kompasem pracowników światła. Nasz kompas wskazuje na wolność, samoekspresję, ekspansję, kreatywność, prawdę, integralność, autentyczność, miłość, przebaczenie... Ten też rozpoznajesz, prawda!

Nigdy nie będziesz w stanie wyjaśnić kompasu 5D komuś z 3D/4D, ponieważ ich kompas jest skupiony na zewnątrz, podczas gdy Twój kompas jest skupiony wewnętrznie. Dzieje się tak dlatego, że szukają oni bezpieczeństwa i pewności na zewnątrz - czy to poprzez władzę, wpływy, pieniądze, piękno, itp. Oni są wciąż budzić się knowingness że jesteśmy ostateczną władzą w nasz swój życiu, i sposób dostęp ten władza jest przez obracać inside, podążać energię nasz prawda i żyć w wyrównaniu z nasz intuicją i wartościami.

Przez ... ehm! ... dekad, znajdowałem podejmować decyzje prawie torturujący. Byłem kołysany jeden sposób i wtedy dokładny przeciwny sposób. Dopiero kiedy pokazano mi ten model, zrozumiałem dlaczego: Próbowałem wyznaczyć kierunek mojego życia, używając dwóch sprzecznych modeli kompasu. Wszystko nagle nabrało sensu. Teraz wiem, które decyzje podejmować łatwo i z wdziękiem. Nie oznacza to, że przeżywanie tych decyzji i wprowadzanie ich w życie jest samo w sobie łatwe, ale oznacza, że mam pewność siebie, by niezachwianie podążać za nimi.

Nie oznacza to również, że jeśli wybierzemy, opierając się na naszej intuicji, że nie będziemy mieli wszystkich elementów 3D, takich jak szacunek, pieniądze, dom itp. Chodzi o to, że dochodzimy do tych rzeczy, kierując się najpierw do wewnątrz, nie podejmując decyzji w oparciu o wynik, którego chcemy, ale w oparciu o osobę, którą chcemy być.

Nie oznacza to również, że od razu wiemy, za którym kompasem podążamy. Możemy odkryć, że podejmujemy niektóre decyzje 3D/4D i niektóre decyzje 5D w odniesieniu do naszego życia, naszych emocji, naszych myśli, naszych ciał, naszej duchowej praktyki. Jest to po prostu narzędzie, które może czasami pomóc.

Ponieważ nie jestem pewna jak potoczy się reszta tego miesiąca - mam nadzieję, prawda? ~ Chciałabym życzyć wam wszelkiego błogosławieństwa, z mojego serca do waszego: dziękuję za towarzyszenie mi w tej podróży.

(c) Jennifer Crokaert 2021 http://www.jennifercrokeart.com

I jeszcze notka od Jennifer ~

Hack alert 
Uwaga włamanie


Witam wszystkich,

Po pierwsze, przesyłam wam wszystkim błogosławieństwo na święte przesilenie i na bezprecedensowe energie, które teraz asymilujemy.

Niestety, zostałam zhakowana - więc nie, nie nauczyłam się rosyjskiego! Proszę nie brać pod uwagę wszystkiego, co nie jest po angielsku, z moim tonem, stylem i zdjęciem!

Pracuję nad tym i mam nadzieję, że to się już nie powtórzy. Dziękuję Wam wszystkim za światło i blask, które zakotwiczacie na Gai. Go Team Light!

Miłość i błogosławieństwa,

Jennifer x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz