sobota, 27 lutego 2021

Linda Dillon: Jezus Sananda - Nie unikaj mnie


Luty 27, 2021 przez Sitara


 

Nasz ukochany Yeshi poprosił, abym podzieliła się niedawnym przekazem udzielonym na zajęciach szkolenia Rady Miłości. Yeshi przypomina nam, że pragnie przyłączyć się do każdego z nas - aby iść z nami zawsze i na wszystkie sposoby. Wszyscy jesteśmy nauczycielami nowej drogi Miłości. xxx Linda

Pozdrawiam, JAM JEST Jezus. JAM JEST Jezus Sananda, JAM JEST Yeshua, JAM JEST Yeshi, JAM JEST brat, JAM JEST siostra, JAM JEST przyjaciel. Witajcie ukochani, i tak, wielu dołącza do nas tutaj tego dnia w tym świętym przedsięwzięciu, kiedy otwieracie swoje serca, swoje umysły i swoje istoty, aby być posłańcami i być nauczycielami. Ponieważ ja, z całą pewnością, słyszałem waszą modlitwę i wasze błagania, aby nauczać tak, jak nauczałem i nadal nauczam każdego dnia; aby chodzić tak, jak chodziłem wśród ludzi, niezależnie od pochodzenia czy statusu, a nawet systemów wierzeń.

Ale, ukochani, gdy wypowiadacie tę serdeczną modlitwę do naszej Matki i Ojca, do Rady, której jestem częścią, z pewnością do Gabrielle, do nas wszystkich. Ale do was mówię: "Nie unikajcie mnie". Wy mówicie: "O Panie, nigdy bym Cię nie unikał". Na co Ja powiedziałbym: "Więc dlaczego, dlaczego, umiłowani, zwracacie się do Mnie tylko od czasu do czasu? Dlaczego nie słuchacie mojego wezwania i mojej prośby, wraz ze wszystkimi innymi, o pokój na tej planecie miłości?".

Kiedy chodziłem po planecie jako Yeshua, byłem bardzo jasny, że chodziłem i że będę pracował wypełniając swoją misję, ale moja misja była wypełnieniem marzeń i pragnień naszej Matki i Ojca, bo kiedy Matka wyśni, to tak jest. Tak więc, wyśniła mnie w rzeczywistości dokładnie tak samo, jak wyśniła was w rzeczywistości. Ponieważ jesteście nauczycielami, kanałami, uzdrowicielami tego małego odcinka czasu w nieskończonym oceanie Matki, tego małego odcinka czasu znanego jako przejście do nowej normalności, do Nowej Ziemi, do Nowej Gaji. I mogę nawet zasugerować wam, że w ogromnym zakresie tego, co uważacie za czas i historię, jest to o wiele bardziej krytyczny czas niż ta krótka milisekunda, w której przechadzałem się po brzegach Galilei.

I tak, jako nauczyciele, jako uzdrowiciele, jako kanały, jako ludzie, zaoferowałem się, zaprosiłem was, abyście przyszli i szli ze mną lub pozwolili mi się przyłączyć. Mam pewne spostrzeżenia, mam pewne energie, mam pewną głębię zrozumienia, która przyniesie korzyść każdemu z was. Nie, nie próbuję podważać waszej boskiej wiedzy i waszego boskiego autorytetu, ponieważ przyjęcie tego płaszcza jest kluczem do parcia naprzód, nie tylko was jako COLTS, ale także ludzkości.

Słyszeliście o komitetach doradczych, cóż, ja pragnę być mianowany, wybrany i komunikowany jako jeden z waszych najbliższych doradców... nie tylko jako ktoś, kto was kocha i zna was, tak jak wy znacie mnie, ale jako ktoś, kto ma, być może, inne, nieco inne spojrzenie na to, jak postępować w tym, co jest przed nami, nigdy nie uchylając marzeń i pragnień waszego serca, które są wspaniałe. Ja tylko staram się pomóc wam w spełnieniu waszego marzenia, które, nawiasem mówiąc, jest marzeniem naszej Matki.

Podążacie odważnie, czasem zaciekle, a czasem w letargu... to nie ma znaczenia. Ja tylko proszę, z szacunkiem, aby iść z tobą. Więc, tak, możesz mieć dużą świtę, tak jak ja miałem, kiedy chodziłem po tej ziemi. Czy nie sądziłeś, że potrzebuję przyjaciół, współpracowników i zwolenników, z którymi mógłbym rozmawiać o prawdzie, uczuciach, zwycięstwach i obawach mojego serca? Oczywiście, że tak.

Taka jest Ścieżka Jezusa... nie zapominaj o tym. Nie, nie proszę cię, byś ponownie szedł tam, gdzie ja szedłem. Ale zrozumcie, Ścieżka Jezusa obejmuje całą planetę i daleko, daleko poza nią.

Zwróćcie się do mnie, zwróćcie się do nas, ponieważ to, co robicie w tej chwili, to nie jest tylko uczenie się o, zakładacie kolegialność, rodzinę duszy, krąg duszy, krąg stworzenia, a ja jestem częścią tego, wszyscy jesteśmy.

Więc, idźcie z moją miłością i tak, ukochani, pozwólcie mi się przyłączyć!

Żegnajcie.

 

Channeled by Linda Dillon
©2020 Council of Love, Inc.
https://counciloflove.com/

Ten channelingowany materiał jest chroniony prawem autorskim. Zapraszamy do dzielenia się nim pod warunkiem, że zostanie on wykorzystany w całości, że nie zostaną dokonane żadne zmiany, że będzie on darmowy i że zostanie zamieszczona informacja o prawach autorskich, informacja o kanale, link do strony internetowej i to oświadczenie. [Pełne warunki praw autorskich na stronie https://counciloflove.com/copyright-notice/]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz