sobota, 25 lutego 2017

PO CO BÓG PRZYSZEDŁ NA ZIEMIĘ


PO CO BÓG PRZYSZEDŁ NA ZIEMIĘ
O tym PO CO Bóg przyszedł na ziemię mówi historia Hioba
Niestety ludzie czytający tą historię błędnie zakładają, że .....
Bóg układa się z szatanem

To ukochana narracja PANA TEGO ŚWIATA.
UWAŻNY czytelnik zauważy, że…
To nie Bóg zakłada się z szatanem, tylko…
Szatan SZANTAŻUJE Boga
Szatan stawia Boga w niewygodnym położeniu by przejąć Jego tron
Sytuacja z Hiobem pokazuje PRZEBIEGŁOŚĆ upadłego anioła
Szatan wie, że jest coś takiego jak PRAWO
i że prawo jest NIEZMIENNE
i że obowiązuje KAŻDEGO
Boga również
Więc za wszelką cenę stara się doprowadzić do takiej sytuacji, by wymusić na Bogu złamanie PRAWA
Bóg oczywiście nie może tego zrobić i w Swojej MĄDROŚCI znajduje takie rozwiązania, by zawsze wyjść obronną ręką.
Gdyby Bóg nie zgodził się na to co PROPONUJE szatan, ten powiedziałby wszystkim aniołom tak:
Widzicie?
On nie jest sprawiedliwy…
Jego prawo jest RÓŻNE dla każdego…
On jednych kocha…
a innych nie
Gdyby Bóg zabronił szatanowi np. odebrania Hiobowi żony, to szatan by powiedział, że Bóg go FAWORYZUJE
Zatem Bóg MĄDRZE odwołuje się do PIERWSZEGO ustanowionego prawa - PRAWA WOLNOŚCI
Niech Hiob SAM zdecyduje co się stanie
Jeżeli przejdzie próbę - WYGRA
Jeśli nie – PRZEGRA
Innymi słowy
Jeżeli Hiob nie ulegnie i wybierze PRAWO czyli stanie po stronie Boga, Bóg bez konsekwencji narażenia się na STRONNICZOŚĆ będzie mógł na powrót mu wszystko oddać, a nawet dołożyć coś od Siebie
Dzięki temu posunięciu Bóg zachował tron i stanowisko, jako Tego SPRAWIEDLIWEGO w oczach aniołów, a HIOB miał szansę wykazać się WIARĄ
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Tak było zanim przyszedł na ziemię JEZUS
Szatan całymi dniami oskarżał wszystkich – zarówno anioły jak i ludzi przed Bogiem.
Ci którzy znają tę historię wiedzą jak srogiej próbie został poddany Hiob. On z tej próby wyszedł zwycięsko.
Jak myślicie, ilu mogło być takich Hiobów?
Zapewne niewielu.
Szatan tylko czyhał na okazję, by móc BEZKARNIE kogoś zniszczyć.
Zawsze mógł przecież powiedzieć Bogu:
Zobacz. On złamał prawo. Należała mu się śmierć.
I Bóg miał dość szantażowania
więc osobiście przyszedł na ziemię, by..
SZATAN PODDAŁ GO PRÓBIE
Bóg nie mógł zniszczyć szatana, bo nie mógłby wytłumaczyć tego innym aniołom - złamałby PIERWSZE podstawowe prawo życia
WOLNOŚĆ WYBORU
Zatem skoro nie mógł zabić szatana…
postanowił zrobić coś czego NIKT SIĘ NIE SPODZIEWAŁ
postanowił stanąć PONAD PRAWEM
Ustanowił PRAWO ŁASKI
Ale żeby tego dokonać musiał udowodnić wszystkim istotom, że nie zrobi im krzywdy, jak dyktator, którego nagle prawo nie obowiązuje
Jak to zrobić?
Jak przejąć władzę NIKOGO przy tym NIE KRZYWDZĄC?
Jak pokazać SWOJĄ POTĘGĘ tak by nie wprowadzić dyktatury strachu?
Jedynym wyjściem było…
ODDANIE ŻYCIA
Bóg postanowił oddać SWOJE życie ZA SWOJE DZIECI
Gdyby Bóg tego nie zrobił szatan szantażowałby Go do dziś i niewielu by takich Hiobów na ziemi zostało.

POBYT JEZUSA NA ZIEMI MÓWI COŚ TAKIEGO
(interpretacja własna)
Zobaczcie!!!
Jestem tu… - mówi Bóg
Przyjrzyjcie się uważnie…
Kogo uważacie za Boga?!!!
Jego?
Spójrzcie co on robi…
Zabija…
Gwałci…
Morduje..
Całymi dniami oskarża ludzi i was..
Takiego boga chcecie?!!!!!!!!!!
A Ja…
Ja nie urągam nikomu
chodzę...
nauczam...
leczę...
wskrzeszam…
Czy teraz widzicie kto jest prawdziwym bogiem?!!!

Zobaczcie..
Co on robi tym ludziom…
Jak wyglądają jego rządy…
Tego chcecie?!!!!
JEGO RZĄDY OZNACZAJĄ WASZĄ ŚMIERĆ !!!

A gdy został pojmany i biczowany to tak jakby powiedział tak:

Zobaczcie…
Co on ze Mną robi..
NICZYM nie zgrzeszyłem…
Ani słowem…
Ani uczynkiem…
Na nikogo ręki nie podniosłem..
Nikogo nie skrzywdziłem…
Jak sie teraz wytłumaczy?
Co wam teraz powie?
Gdy oskarżał ludzi..
albo was...
Zawsze mógł powiedzieć:
Bo zgrzeszył..
Należy mu się śmierć…

Ale Ja NIE GRZESZĘ
Ja stanowię prawo!!!!!!!!!
Jak wytłumaczy Moją śmierć?!!!!!!!!!
Śmierć NIEWINNEJ istoty..
...
NIE WYTŁUMACZY....

A gdy wreszcie powieszono Go na krzyżu, mieszkańcy wszechświata otrzymali taki oto przekaz:

Zobaczcie…
Powiesił Mnie na swoim drzewie…
Niedługo umrę…
Ten dureń myśli, że jak umrę odziedziczy tron..
bo…
nie ma pojęcia kim jest Syn
On myśli, że Syn jest człowiekiem
Dlatego ważył się Go zabić…

On nie ma pojęcia, że Moim Synem JESTEM JA !!!!!!!!!!!
Ten KTÓRY to wszystko stworzył
On nie ma pojęcia na jaką POTĘGĘ podniósł rękę.
Moja śmierć to połowa wygranej…
Moja śmierć otworzyła wam oczy…
Wy już wiecie, który z nas jest prawdziwy
On jeszcze nie wie

Za trzy dni
Tak jak zapowiedziałem
powrócę...
...
Przez trzy dni cały wszechświat wstrzymał oddech
Wszyscy mieszkańcy wszechświata zastanawiali się:
Co teraz?
On przecież zabił naszego Boga..
Kto wygrał?
i …
trzeciego dnia…
wczesnym rankiem…
tak..
żeby dłużej nie kazać na Siebie czekać
WRACA

I tutaj wypełniają się słowa Apokalipsy:
I radują się niebiosa
weselą się anieli..
ale
BIADA
MIESZKAŃCOM
ZIEMI !!!

Zmartwychwstanie Jezusa było demonstracją siły.
W POKOJOWY sposób Bóg przejął władzę
Dlatego mówi:
„Dana Mi jest wszelka władza w niebie i na ziemi....”
DANA MI JEST !!!
...
Nie zabrana...
...
Bóg pokazał Swoją POTĘGĘ
Tak jak by zapytał:
KTO Z WAS TO POTRAFI?!!!!!!!!!!
Wskrzesić kogoś to jest cud
ale umrzeć…
popaść w NICOŚĆ..
I z NICOŚCI powrócić.
KTO Z WAS TAK POTRAFI !!!!!!!!!!!
....
N
I
K
T

Tylko JA

Jezus triumfalnie wraca do Nieba i robi NOWE porządki
(mniej więcej takie)

a teraz posłuchaj MNIE uważnie szatan…
zabieraj się stąd…Ty
i WSZYSCY twoi zwolennicy.
WYNOŚCIE ŚIĘ !!!
Już nigdy więcej nikt nie będzie MNIE szantażował !!!
I pamiętaj…
Niebawem przyjdę po was…
Przyjdę i zniszczę wszelkie zło
Spalę je ogniem wiecznym

I otrę wszelką łzę
i już głodu NIGDY nie będzie
i znoju NIGDY nie będzie
ani..
ŚMIERCI
NIE BĘDZIE…

Nadchodzą wydarzenia jakich świat nie widział od początku jego założenia.
KTO NIE JEST ZE MNĄ JEST PRZECIWKO MNIE – mówi Bóg
Niebawem KAŻDY mieszkaniec ziemi stanie przed wyborem.
Wybór jest prosty:
ŻYCIE
Albo
ŚMIERĆ
Kiedy ostatni sprawiedliwy dokona wyboru… nastąpią rzeczy, na które osobiście wolałbym nie patrzeć.
….
Dlatego mam dla państwa informację od Niego
WRÓĆ DO MNIE…. – mówi Bóg
I..
ŻYJ…
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Więcej informacji na ten temat i nie tylko pod tym adresem.
https://dysk.onet.pl/link/0PM90
Proszę czytać wszystko w ponumerowanej kolejności (nie inaczej). Podajcie ten link jak najdalej. Pozdrawiam i miłej lektury życzę
INFORMACJĘ PRZEKAZAŁEM
TWÓJ RUCH.

 Historia jak naszego rządu co się układa z posłami,
 Jak rżnąć nas jako głupa podatkami..

autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz