sobota, 27 lutego 2021

Moc miłości omiatająca Ziemię

waves of light eraoflightdotcom

Dziś rano miałem głębokie doświadczenie, kiedy ukazała mi się Boska Kobieta. Pokazywała mi, jak masowe przebudzenie dusz ma miejsce i jak Moc Miłości przetoczy się przez Ziemię.

To pochodzi bezpośrednio z Boskiego Kobiecego Ośrodka Serca, ponieważ w sobie trzyma ona całe Stworzenie, ponieważ jest tą, która zrodziła całe Stworzenie. Ona posiada Spiralę i Spiralną Energię i w ten sposób przynosi pełne przebudzenie Serc i Dusz.

Aktywacja ma miejsce nie tylko poprzez centrum serca, do którego dołącza dusza, ale także poprzez Gwiazdę Duszy, kiedy jest ona w pełni aktywowana. Gdy Gwiazda Duszy łączy się z Różą Serca, w duszy aktywowane są niezwykle potężne zasoby i w ten sposób powraca najgłębsza pamięć, ponieważ dusza odzyskuje teraz dostęp do swojej nieskończonej wiedzy, którą zdobyła poprzez wszystkie swoje istnienia w innych wszechświatach, galaktykach, systemach gwiezdnych, życiach równoległych itd.

Boska Kobieta wlewa teraz klucze i kody, które aktywują centra gwiezdne serca i duszy, różę serca, i wlewa je poprzez wibrację i częstotliwość kosmicznego dźwięku i świętych tonów.

Większość z tych tonów nie jest jeszcze słyszalna dla ludzkiego ucha, ale może być odczuwana.

Słowa znów mnie tu zawodzą, ponieważ to, czego doświadczyłem i co mi pokazano, wykracza poza ludzki język i słowa.
Pozwólcie, aby wasze centrum serca otworzyło się wraz z Gwiazdą Duszy w najwyższych stopniach.

Jesteśmy podnoszeni coraz wyżej do Nowej Ziemi i to teraz przyspiesza.

Moc Miłości rzeczywiście zmiata wszystko, co już nam nie służy - wszystko, co musi zostać ostatecznie wybaczone, cały wstyd, winę i poczucie winy, i rzeczywiście wszystko, co jest tam, wciąż blokując i utrudniając pełnię Mocy Miłości, aby wybuchła w pełnej chwale w nas.

Judith Kusel

**Source

waves of light eraoflightdotcom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz