sobota, 28 sierpnia 2021

Maureen Kinsey ~ Alternatywna Odpowiedź Pracownika Światła

 

 
Sierpień 28, 2021 przez Suzanne Maresca


26 sierpnia 2021 r.

Dzielę się tą wiadomością w celu poparcia poglądów przedstawionych w gwiezdnym, bardziej zwięzłym artykule "What's at Stake Here?", który został niedawno umieszczony na stronie Golden Age of Gaia.

Nie pouczam ani nie wygłaszam kazań. Oferuję pomysły jako wymianę Energii Źródła Boga. Są rzeczy, których nauczyłem się jako istota ludzka mająca duchowe doświadczenie podczas podróży w kierunku mojego powrotu do Energii Boga Źródła, które mogą pomóc innym.

Dla mnie, wybieranie zgodnych odpowiedzi działa, kiedy nic innego nie działa. To może się wydawać i często czuje się jak zniechęcające zadanie. Mistrzowie i przewodnicy, którzy przyszli wcześniej, oferowali Boską Energię Źródłową wszystkim istotom przez cały czas.

Muszę być jasny. Wysyłanie Boskiej Energii Źródła przeze mnie nie oznacza, że lubię, zgadzam się lub aprobuję jakiekolwiek ohydne wybory lub czyny. Nie osądzam ani nie boję się tych czynów. Takie czyny nie mogą być kontynuowane bez powstrzymania lub konsekwencji.

Z czasem nauczyłem się nie przyjmować tych gęstszych energii. Wierzę, że to oferuje kluczową różnicę dla aktywnych lightworkerów. Bycie świadomym bieżących wydarzeń, ale nie wchłanianie gęstszych energii jest niezbędne do pozostania skutecznym i skoncentrowanym. Lightworker idealnie rozeznaje, jaka energia działa i stosuje ją, kiedy tylko jest to możliwe.

Być może ja i inni czasami popadamy w dygresję, kiedy angażujemy się w ekstremalne podejście typu "wszystko albo nic". Mogę gardzić jakimś wyborem lub zachowaniem, ale wysyłać Pokój i Współczucie do Wyższego Serca lub duszy istoty, energii lub osoby. Zrozumienie i zintegrowanie tego podejścia operacyjnego wymagało czasu i znacznej praktyki.

Z mojego doświadczenia wynika, że Boska Energia Źródłowa nie pozwala mi ani świadomym innym wybierać, kogo będziemy osądzać lub starać się usunąć z Boskiej Energii Źródłowej. Ja i inni jesteśmy wezwani do ćwiczenia przenikliwego rozeznania i stosowania mądrości, aby zobaczyć i wyczuć wybory i środki zaradcze w kierunku rozszerzonych rezultatów. Nawet jeśli te Boskie Źródła
Energie nigdy nie istniały na Ziemi przed tym czasem wielowymiarowej zmiany.

Nowa Boska Energia Źródłowa wspiera miłość. Kiedy zapytałem, czym jest miłość, wyczułem, że miłość jest światłem, jednością, wibracją i energią. Miłość jest Boską Energią Źródłową wyrażoną jako moc, która nie ma granic.

Nauczyłem się przypominać sobie poprzez wiele praktyki, że JESTEM połączony z Boską Energią Źródłową. Nigdy nie jestem oddzielony. Kiedy wiem i czuję moje osobiste Połączenie, Boska Energia Źródłowa i ja możemy zrobić wszystko w każdej sferze. Tak samo może każda istota, jeśli tak wybierze, podczas gdy wszystkie wybory są honorowane.

Robię co w mojej mocy, aby traktować innych tak, jak sam chciałbym być traktowany. Widzę aspekty mojej Jaźni odzwierciedlone w innych. Żadna istota czy energia nigdy nie jest wykluczona z oferty Energii Źródła Boga.

Jeśli oceniałem energię lub istotę, która pojawiła się w mojej przestrzeni, doświadczenie spotkania z usługą kończyło się często gwałtownie. Z czasem zintegrowałem doświadczenia rozszerzania nauki. Zrozumiałem, że jeśli odpowiem z Energii Boga Źródła, będę mógł generować i promieniować światłem z mojego wyrównanego połączenia.

Nie musiałem wiedzieć, co istota wybrała lub zrobiła z Energią ze Źródła Boga, którą otrzymała lub na którą pozwoliła. Byłem po prostu prowadzony, aby wysłać do nich Energię. Reszta była pomiędzy tymi istotami i ich osobistą Boską Energią Źródłową.

Wcale nie jestem niepomny na okropności i okrucieństwa, które stworzyli ludzie. Nie muszę odpowiadać za ich wybory. Boska Energia Źródła prosi mnie i świadomych innych o wysyłanie światła, jedności, wibracji i energii jako jedynej siły, która rozpuszcza strach, nienawiść, chciwość i ostateczną fałszywą wiarę w
oddzielenie od Boskiej Energii Źródła.

Ludzkie środki zaradcze, które zastosowaliśmy jako zraniona zbiorowość, nigdy nie przyniosły skutecznych rezultatów. Ja i inni eksperymentujemy, ustalając, co działa teraz - dokonując jednego świadomego wyboru na raz. Strach nie jest już wspierany w tej rozszerzającej się Boskiej Energii Źródłowej. Stare podejścia do sytuacji po prostu nie działają. Wierzę, że jesteśmy proszeni o zestrojenie się z Nową Energią, aby wybrać ponownie.

Jeśli skupiam moją Boską Energię Źródła na strachu, nienawiści, zemście, karze, odpłacie lub unicestwieniu, moje serce fizycznie boli i zamyka się. Cały przepływ energii zatrzymuje się. Muszę wtedy wyrównać się, połączyć się z Boską Energią Źródłową i wybrać to, co działa ponownie.

Wierzę, że niektóre zagubione ludzkie istoty energetyczne, które zapomniały lub wybrały pozorne przyciemnienie swojej Boskiej Energii Źródłowej, prawdopodobnie oczekują najgorszej kary i odpłaty, jaką może dostarczyć zraniony kolektyw. Oczekują, że będą osądzane, szkalowane, wykluczane i eksterminowane.

Jestem świadomy mrocznych praktyk. Spotkałem się z nadużyciami i byłem świadkiem zła w każdej formie we wszystkich sferach. Wierzę, że te istoty energetyczne były tak samo zdecydowane w swoich przekonaniach i powołaniu do służenia gęstszej energii, jak ja jestem zaangażowany w służenie Energii Źródła Boga, która oferuje miłość jako swoją ostateczną moc i lekarstwo.


Wyczułem, że te istoty były nieufne wobec innych istot ludzkich, które nie odsuwały się od nich. Wydawały się być oszołomione widząc, że niektóre ludzkie istoty energetyczne służyły Energii Boga Źródła. Były zaskoczone, że ludzkie istoty energetyczne będą wysyłać lub promieniować do nich jakiekolwiek energie, które mogą im pomóc, jeśli wpuszczą je do swojego pola.

Nie jestem wyższy ani lepszy, służę raczej miłości niż strachowi jako mój wyrównany świadomy wybór. Czuję się zmuszony do promieniowania i wysyłania Energii Boskiego Źródła do mojej Jaźni, a następnie do wszystkich istot.

Być może świadomie dołączam do wielu innych, którzy robią to samo? Mam nadzieję, że tak. Ponownie, nie wygłaszam kazań ani nie pouczam. Po prostu oferuję informacje i wymieniam się Boską Energią Źródła.

Moim doświadczeniem jest to, że Energia Boskiego Źródła jako miłość jest aktywna i rozszerza się tu i teraz na naszej ukochanej Ziemi, co jest tak ekscytujące i inspirujące.

Dziękuję wam za waszą służbę zakotwiczania i rozszerzania Energii Boga Źródła.

JAM JEST Maureen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz