niedziela, 21 lutego 2021

Ivo z Vegi: Szanuj swoje ciało i siebie

 

Luty 21, 2021 przez Sitara


Sharon Stewart

https://tinyurl.com/4jel28eg

Sharon: Zdaję sobie sprawę, że jestem na swojej własnej ścieżce i czasami może to być bardzo samotne. Bardzo samotne. Kiedy zdasz sobie sprawę z niedoskonałości tak wielu ludzi na tej planecie i z tego, że nigdy nie będą oni w stanie zaspokoić Twoich potrzeb, a wielu z nich nie jest nawet w stanie odzwierciedlić osoby, którą chcesz widzieć w sobie, musisz podejmować decyzje w oparciu o własne korzyści lub ich korzyści, w zależności od tego, co jest najbardziej odpowiednie. Wysyłaj wszystkim miłość, w tym sobie, ale trzymaj się kursu.

Ivo: Moja miłość, chodzi o pozostawienie za sobą 3 wymiarowych linii czasowych. Jesteście teraz poza tym. Zrobiłaś ze swoją siostrą co mogłaś, byłaś bardzo troskliwa i kochająca....

Ja: Nieważne, prosto.

Ivo: Tak, jesteś bardzo bezpośredni i mówisz swoją prawdę. To jest 5 wymiarowy sposób bycia bezwarunkowo kochającym. Jesteś asertywny i mówisz swoje zdanie, ale robisz wszystko, co w twojej mocy, aby pomóc innym. Ale pamiętaj, że twoja siostra jest w sytuacji uczenia się, a nie takiej, w której musisz ją ratować lub ocalić przed jej emocjami.

Ivo: 5 wymiarowy sposób bycia bezwarunkowo kochającym to pozwalanie innym na rozwój. Nie hamuj ich wzrostu. Nie stawaj im na drodze, a czasami pozwolenie im na poniesienie konsekwencji ich błędów jest największą miłością, jaką możesz im okazać.

Zrozumcie, że wasz świat jest oparty na ego, i wiem, że tak jest, ale ego wszystkich musi się rozpuścić. W tym rozpuszczeniu ego, wartości duszy i ścieżka duszy są ujawnione wszystkim. Dusza znajduje się na stromej ścieżce nauki w trzecim wymiarze i aby ją opuścić, trzeba najpierw rozpoznać, że ma się duszę, i zacząć reagować na życie tak, jakby to dusza, a nie ego, rządziła. To jest pierwszy krok.

Ja: Moje pierwsze były związane z utratą wagi, ale i tak utrzymały mnie na mojej ścieżce.

Ivo: Jak myślisz, co by się stało w przypadku Twojej siostry, kiedy użyłaby prawa przyciągania, aby stać się bardzo bogatą? Zatrzymałaby się tam, moja droga.

Ja: I ja też nigdy na stałe nie straciłam tej wagi.

Ivo: A ty nadal podążałeś swoją duchową ścieżką. Teraz jesteś na tej ścieżce, ponieważ zdajesz sobie sprawę, że to jest droga, a nie dlatego, że to jest hobby lub lot fantazji.

Ja: Nie, to mnie wzywało. Zawsze wiedziałem, że jest inny sposób na życie. Zawsze wiedziałem, że w życiu jest coś więcej niż to, czego doświadczamy tutaj.

Ivo: A to dlatego, że jesteś wyższym wymiarem. Rozumiesz to i cały czas było to z tyłu twojego umysłu. Teraz rozumiesz, że ścieżka duchowa automatycznie daje ci szacunek do samego siebie, moc, miłość do samego siebie i mądrość. Twoje samokontrola jest o wiele większa niż intelektualne zgadywanie, któremu poddawałeś się przez tak wiele lat. Nie ma już potrzeby zgadywać.

Zrozumiałeś, kiedy wstałeś z łóżka i słuchałeś, jak twoje wyższe ja mówi ci, że jesteś zatruty przez żywność, którą jesz, dlatego czujesz się tak źle. Tak więc, na duchowej ścieżce, poddałeś się diecie detoksykacyjnej, aby usunąć trucizny z ciała. Podjęłaś też kurs na opanowanie empatii i odeszłaś z Facebooka z powodu energii, którą od niego odbierałaś. To było dla ciebie obezwładniające.

Ja: Tak, było. Czuję się lepiej z wyjątkiem detoksu.

Ivo: Rozumiesz, że twoja ścieżka to eliminacja wszystkiego w twoim życiu, co łączy cię z 3D: więc patrzysz na to, jak cierpisz. Cierpisz przez za toksyczne ciało, więc przeprowadzasz detoks i nawet sprawia ci to przyjemność.

Ivo: Patrzysz na wszystkie miejsca w swoim życiu, w których miałeś problemy, które są związane z trzecim wymiarem i szukasz rozwiązań, aby podnieść swoją częstotliwość bardziej.

Wszystkie nawyki przejęte od waszych rodziców, lub będące odpowiedzią na dysfunkcyjne dzieciństwo, są rozwiązywane. Pozwalacie, aby wasze nawyki żywieniowe ewoluowały i rozumiecie, że będziemy sprowadzać na Ziemię żywność o wyższej częstotliwości z wyższych wymiarów, ponieważ tak, w pewnym stopniu wasze pożywienie jest żywnością z trzeciego lub czwartego wymiaru, nawet to uprawiane na naszej planecie, a teraz wasze ciała będą wymagały żywności z wyższych wymiarów, którą my dostarczymy.

Jak to się ma do szacunku dla samego siebie? Zaczynacie dostrzegać długoterminowy zysk w zmianie swoich zachowań. Nadal jecie organiczną sałatkę prawie codziennie, wasza woda jest filtrowana i częściej ją zmieniacie, macie zeolit, ziemię okrzemkową i znajdujecie przepisy, które koncentrują się na pokarmach o wyższej wibracji: owocach i warzywach. Rozumiesz, że biały cukier ma bardzo niską częstotliwość, ponieważ nie jest produktem naturalnym. Oto co się stało: zmieniając cukier, mąkę i chemizując swoje jedzenie, wasze pokarmy obniżyły swoją częstotliwość. I nie wspierają one ciała, które się krystalizuje.

Tak wielu z was ma problemy z jedzeniem. Nie jedzcie tego, co do was nie przemawia i nie jedzcie tego, co denerwuje wasze ciało. To są dwie zasady, które obowiązują podczas krystalizacji waszych ciał.

 Wszystkie pozytywne działania, które podejmuje się, aby pomóc sobie, wynikają z szacunku do samego siebie i miłości do samego siebie. Ścieżka poznania swojej prawdy jest ścieżką szacunku dla samego siebie. Jeżeli ktoś nie podejmuje żadnych pozytywnych działań, ale pozwala sobie na przepływ z dysharmonią w niższym wymiarze, to jest to jego wybór. Najlepiej jest rozwiązać problem, zanim stanie się on problemem. Jednak wielu lightworkerów na Ziemi ma od dawna istniejące problemy, z którymi dopiero teraz mają energię się uporać, ponieważ ich częstotliwość wzrasta, i to jest w porządku.

Zrozum, że wszystko, czego nauczyłeś się w trzecim wymiarze, powinno tam pozostać. Myślcie o czymś nowym. Myśl o wyższej częstotliwości. Słuchajcie swojej duszy. Słuchaj swojego ciała.

Ja: Moje ciało uwielbia biały cukier, Ivo.

Ivo: Tak, ale rozumiesz, że zaczęło się to w trzecim wymiarze i że jest to niewłaściwe, aby kontynuować to w twoim wznoszeniu. A kiedy jesz cukier, staraj się jeść małe porcje. Istnieją pokarmy, które lubicie z trzeciego wymiaru, ale teraz musicie nauczyć się cieszyć pokarmami z innych powodów niż te, które dają wam przypływ energii. Czternasty wymiar w 3 wymiarowym ciele zawsze będzie czuł, że nie ma wystarczająco dużo energii, moja droga. Ciało jest zbyt niskie w częstotliwości, aby pomieścić wszystko to, co jest wami. Nadal będziesz miał ten problem również w piątym wymiarze, ale są sposoby, aby sobie z nim poradzić.

Ivo: W twoim przypadku, aby podnieść twoje nadnercza do właściwej częstotliwości pracy. Są one zbyt wypalone.

Ja: Dobrze, więc trzymaj się tego kursu. Pozbądź się toksyn i zajmij się empatią.

Ivo: I wprowadź energię do ciała poprzez oddychanie i medytację.  Również ruch pomaga poczuć się bardziej naenergetyzowanym.

Ja: Pracuję nad tym.

Ivo: Energia porusza się w ciele, które się rusza; ulega zastojowi, gdy ciało nie jest częściej poruszane. Widzisz to na przykładzie swojego zamrożonego barku - im bardziej poruszasz ramieniem, które nie stawia oporu, tym bardziej jest ono elastyczne. Tak, jest stan zapalny. Kurkumina jest dobrym rozwiązaniem dla tego, nie Nsaids (Ibuprofen).

Poszukaj naturalnego rozwiązania.

Ja: Tak, jak Ibuprofen i Tylenol są 3D, Kurkumina (Turmeric) jest 4D, a wysyłanie uzdrawiającego białego światła do dotkniętego ramienia jest uzdrawianiem energetycznym 5D.

Ivo: I masz wiele dostępnych dla ciebie, ale wybierz rozwiązanie z wyższego wymiaru tak często, jak to możliwe.

Ja: Ok, dzięki Ivo. Muszę się zatrzymać.

Ivo: Znowu jesteś zmęczony. Może trochę głębokiego oddychania pomoże.

Ja: Dzięki Ivo.

 

(edytowane za pozwoleniem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz