piątek, 13 października 2017

PRZESŁANIE DO WSZYSTKICH KOBIET - 12 października 2017.




Opublikowany 12 paź 2017

PRZESŁANIE DO WSZYSTKICH KOBIET - 

Czy potrafisz powiedzieć sobie Prawdę?

CZY TY POTRAFISZ POWIEDZIEĆ PRAWDĘ SOBIE?
Opole dnia 12.10. 2017r.
Kochani! Film ten dedykuję wszystkim Matkom, Żonom i Kobietom, które przechodzą podobne doświadczenia, które może jeszcze nie zdają sobie sprawy jakie doświadczenie ułożyła im nasza świadomość, jakich potrzebują do swego spełnienia. Ten film nie jest panaceum ani nie daje rozwiązań ani nie nie jest krzykiem rozpaczy, choć moje doświadczenia są trudne, a wiele kobiet powiedziało mi, że nie wytrzymałoby tego psychicznie. Wiele kobiet na moim miejscu wzięłoby psychotropy uspokajające lub wylądowałyby w psychiatryku. Jednak, kiedy Jesteś gotowa powiedzieć Prawdę sobie, że inni zgotowali Ci najlepsze doświadczenia – jakich potrzebowałaś i że ja sama wewnątrz siebie je rozwiązuję.
Oczywiście, że przeobrażenie doświadczeń na planie fizycznego świata jest wtórnym efektem wewnętrznej pracy i każdy kogo spotykamy miał tu do odegrania własne nauki, których potrzebował. Dlatego naprawdę daleka jestem od oceny tych wszystkich, których spotykam w tym ziemskim doświadczeniu, tych którzy bardzo mnie skrzywdzili, ale dalej nie pozwalam krzywdzić już siebie, ani moich dzieci. Film, w którym wyrażam się jest wyrażeniem mojej wewnętrznej Prawdy. Może być on wielką pomocą dla moich bliskich, które niekoniecznie poradziły sobie ze swoją rolą, a mało tego głęboko w niej ugrzęzły. Czuję w sercu, że prawdziwe rozwiązania nastąpiły, bo Jestem gotowa stanąć z Prawdą swego Serca.
Ukochana! Może jesteś jedną z tych kobiet, które nie umieją jeszcze powiedzieć sobie Prawdy? Może ten film pomoże też i Tobie? Nie ważne czy jesteś mężczyzną czy kobietą, bo ważne, że odnajdujesz siebie i umiesz już wyrazić się – czego ja jednak uczyłam się boleśnie długo.
                                                                              Katarzyna Kielar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz