czwartek, 25 lutego 2021

W pełni i na zawsze w tej cudownej przestrzeni Wyższej Wymiarowej Miłości



25 lutego 2021 r. przez Steve Beckow


Jaźń istnieje w najgłębszej części serca, zwanej siedzibą duszy. Kredyt: Ute Possega Rudel.

Obiecałem mojej przyjaciółce Traci wpis z okazji jej pięćdziesiątych urodzin.

Udaję, że mam jedną szansę, aby to zakomunikować. To jest tak: Gdyby cały świat słuchał, co byś powiedziała - tego typu rzeczy?

Najważniejszą rzeczą, jaką mogę zrobić z tą cudowną szansą, jest ponowna próba ujęcia w słowa tego, czym jest i jaka jest miłość w wyższym wymiarze. Nie ma nic ważniejszego niż miłość.

Próbuję, próbuję i próbuję ... i nie udaje mi się. Mam nadzieję, że poniosę wspaniałą porażkę. Ale miłość w wyższym wymiarze nie zmieści się w języku trzeciego wymiaru. Sam leksykon nie jest wystarczająco wrażliwy. Po prostu nie ma na to słów. (1)

Nie ma słów na nagłą przemianę w człowieku, kiedy uderza wyższa forma miłości. A jak się czujesz, kiedy ona cię wypełnia, a potem wypełnia wszędzie, gdzie tylko spojrzysz?

Ten opis może jednak nie być pomocny. Pozwólcie mi więc ubrać to, co niewidzialne. Muszę być raczej impresjonistyczny niż precyzyjny.

Mogę ci powiedzieć o wpływie miłości, o tym, jak się ją odczuwa itd., ale nie o tym, czym jest miłość.

Doświadczyłam miłości w wyższym wymiarze po otwarciu serca 13 marca 2015 roku.  Kiedy uświadamiasz sobie, że "to jest miłość; to jest to, o czym oni wszyscy mówią", ogarnia cię uczucie wyśmienitej ekstazy.

Archanioł Michał powiedział mi w czytaniu, tego samego dnia, że to doświadczenie zostało mi podarowane, ponieważ (A) prosiłam o nie, (2) (B) wdychałam miłość z mojego serca i wysyłałam ją do świata, smarując maszynę, i (C) ponieważ byłam wtedy namiętnie zakochana.

Po otwarciu serca uderza w nas wewnętrzne tsunami miłości. Nie uwierzyłbyś, jak szybko twoje troski - Czy stać nas na czynsz? Czy powinnam przyjąć tę pracę? - po prostu odpływają od ciebie i znikają w jej obliczu.

Odpuść sobie wszelkie myśli o pędzącej wodzie. To by cię przewróciło. To tsunami nie ma fizycznego wpływu, jego wpływ jest duchowy. Twój duch wznosi się, a troski zostają zapomniane.

Och, to wszystko jest w porządku, mówisz. Teraz wiem, o czym mówili mistrzowie. (3)

Cóż, tak, to jest przebłysk Wniebowstąpienia. Miłość jest substancją wyższych płaszczyzn. To jest Ocean Miłości, w którym wszyscy będziemy nurkować.

Kiedy spędziłem w nim czas po otwarciu serca, byłem świadomy tylko siebie jako punktu świadomości. Wszystko inne było miłością. Jako punkt świadomości nie miałem masy, nie miałem materialności. Można więc powiedzieć, że miłość była wszystkim.

Ojciec jest prostą i pasywną świadomością; Matka jest dynamiczną i uniwersalną miłością.  Jako punkt świadomości byłem Dzieckiem Bożym w jego najprostszej formie, (4) w łonie nieskończonej miłości Matki.

Jak się czułem? Oprócz tego, że byłem wypełniony miłością? Byłem w pełni sobą. Żadnych wątpliwości co do autorytetu. Żadnego strachu przed czymkolwiek.

Głęboko zadowolony z tego, co widziałem, szczęśliwy, wzniosły, błogi, nie mogłem sobie wyobrazić lepszego miejsca. (5)

Traci, jeszcze raz przemęczyłem mój mózg i wciąż nie mogę znaleźć właściwych słów, by opisać naturę miłości, a jedynie ekstazę, dreszczyk emocji i ogromną wdzięczność, którą wszyscy poczujemy, gdy wszyscy będziemy w pełni i na zawsze w cudownej przestrzeni miłości wyższego wymiaru.

Przypisy

(1) I słuchałem miłosnych piosenek, czytałem miłosne wiersze, byłem zakochany. Ale nasza miłość jest jak cukier i woda w porównaniu z szampanem tej miłości.

(2) Proście, a otrzymacie; pukajcie, a drzwi będą wam otworzone. Zgodnie z prawem wolnej woli, musimy prosić, jeśli chcemy tego doświadczenia.

(3) W rzeczywistości osoba, która wznosi się "wie" więcej niż większość mistrzów, których znam. Większość mistrzów doświadczyła oświecenia siódmej czakry lub Brahmajnany. Wniebowstąpienie jest poza tym, poza systemem siedmiu czakr; kulminuje w doświadczeniu oświecenia znanym jako Sahaja Nirvikalpa Samadhi.  Ramana Maharshi i Franklin Merrell-Wolff są przykładami mistrzów, którzy dokonali wniebowstąpienia.

(4) Dziecko Boże, którym wszyscy jesteśmy, jest nazywane różnymi nazwami w różnych religiach: dusza, Jaźń, Chrystus, Atman, natura Buddy, ziarno gorczycy, które wyrosło w wielkie drzewo, perła wielkiej ceny, skarb zakopany w polu itd.

Jego najprostszą formą jest czysta świadomość. Jej najprostszą formą jest czysta świadomość. Ta iskra świadomości jest nakładana przez kilka ciał i przemawia przez ciało fizyczne, które jest zarówno gęste, jak i ograniczone w swoim doświadczalnym zakresie.

Będąc poza swoim ciałem, mogę wam powiedzieć, że ciało fizyczne jest bardzo ograniczonym przewodnikiem wyrafinowanych emocji.  Nic dziwnego, że rzadko odczuwamy tę miłość.

(5) Dopóki doświadczenie miłości nie ustąpiło miejsca błogości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz