niedziela, 28 lutego 2021

Jak stworzyć pożądany rezultat

 



Jak stworzyć pożądany rezultat

Georgi Alexandrov Stankov, 27 lutego 2021

www.stankovuniversallaw.com


Trzy dni temu tak się wkurzyłem obecną sytuacją na planecie, że postanowiłem interweniować na masową skalę i stworzyć nowe, bardziej radosne ramy czasowe dla mnie i PAT. Wyszedłem na taras na dachu, gdzie jestem zupełnie sam, ponieważ mieszkanie w którym mieszkam jest prawie puste. Mam wspaniały widok z lotu ptaka na Morze Śródziemne, wzgórza nad Cervo, gdzie uzdrawiające centrum światła łączy się z tą rzeczywistością, i nad zatoką Diano Marina / San Bartolomeo. Idealne miejsce do stworzenia nowej rzeczywistości z tej rozpadającej się toksycznej matrycy, która staje się coraz bardziej nie do zniesienia.

Zainspirowało mnie przesłanie arkturiańskie tego dnia (24 lutego), które uświadomiło nam, że najpotężniejsze wrota wniebowstąpienia i stworzenia są w nas i nie potrzebujemy już żadnych zewnętrznych wydarzeń ani sprzyjających warunków, aby stworzyć to, czego pragniemy doświadczyć w tym roku i przez całą wieczność.

Wiedziałem, że marzec będzie kluczowy - będzie przełomem w historii ludzkości - a kiedy nadejdzie wiosenna równonoc, ta ziemia i ludzkość nie będą już takie same, jak napisałem poprzedniego dnia i przez cały ten miesiąc.

Zacząłem rozważać, co wydarzyło się przez cały zeszły rok i nagle zdałem sobie sprawę, co następuje:

Blokada w świecie zachodnim rozpoczęła się we Włoszech 9 marca 2020 r. Oficjalnym ogłoszeniem, a następnie została narzucona z pełną siłą 10 marca 2020 r. Przyleciałem z Wiednia do Rzymu w nocy 9 marca ostatnim samolotem i wziąłem ostatni pociąg do Ligurii, Riwiery Włoskiej, gdzie jest miasto światła, późnym rankiem tego samego dnia, gdzie nadal jestem. To był cud, że dotarłem do celu i nie będzie przesadą stwierdzenie, że przez całą podróż nieśli mnie na skrzydłach aniołów.

Potem zdałem sobie sprawę, że zbliżamy się do rocznicy obecnego zamknięcia z powodu tej fałszywej epidemii wirusa - mistyfikacji COVID - a także mojego ostatniego pobytu we Włoszech od czasu mojego przyjazdu z Austrii.

To uznanie wzbudziło we mnie wewnętrzny impuls do wydania potężnego dekretu i bardzo mocno poczułem, że zostało ono niesione na skrzydłach aniołów, tak jak przyjechałem tu rok temu. Całe AM i siły światła były wokół mnie i wspierały ten bardzo silny emocjonalnie dekret.

Byłem ostrożny, pisząc o tym najpierw, ale w międzyczasie dochodzę do przekonania, że ​​powinieneś zostać poinformowany i wydać taki sam dekret, jak stworzyć najkorzystniejsze dla ciebie i PAT linie czasu wznoszenia.

Oto ona:

„Blokada nie będzie mogła trwać dłużej niż rok, a następna pora roku, czyli wiosna, rozpoczynająca się 20/21 marca 2021 r., Będzie bez masek i blokady. 

Ten prosty i bardzo potężny dekret automatycznie oznacza, że ​​ważne wydarzenia muszą mieć miejsce w okolicach rocznicy zamknięcia, 9/10 marca, a na pewno przed równonocą wiosenną. Te ogromne wydarzenia będą się następnie rozwijały w zapierającym dech w piersiach tempie wiosną i przez cały rok. Obejmuje to również Przemianę i nasze wniebowstąpienie.

Odkąd wydałem ten dekret, fale wniebowstąpienia zalewają mnie co kilka godzin; powalają mnie i zabierają na kilka godzin w ciągu dnia, a noce to prawdziwa kolejka górska szalonych intensywności energii.

W tym samym czasie mój HS wezwał mnie do zrobienia czegoś tutaj, we Włoszech, aby przyspieszyć upadek rzymskiej kabały, która teraz ewidentnie bezcześci włoską konstytucję i uparcie pozostaje u władzy przez 3 lata, odkąd po raz pierwszy przybyliśmy do Włoch na początku 2018 bez bycia wybranym. Popularne partie zwycięzców, takie jak Lega Nord i Forza Italia, są poza obecnym rządem i nikt już o nich nie słyszy. Cały naród włoski przekształcił się w stado owiec, które są prowadzone do rzeźni, podczas gdy potulnie beczą w oddaniu podporządkowania. Zachowanie Włochów w dzisiejszych czasach jest prawdziwą hańbą.

Zdecydowałem się przetłumaczyć mój kluczowy artykuł o największym przestępcy we Włoszech, Mario Draghim, który został niekonstytucyjnie nominowany na nowego premiera po ustąpieniu innego głównego przestępcy Conte, prawdopodobnie dlatego, że jest już aresztowany za udział w spisku z Obama, Biden i Demokraci do masowego fałszowania wyborów w USA, jak informowałem w czasie rzeczywistym w styczniu.

Co jest następne?

Nasz członek PAT Paolo Montanari przetłumaczył mój artykuł na język włoski, za co jestem bardzo wdzięczny i opublikowałem go wczoraj. Następnie natychmiast przekazałem go do kilku popularnych włoskich witryn. Jeden z nich - General Magazine w Rzymie - właśnie ponownie opublikował mój artykuł:

https://gmnotizie.com/2021/02/27/la-parola-ai-lettori-come-draghi-ha-distrutto-litalia/

To dobry znak, który mówi mi, że teraz wszystkie portale są otwierane, aby wydarzenia zaczęły się rozwijać tutaj, we Włoszech, ponieważ jest coraz mniej prawdopodobne, że coś ważnego wydarzy się w USA przed zmianą i oczekiwanymi zmianami energetycznymi, które na początku zbiorowego katharsis duszy nastąpi w marcu:

The Soul Catharsis of the Shift - The Descent of the Human Souls

Podsumowałem moją ocenę obecnej sytuacji w krótkim e-mailu do Roberta Steele dzisiejszego ranka, który jako były szpieg gorączkowo próbuje dowiedzieć się, co będzie dalej:

"Drogi Robercie,

Czytałem, że Twoi czytelnicy pytają Cię między innymi o Mario Draghiego. Niedawno napisałem najobszerniejszą analizę tego przestępcy, a także wczoraj przetłumaczyłem i opublikowałem po włosku. Ta publikacja znacznie przyczyni się do upadku jego i rzymskiej kabały, kiedy wydarzenia zaczną się rozwijać w przyszłym miesiącu, ponieważ najprawdopodobniej zaczną się we Włoszech, a nie w USA:

Ten scenariusz zależy od tego, czy Trump wygłosi jutro, w niedzielę, spektakularną zapowiedź na CPAC odnośnie początku masowych rewelacji, czy nie. Jeśli przegapi tę okazję, a są szanse, że tak się stanie, wówczas nie będzie rozdzielczości 3D i wszystko zacznie się od Przesunięcia międzywymiarowego w przyszłym miesiącu, co jest już prawie pewne.  

Jak wiecie, mamy do czynienia tylko z prawdopodobieństwami energetycznymi i nieustannie tworzymy nowe linie czasu ludzkiego przeznaczenia. Dlatego żadna ustalona prognoza jest niemożliwa, a wszyscy, którzy twierdzą inaczej, są po prostu ignorantami. Dlatego bądźcie wyczuleni na wszystkie ewentualności, ale nie skupiajcie się na żadnym konkretnym wyniku, aby nie doświadczyć tego samego fiaska, którego doświadcza teraz Simon Parkes & Co, i musieli cofać się w sposób bezmyślny.

Z miłością i światłem

Jerzy"

Na co Robert odpowiedział w następujący sposób:

„To jest pomocne.  Juan (O Savin) mówi to samo o datach. Trollingu może być dużo, Deep State i obie strony, a sekretny świat nie wie, KIEDY młot spadnie . ”

„ Zwłaszcza, że ​​mówimy o„ niebiańskim młocie ”, który określam jako„ Boska Interwencja ”, podsumowałem.

I wszyscy wiecie, czym będzie Boska Interwencja - nasze wniebowstąpienie jako ucieleśnienie drugiego przyjścia Chrystusa, Chrystusowych Energii:

Nierozerwalna sieć kłamstw i oszustw wokół mitu rzymskiej Cabal o Jezusie Chrystusie, Zbawicielu

Dlatego proszę, przyłączcie się do mnie i dokonajcie tego dekretu, każdy z was osobiście, mając na uwadze to, czego chcecie osobiście doświadczyć w tym roku po zmianie i naszym wniebowstąpieniu. A przede wszystkim wyjaśnij, że skończyliśmy z zamknięciem i obecnym zbiorowym szaleństwem i chcemy stworzyć nowy błogi, radosny i harmonijny świat, w którym indywidualna kreacja będzie na porządku dziennym.

__________

Kiedy pisałem ten artykuł, wibracje nieustannie przesuwały się na wyższe poziomy i co kilka minut traciłem połączenie z Internetem, więc cieszę się, że mogę to skończyć.

 http://www.stankovuniversallaw.com/2021/02/how-to-create-the-desired-outcome/#more-30892


 Użyj wyobraźni  i  pozamiataj w swojej okolicy  masz Boskie przyzwolenie -  

„Blokada nie będzie mogła trwać dłużej niż rok, a następna pora roku, czyli wiosna, rozpoczynająca się 20/21 marca 2021 r., Będzie bez masek i blokady. 

 

Draństwo nad Wisłą inicjatywą plandemi zabłysło  9 /10 marca 2020 ..

Nasza odpowiedź ; 

Kończymy to szaleństwo elit destrukcji, bo wiosna ma być bez masek i radosna.



„Blokada nie będzie mogła trwać dłużej niż rok,

 a następna pora roku, czyli wiosna, 

rozpoczynająca się 20/21 marca 2021 r., 

Będzie bez masek i blokady.

 

Hawk! Powiedziałem!

autor blogu 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz