sobota, 28 sierpnia 2021

Gdzie jest Bóg?

 

 galaxy bright eraoflightdotcom

 Za mną są bardzo intensywne dni z ludźmi, którzy nie rezonują z tym wszystkim, co mnie napędza. W tej chwili szczególnie zasmuca mnie fakt, że coraz więcej osób z mojego najbliższego otoczenia poddaje się szczepionce Corona mRNA. Co robi "szczepionka Corona mRNA"?

Większość z nich w ogóle nie chce tego wiedzieć! Bardzo często są to również osoby, o których nigdy bym nie pomyślał, a które są mi naprawdę bliskie.

Na przykład czytelnicy bloga Świat Światła, przyjaciele dbający o zdrowie i sport, a nawet członkowie bliskiej rodziny, po prostu nie chcą wiedzieć o niebezpieczeństwach, które kryją się w tej szczepionce. Ale "szał na szczepionkę Corona" szerzy się również w szerszej społeczności.

Szczególnie bliskie doświadczenie miałem wczoraj, tj. na dzień przed moim egzaminem na prawo jazdy kategorii A, które w Austrii jest prawem jazdy na ciężkie motocykle.

Postanowiłem mianowicie w poprzednim roku rozpocząć ten kurs, aby móc jeździć także naprawdę zwykłymi motocyklami. Tak więc dzisiaj, po zdaniu egzaminu, spełniło się moje małe marzenie.

Ale do historii: Wczoraj więc w podsumowującej jednostce instruktorskiej odbywają się moje ostatnie 3 lekcje jazdy przed egzaminem. Mój instruktor nauki jazdy, który do tej pory był dobry w nauczaniu mnie niezbędnych umiejętności, był jak zmieniony człowiek.

Najpierw zapytał mnie: "Czy byłeś już szczepiony przeciwko Coronie"? Odpowiedziałem przecząco i dałem mu do zrozumienia, że nie mam zamiaru tego robić i że "nigdy nie dam sobie wstrzyknąć tej trucizny". Następnie zapytałem go, czy był już szczepiony? "Tak, otrzymałem pierwszą dawkę od firmy Pfizer-BioNTech". Podczas 3 następnych lekcji jazdy, ów nieco choleryczny ale poza tym bardzo przyjazny instruktor jazdy zachowywał się jak mój największy wróg. Nie potrafiłem nic zrobić dobrze przy nim i wydawało mi się, że wszystko zapomniałem. Nawet rzucał obraźliwe uwagi i wyzwiska.

Przez chwilę poczułam impuls, aby odwołać lekcję i zażądać innego instruktora. Ale wtedy decydowałem robić ten sytuaci pracy dla ja po prostu kroczyć przez je i no pozwalać jego nerwowych drgawki wpływać lub denerwować ja.

Robiłem mię ćwiczeniu dla ja wzmacniać mój umysłową świadomość.

Przyjeżdżać do domu wyczerpany, zaczynałem długą medytację i uzdrawiającą pracę - wliczając odczuwanie out mój instruktora jazdy zachowanie.

W końcu jego podejście do mnie obróciło się o 180° i nagle wydał mi się on jak skorupa zamieszkana przez inną lub obcą istotę.

Dziwnie też zachowywał się dzisiaj na egzaminie. Po tym bowiem jak go zdałem, mój instruktor jazdy mi nie pogratulował. Wydało mi się to jakoś dziwne. Ale i sekretarka, jak i inny instruktor jazdy wydawali mi się bardzo zmienieni. Kiedy kilka miesięcy temu zapisywałam się na ten kurs, w tej szkole jazdy panowała zupełnie inna atmosfera, bardziej sympatyczna - po prostu bardziej ludzka.

Coś się zmieniło?! W medytacji szczepionka mRNA Corona była mi wciąż na nowo odtwarzana jako przyczyna ...?

ZMIANY CHARAKTERU POPRZEZ SZCZEPIONKĘ CORONA-MRNA

MISTRZ ST. GERMAIN: Pewne zmiany charakteru są natychmiast widoczne u niektórych ludzi po tym szczepieniu. To, co opisujesz, jest dokładnie z tego powodu.

Ludzie tracą swoją podstawę duszy i wszystkie "złe" cechy wychodzą na wierzch - nie są już w stanie utrzymać ich w ryzach. Wspomniane przez Ciebie "przejmowanie" ludzi przez inne byty jest o wiele łatwiejsze u osób, którym podano tę szczepionkę.

Po tej szczepionce zmienia się wibracja danej osoby, staje się ona niższa i pozwala na znacznie więcej manipulacji. W związku z tym zmienia się charakter i zachowanie tej osoby.

JJK: Często jest mi bardzo, bardzo trudno sobie z tym poradzić. Zwłaszcza, gdy dobrze znam daną osobę lub gdy jest to ktoś z mojego kręgu rodzinnego. Ta osoba po prostu staje się inna, a ona sama nawet tego nie zauważa. Co powinni powiedzieć rodzice, których dzieci są szczepione? To jest naprawdę przerażające...

MISTRZ ST. GERMAIN: Przerwa, która dotyka rodziny i kręgi przyjaciół. To bolesny proces obserwowania kierunku, w jakim podążają ludzie i wyborów, jakich dokonują. Jednak to właśnie ten proces dopełnia ludzi świetlistych.

JJK: Ale większość ludzi została wmanewrowana w tę decyzję o szczepieniu! Bez szczepień nie ma wolności, nie ma podróży itd. To jest zbrodnia i to jest brak wolności.

Ci, którzy pielgrzymują na ulice szczepień, nie mają nawet bladego pojęcia, dlaczego tak naprawdę tam stoją i jak się na nich oddziałuje.

Netflix i iPhony niekoniecznie sprzyjają rozwojowi krytycznego ducha, one usypiają ludzi. To, że ludzie nawet tego nie zauważają, leży w naturze rzeczy, inaczej nie byłaby to manipulacja.

Zadaję sobie pytanie: Gdzie w tej "przewadze manipulatorów" jest wolna wola? Albo zapytany inaczej: Czy osoba, która nie wie, że jest manipulowana przez pilota, też ponosi odpowiedzialność?

SEDNO MANIPULACJI

 MISTRZ ST. GERMAIN: Niewolny człowiek jest niewolny, ponieważ tak postanowił na poziomie duszy. U wszystkich ludzi, którzy nie są jeszcze doskonali, istnieją obszary manipulacji.

Chodzi o to, czy człowiek chce rozpoznać te manipulacje, czy też chce je przeoczyć z powodu decyzji prenatalnych?

W tym miejscu zasadniczą rolę odgrywają zadania człowieka i zadania nauki. Czego chcesz doświadczyć? Ustaliliście to dla siebie przed tym życiem i będziecie tego doświadczać jako człowiek!

Dlatego do ludzi nie można dotrzeć za pomocą rozsądnych argumentów. Czasami coś się miesza lub prowadzi do objazdów. W końcu jednak zawsze następuje wzrost i zawsze wyciąga się wnioski.

Z wyższej perspektywy, każda osoba wybiera pole energetyczne i środowisko, w którym chce doświadczyć siebie, zanim się urodzi.

Przywiązuj większą wagę do wyborów prenatalnych, a pewne sytuacje, choć nie znikną natychmiast, będą łatwiejsze do zniesienia.

Wyższy pogląd nie może cofnąć tego, co ciąży na duszy, ale może doprowadzić do głębszego zrozumienia, może złagodzić ból i rozpuścić żal.

JJK: Ale co jeśli człowiek jest odcięty od duszy, wtedy nie może nawet wiedzieć, co postanowił?

MISTRZ ST. GERMAIN: Na poziomie duchowo-duszowym każda istota, zanim się wcieliła, wyraziła zgodę na określone doświadczenie. To, czego człowiek nie wie, istota duchowa zna bardzo dobrze. Wy wszyscy, każda istota ludzka, jesteście twórczą boską istotą duchową. To może być mało pocieszające z waszej ziemskiej troski, ale jest to jedyna prawda.

Wszystko dzieje się przez WOLNĄ WOLĘ istoty.

JJK: A gdzie jest Bóg? Dlaczego nikt nie interweniuje z mocy światła, teraz, kiedy pętla obowiązkowych szczepień jest nakładana na całą ludzkość.

Wkrótce dzieci będą musiały być szczepione, aby mogły chodzić do szkoły. Nie zostało już wiele czasu na "odwrotne pchnięcie" ...

MISTRZ ST. GERMAIN: To, co się dzieje, to fakt, że szaleństwo jest popychane do ekstremum.

Wywoła to wielkie przebudzenie i ci, którzy pozostali nieugięci do końca, zostaną nazwani budowniczymi Nowej Ludzkości.

Interwencje sił światła i bezpośrednie interwencje Boga mają miejsce każdego dnia. Bez tych interwencji sprawy na tej ziemi wyglądałyby dziś zupełnie inaczej.

Nawet jeśli trudno jest to zrozumieć lub zaakceptować, ponieważ ciśnienie często jest bardzo duże, to mogłoby być znacznie gorzej;

- Czy zastanawiacie się czasem, dlaczego ciemnym siłom nie udaje się zrobić ostatniego kroku, czyli całkowicie przejąć władzy nad całą ludzkością?

- Czy zastanawiasz się czasem, jak to możliwe, że pomimo wszelkich prób zatuszowania, ukryte infamie zawsze wychodzą na jaw?

- Czy zastanawiasz się czasem, dlaczego jest coraz więcej ludzi, którzy wstają i mówią NIE? Nawet jeśli wiele osób w Twoim otoczeniu zaszczepi się, to jest spora grupa ludzi, którzy nigdy nie wybiorą tego dla siebie.

BÓG DZIAŁA PRZEZ CIEBIE!

I ci ludzie są podporą w całej tej historii. Zbierzcie się w małe, łatwe do zarządzania grupy. Organizujcie się, wymieniajcie się pomysłami i budujcie swoje własne autonomiczne istnienia.

W tej całej grze zawsze są dwie strony - i strona Światła staje się coraz silniejsza i coraz bardziej potężna.

Tak, większość nie wejdzie na Nową Ziemię po tej burzy, ale proszę weźcie to pod uwagę: To nie liczba wojowników Światła jest ważna, ale ich jakość sama w sobie.

Zmiana dokonuje się poprzez wewnętrzną moc ludzi, a nie poprzez zgromadzenie jak największej liczby osób pod Łukiem Triumfalnym, aby dać się usłyszeć.

JJK: Więc nie jest to beznadziejne?

MASTER ST. GERMAIN: Jak ci obiecano, tak się stanie! Nic i nikt nie może przeciwstawić się mocy i potędze Boga.

Żaden podmiot nie może sprzeciwić się lub zignorować woli Bożej! Wolą Boga jest, by ta ziemia zmartwychwstała i by ludzkość odrodziła się na nowo. A zasada jest taka: Bóg działa przez ciebie!

Liczba tych, którzy to rozumieją, jest zdumiewająca, bo zaprawdę:

Na tym świecie jest o wiele więcej niż tylko "jeden sprawiedliwy".

Kocham cię bezgranicznie
MASTER ST. GERMAIN

**Kanał: Jahn J Kassl

**Tłumaczenie Era Światła

**Źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz