poniedziałek, 22 lutego 2021

To, czego zawsze szukaliśmy i czego nigdy nie uznawaliśmy



22 lutego 2021 r. przez Steve Beckow


Zmagam się z problemami globalnego dyskursu. Dlaczego?  Jestem prowadzony w tym kierunku.

Pojawił się on, ponieważ rozważałem zło - pedofilię, adrenochrom, poświęcenie dzieci.... Niezłe rzeczy, o których można myśleć o 5 rano.

Mówiąc krótko, na coraz głębszym poziomie zrozumiałem, że nie mogę poznać zła w drugim człowieku, jeśli nie mam go również w sobie.

Posłużę się przykładem z życia codziennego. Gdybym miał nazwać kogoś paskudnym, musiałbym znać "paskudny", żeby wiedzieć, co to jest paskudztwo. W przeciwnym razie, dosłownie, nie wiedziałbym, o czym mówię.

Pozwólcie mi więc spojrzeć. Czy mogę być wredny?

Tak, znalazłem to.

Spojrzałem. Przymierzyłem to, co znalazłem. Przetestowałem to. I but pasował.  Więc mam to: Potrafię być wredny.

Mogę być emocjonalnie paskudya. Potrafię się powstrzymywać. Mogę popychać ludzi swoim gniewem, znęcać się nad nimi. Tak, widzę to. Czy stałem się moim ojcem? (1) W pewnym sensie tak.

Nie mógłbym widzieć paskudztwa u kogoś innego, gdybym najpierw sam nie poznał paskudztwa.

OK, weźmy teraz to pojęcie i poszerzmy zakres mikroskopu do zasięgu Mega Maxi.

Jedną z największych trudności, jakie napotykamy, gdy zbliżamy się do siebie jako świat, wkrótce zjednoczeni przez czyste usługi internetowe (mam nadzieję), jest to, że tak często nie będziemy mieli doświadczenia, że druga osoba na drugim końcu linii będzie miał.

To jest prawie oczywiste, bez względu na to, co nowa osoba może być na drugim końcu linii.

Wpływ, jaki ma to na komunikację jest taki, że (A) kładziemy większy nacisk na uczenie się kulturowych uniwersaliów i (B) przyjmujemy, tak bardzo jak to możliwe i właściwe, nowe doświadczenia, aby poszerzyć nasze rozumienie stylu życia i doświadczeń życiowych innych.

Niebezpieczeństwo polega na tym, że ludzie mogą popaść w skrajne uszczęśliwianie innych, z powodu niezręczności w chęci zrobienia dobrego pierwszego wrażenia.

Będzie potrzeba pewnej aklimatyzacji, aby z powodzeniem przyzwyczaić się do globalnych rozmów, myślę, że bez zbyt wielu faux pas. Jest miejsce na kursy od lightworkerów na ten temat.

JEDNAK ( werble prosimy). wyższa wymiarowa miłość, którą wkrótce będziemy odczuwać usunie wszystkie trudności z globalnej komunikacji. Dlaczego? Ponieważ wejdziemy w tę komunikację już w pełni usatysfakcjonowani, nie potrzebując niczego do zyskania i nie szukając niczego dla siebie.

Nasze ego nie ma szans w starciu z tą formą miłości.  Będziemy mogli w pełni współpracować lub odmówić, nie obrażając nikogo. Jak może obrazić osoba, która promieniuje miłością? (To będziemy my.)

Wiem, że trudno to sobie wyobrazić, ale ja tam byłem, (2) chociaż teraz tam nie jestem, a więc JEST to coś, co wiem.

Wiem również, z podróży w głąb serca do siedziby duszy, że "warstwa" ludzkiego doświadczenia związana z takimi rzeczami jak paskudztwo i podobne codzienne reakcje jest bardzo cienka w porównaniu z ogólną głębią serca. (3)

Pamiętam, jak zjechałem "windą" 100 pięter w sercu i przez jej szklane ściany mogłem zobaczyć warstwę związaną z naszymi problemami i przykrościami i była ona bardzo, bardzo cienka w porównaniu z miejscem, w którym podróżowałem. Pamiętam, że porównałem ją do warstwy skóry.

Wszystko to oznacza, że w miarę wzrostu energii miłości na planecie, globalne rozmowy staną się łatwiejsze. Poznawanie innych stanie się bez-wysiłkowe i zawsze szczere.

Wszystko się otwiera, gdy mamy już to, czego zawsze szukaliśmy i czego nigdy nie uznawaliśmy - miłość.

Przypisy

(1) W rzeczywistości otrzymałem bardzo dobre wykształcenie, gdy byłem młody.

The Arcturians: Ponieważ mieliście pracować z Wzniesieniem, zostaliście wezwani do stworzenia rzeczywistości, w której udaliście się do głębi głębi [Ojciec], a jednocześnie doświadczyliście wielkiej miłości [Matka].  (The Arcturians w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem poprzez Suzanne Lie, 16 marca 2013 r.).

Byliście szkoleni od dzieciństwa, aby usłyszeć najsłabszy szept ciemności. (The Arcturians, tamże, 22 lipca 2014 r.).

Archanioł Michał: Ludzkie serce, ezoteryczne serce, duchowe serce, siedziba waszej duszy na wiele sposobów była pęknięta. W prawdzie Wzniesienia, to jest to, co robicie: Uzdrawianie i otwieranie się na większą pojemność świadomości miłości. (Archanioł Michał w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem poprzez Lindę Dillon, 20 grudnia 2017 r.).

(2) Zobacz, na przykład, "Submerged in Love", 14 marca 2015, na http://goldenageofgaia.com/2015/03/14/submerged-in-love/, "Activating the Wellspring - Part 1/2," 14 marca 2015, na https://goldenageofgaia.com/2015/03/14/activating-the-wellspring-part-1-2-2/, i "Activating the Wellspring - Part 2/2," 15 marca 2015, na https://goldenageofgaia.com/2015/03/15/activating-the-wellspring-part-2-2/.

 (3) "W Xenia Retreat Center, w medytacji zagłębiłam się głęboko w swoje serce, aby dowiedzieć się, jakie było źródło uczucia zniechęcenia, którego doświadczałam. Myślałem, że dotrę do oryginalnego zdarzenia i doświadczę go aż do końca. Zamiast tego przeszedłem daleko poza poziom wazan i kontynuowałem." ("The Heart is 'the Seat of the Soul'", 17 grudnia 2018 r., na stronie http://goldenageofgaia.com/2018/12/17/the-heart-is-the-seat-of-the-soul/. )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz