poniedziałek, 30 sierpnia 2021

Od Buddy: Pozostań w swoim centrum

29 sierpnia 2021 r. przez Steve Beckow




Przesłanie od Siddharthy Gautamy Buddy

Przez Losha

(https://tinyurl.com/2cueehch)

Jestem tutaj. Jestem tu już od dłuższego czasu. Uczę się z góry, tak jak uczyłem się, kiedy byłem na dole, na Ziemi. Cieszę się, że mogę udzielić mojego przesłania za pośrednictwem tego.

Minęło wiele wieków, odkąd byłem w fizycznej formie. Od mojego czasu wydarzyło się wiele zarówno pozytywnych, jak i negatywnych rzeczy. Obserwowałem wszystkie z wielu różnych "reakcji" na wydarzenia, które są częścią życia w 3 wymiarze... i to właśnie tymi reakcjami chciałbym się zająć w tym czasie.

Reakcja jest wyborem... wielu z was może nie zgodzić się z tym stwierdzeniem, jednak nadal jest to prawda. Kiedykolwiek jakieś wydarzenie w waszym życiu skutkuje określonym wynikiem, to właśnie w tym momencie macie wybór, jak zareagujecie na ten wynik.

Ty sam możesz reagować natychmiast z gniewem, strachem, etc, bezmyślnie jakąś myśl... lub możesz za pauzować na moment i szukać swojego "centrum" zanim powiesz, lub reagujesz... i twoja odpowiedź będzie o wiele bardziej neutralna i z mniej nie naturalnymi emocjami. W większości przypadków, gdy ktoś jest w stanie odpowiedzieć z swojego centrum, sytuacja nie będzie tak naładowana intensywnymi emocjami i będzie w stanie być rozwiązana w bardziej przejrzysty sposób..

Rozumiem, że pauza daje szanse zanim ty odpowiadasz to jest trudne do zrobienia... nawet ja wyrywałem z tyn pojęciem na początku. Jakkolwiek, nagrody dla szukania swojego centrum są ogromni! Twoje dni będą dużo radośniejsze i ty poczujesz jakby było ciebie "w momencie" tym więcej... ty już nie będziesz niewolnikiem swoich emocji.

Teraz, oczywiście ty mam łatwy dostęp do swojego centrum szybko jeżeli ty jesteś w stanie sprawnie medytować i regularnie. Jakkolwiek, formalna medytacja nie odpowiada każdemu, i uczyłem się że tam jest wiele sposobów medytacji... jeden może być w medytacyjnym stanie podczas pracy w ogrodnictwie nie są w ten sposób pasjonujący o, lub gdy jeden iść dla spaceru w naturze... Ta channelerka lubi myśleć o tym jako o formie "aktywnej" medytacji... robiąc coś, co przenosi cię do wyższego, bardziej duchowego stanu... i zwykle dzieje się to wtedy, gdy czujesz pasję do jakiegokolwiek zadania, które cię najbardziej ekscytuje... to jest wtedy, gdy jesteś w swoim centrum, w swoim miejscu, które jest twoją świętą przestrzenią. To właśnie z tej przestrzeni będziesz w stanie reagować na sytuacje z bardziej neutralnej perspektywy i będziesz czuł się tak, jakbyś był "jednym" ze wszystkim!

Podstawową doktryną tego, co nazywamy buddyzmem, jest koncepcja "nie przywiązania"... jest to bardzo podobne do odczuwania neutralności wobec rzeczy, które dzieją się w waszym życiu. Jeśli jesteście w stanie to zrobić, wtedy "nie przywiązujecie" swoich emocji do tej konkretnej sytuacji. Zachowanie neutralności pozwala Ci również lepiej widzieć obie strony sytuacji, co pozwala na dyskusję opartą na współpracy, a nie na kłótni.

Tak więc, następnym razem, gdy znajdziesz się w środku intensywnej sytuacji i będziesz miał ochotę wybuchnąć gniewem lub zareagować obronnie, naucz się "brać trzy"... zrobić sobie trzy sekundy przerwy w tym momencie, abyś mógł spróbować odpowiedzieć mniej emocjonalnie i w bardziej neutralny sposób. Sugerowałbym, abyś postarał się, aby te trzy sekundy trwały tak długo, jak tylko możesz... być może poprzez głębokie oddychanie, aby pozwolić swoim emocjom się uspokoić.

Moja channelerka tutaj również próbuje przetworzyć to co mówię i wie, że ona również mogłaby bardzo skorzystać z metody Take Three. Zamierza ona zacząć stosować to podejście i proszę ją, aby w najbliższej przyszłości złożyła tutaj raport z tego, czego się nauczyła.

Moi ukochani przyjaciele, ta wasza podróż na Ziemi jest bardzo wymagająca... jednak może ona również przynieść wam wielkie nagrody, jeśli nauczycie się podchodzić do waszego codziennego życia i wszystkich jego różnych doświadczeń z waszego centrum... centrum waszej duszy. Życie jest tuż przed wami dla tych, którzy chcą się z niego uczyć i kontynuować swój rozwój, a także pomagać innym w odnalezieniu ich centrum, po drodze.

To była moja przyjemność rozmawiać z wami poprzez ten kanał w tym dniu. Niech wasze dni będą wypełnione Miłością.

Wasz Siddhartha Budda.

Channeled by Losha.

http://www.LiveWithLosha.com
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz