sobota, 28 sierpnia 2021

Nie idąc dalej... Na razie

 

 Zauważam, że nie służy niczemu, abym zajmował się pojedynczą kwestią.

Moim pilniejszym zadaniem jest utrzymywanie przeglądu i interpretowanie nowo przebudzonym, z perspektywy butów na ziemi (z pomocą Kompanii Niebios), co dzieje się na świecie - o wiele szerszym świecie niż ten, który widzimy.

Muszę stworzyć literaturę, aby ułatwić konsultacje na temat głównych zmian, które zachodzą i tego, jak odczuwane są wyższe wymiary.  Mówię o tym ostatnim, ponieważ nasze życie, jeśli naprawdę się przyjrzymy, wydaje się być związane z tym, jak się czujemy - wydajemy się spędzać je szukając przyjemności i unikając bólu.

Cóż, wiem cholernie dobrze, że będziemy się czuli wspaniale. Tylko przetrwanie tego czasu wymaga naszej silnej i pewnej ręki.

Masowe egzekucje nie ujawniają silnej i stabilnej ręki. Dziwię się, że w ogóle muszę się wypowiadać na ten temat.


***

To była dla mnie pierwsza naprawdę szarpiąca wiadomość pochodząca z Sojuszu, i natychmiast odczuwam (bo za to właśnie CoH płaci mi za raportowanie) dysonans poznawczy. Wewnątrz mnie toczy się wojna. Rozmowa toczy się w następujący sposób:

Komu można zaufać? Naprawdę nie podoba mi się sposób, w jaki podobno prowadzone są trybunały. Czy opowiadam się za prawdą tylko wtedy, gdy sprzyja to moim własnym interesom?

Nie podoba mi się przeciwstawianie się kabale (1) i jednoczesne przymykanie oczu na naszą własną błędną politykę. To jest samozachowawcze uprzedzenie i jest to gęsta energia.

Wystarczy powiedzieć. Muszę się nie fiksować. Pan Arcturus doradził mi:

Panie Arcturusie: Nikogo nie promuj, drogi człowieku. Promuj tylko prawdę.  Tak, nadszedł czas, by trzymać się z dala od polityki, jeśli chcecie wykonać tę pracę na wyższym poziomie, do którego dążycie i na który jesteście gotowi.  ...

Gubisz się w miazmacie iluzji, zahipnotyzowany przez ludzkie warunki, które same w sobie nie mają żadnej mocy.  (2)

I Michał przestrzegł:

Archanioł Michał: Stanąłeś na krawędzi walki i wprowadziłeś nie tylko racjonalność, ale poczucie równowagi, światła i pokoju. Więc za to cię pochwalam.

Steve: Ale nie idź dalej, prawda?

AAM: Tak. Ponieważ to ma energię ruchomych piasków. Wyssie cię do sucha. (3)

Jeśli w ogóle muszę się powstrzymywać przed wdaniem się w tę walkę.  Ale wiem, że to bardzo szybko przykuje moją pełną uwagę, jeśli się w to zaangażuję.
***

Moje vasanas (podstawowe problemy) - pragnienie, aby wkraczać do walki i poczucie, że muszę pokryć wszystkie bazy wiadomości - idą w odstawkę.

Upadłbym, gdybym próbował pokryć wiadomości. Ponieważ wiem, że aby uwolnić mnie od tworzenia literatury, Suzi zgodziła się mnie zastąpić, relacjonując wiadomości na Kup mi kawę, dziękuję, Suzi".

Zaczynam od aktualizacji książki na temat umiejętności słuchania. Nowo przebudzeni mogą potrzebować dużo słuchania - nie rad, ale słuchania.

Pozostawiając ten temat, moja najbardziej dojrzała opinia jest taka, że dla naszego własnego duchowego i emocjonalnego zdrowia i dobrobytu, musimy porzucić każdą politykę, która skutkuje tym, co jest równoznaczne z masowymi egzekucjami.

Dopóki nie usłyszę kolejnej tak oburzającej aktualizacji lub potwierdzenia istniejących pogłosek, wracam do regularnego nadawania.

Przypisy

(1) Ten blog został założony by walczyć z kabałą:  Zobacz "I Accuse!" Oct. 22, 2009, na https://goldenageofgaia.com/issue-mediation-process-r3/accountability/nwo-essays/i-accuse/.  Pierwotnie opublikowany w OpEdNews 18 października 2008 roku. Także: "High Noon", 29 października 2009, na https://goldenageofgaia.com/2009/10/29/high-noon/.

(2) Pan Arcturus w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Marilyn Raffaele, 12 grudnia 2020.

(3) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 2 września 2016.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz