sobota, 28 sierpnia 2021

Kto to powiedział!? Moje postrzeganie channelingu


Sierpień 28, 2021 przez Catherine Viel

27 sierpnia 2021 r.
Jestem tu jedyna.
Stoję w swoim jedynym miejscu
i widzę dobry kawałek
w dół drogi...
Nie wchodź przez moje drzwi
gdy chcesz prowadzić mój dom. Ja jestem
aniołem, który omiata powietrze w i z mojego
tańczącego ciała. Mam dobre oczy. Mogę to zobaczyć.
Dobry kawałek w dół drogi. Blisko
Boga szemrzącego we mnie.
~Angela Jackson, Angel


Wielu z nas zostało wychowanych w domach, które można by uznać za tradycyjne. Moje wychowanie w amerykańskiej klasie średniej poinformowało mnie, że jedynymi ludźmi, którzy mówili o słyszeniu głosów w swoich głowach, byli żałośni pustelnicy włóczący się po ulicach San Francisco, dwadzieścia mil na zachód od mojego małego rodzinnego miasteczka Lafayette. 



 

Jednak pewnego popołudnia, kiedy wracałem do domu z Diablo Valley College, "głos" wyraźnie wypowiedział: "Uważaj, ktoś będzie próbował rozjechać twój samochód!".

Kilka sekund później, samochód przekoziołkował w moją stronę przekraczając podwójną żółtą linię. Gdyby nie dodatkowa czujność wywołana przez ten głos...

Jedynym powodem, dla którego pamiętam ten incydent tak wiele dekad później jest to, że zapisałem go w moim dzienniku, więc od czasu do czasu natrafiałem na niego przez lata.

Nigdy nie uważałem tego za "channeling". Bezcielesny głos mówiący mi, żebym uważał, nie wydawał się zbyt dziwny dla wierzącego katolika, zwłaszcza takiego, który spędził sporo czasu w dzieciństwie na rozmowach z Bogiem. Założyłem, że to mój Anioł Stróż. Każdy ma takiego, prawda?

Prawdopodobnie więc słyszałem "głosy w mojej głowie" przez całe moje życie. Bez warunku życia na ulicach San Francisco.

*****


Kiedy już zadomowimy się w 5D, bez wątpienia wszyscy będziemy radośnie i łatwo przekazywać to, co chcemy wiedzieć, nauczyć się, być świadomi, pamiętać... a "ktokolwiek", z kim chcemy się komunikować, z pewnością też będzie dostępny.

W międzyczasie cieszę się, że mam dostęp do ponadpokoleniowej mądrości rozpowszechnianej przez profesjonalnych channelerów. Suzy Ward channeling-uje syna Matthew (i wielu innych). Blossom Goodchild współpracująca z White Cloud i Federation of Light. Natalie Gianelli dzieląca się życzliwą radą i perspektywą dr Peeblesa.

Niektórzy channelerzy najwyraźniej nie czują się zobowiązani do oznaczania swoich źródeł jako konkretnego Mistrza, Anioła, Grupę Gwiezdną, czy tym podobne. Peggy Black channelingująca "zespół" przychodzi mi na myśl.

Kogo channeling-ujemy w naszej własnej świadomości? Mam jednego głównego Przewodnika, który przedstawił się około rok temu. Nie jest on moim Aniołem Stróżem, ale jest towarzyszem na wiele lat i oferuje pocieszającą ciągłość w moim życiu.

Komunikowałem się również z bardzo odległą Grupą Gwiezdną, której rzeczywiste imię, według dr Peeblesa, jest "raczej trudne", a którą nazywam imieniem, które wymyśliłem na podstawie ich postrzeganego koloru energii. "Oni nie dbają o to, jak ich nazywasz" - zapewnił mnie dr P.



Dr Peebles powiedział mi przez lata, że to, co on nazywa moimi głównymi przewodnikami, tymi w moim najbliższym kręgu w momencie naszych sesji, wahało się od St. Germaine do Quan Yin do Ganesha.

Zazwyczaj nie pytam już "Kim są moi Przewodnicy?", kiedy rozmawiam z profesjonalnym channelerem. Wydaje się, że potrzeba nazywania i etykietowania ustąpiła z czasem i zaufaniem.

Doceniłem niedawną dyskusję o channelingu w Kryon's "Channeling Ourselves or God?"

"Najlepszy channeling na planecie jest wtedy, gdy otrzymujesz Boskie odpowiedzi od najbliższego Boga-źródła wokół - twojej Wyższej Jaźni. Wielu channelinguje swoje Wyższe Ja i znajduje bardzo głęboką informację. W końcu... to jest Bóg... Więc rzeczywiście jesteś zaproszony do znalezienia Boskości wewnątrz i channelingu siebie. W tym procesie może się wydawać, że znaleźliście cudownego Anioła, który jest poza wami, nawet z innym imieniem... Istota ta jest wami i jest gotowa udzielić wam odpowiedzi za was. Błogosławieni Ludzie, którzy odnajdują mądrość dla siebie poprzez channelowanie siebie!"

*****


Przypominam sobie, co dr Peebles powiedział mi na ten temat jeszcze w 2019 roku:

"Pamiętajcie, że kiedy komunikujecie się ze swoimi Przewodnikami, nigdy nie jest tak, że wzywacie ich z sąsiedniego pokoju. Więc kiedy z nimi rozmawiacie, to nie jest tak, że odkładają swój kubek z herbatą i wychylają głowę i pytają, Witaj, czego byś chciał? 



 

Kiedy komunikujesz się ze swoimi Przewodnikami, po prostu otwierasz się, poddajesz się, stajesz się bardziej dostępny dla informacji, które już są Ci przekazywane.

Ważną rzeczą do zapamiętania w komunikacji z Przewodnikami jest to, że wasi Przewodnicy zawsze przekazują wam wiadomość. Oni zawsze mówią do was, a esencja tego, kim naprawdę jesteście, wasza Uniwersalna Istota, wasze Wyższe Ja, zawsze słyszy. Więc nie ma nic straconego, nigdy, rozumiesz?".

Tak, rozumiem. I doceniam moich Przewodników i ich informacje - informacje mojego Wyższego Ja - bez względu na to, jaka etykieta jest przyczepiona do mojej metody ich otrzymywania.

To wszystko jest dobre. To wszystko jest Bogiem. To wszystko jest Jedno. Być może, kiedy się do tego zabieramy, to zawsze Jaźń mówi sobie, co jest czym. A czyja mądrość może być lepsza od naszej własnej?

medytacja - jezioro                                                       meditation-lake

Dr Peebles przez Natalie Gianelli, nataliegianelli.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz