poniedziałek, 1 maja 2023

Przesłanie Mateusza za pośrednictwem Suzy Ward, 1 maja 2023 r

 

Z serdecznymi pozdrowieniami od wszystkich dusz na tej stacji, oto Mateusz. Pewne dowody reakcji na stale nasilające się światło pojawiają się na arenie światowej. Izraelczycy protestują przeciwko reformie sądownictwa forsowanej przez premiera Benjamina Netanjahu, którego cel polegający na wzmocnieniu wpływów iluminatów w tym kraju rozpada się.  

Po raz kolejny sudańscy cywile walczą o ustanowienie demokracji w swoim kraju, gdzie iluminaci – powiedzmy Deep State, bardziej aktualne określenie – podsycają konflikty i przemoc. Niektórzy prezenterzy wiadomości w Stanach Zjednoczonych w końcu zajęli się niezidentyfikowanymi zjawiskami powietrznymi lub UFO oraz możliwością istnienia cywilizacji pozaziemskich.  

Ale większość dowodów na to, że Ziemia jest wyzwalana z długich wieków ciemności, wcale nie jest oczywista i podzielimy się tym, co jest w naszej prowincji, aby to zrobić. „Białe Kapelusze”, jak niektórzy nazywają siły Światła, odcięły źródła finansowania działań Głębokiego Państwa na Ukrainie, więc pod względem fiskalnym wojna się skończyła, nawet gdy wojska rosyjskie nadal lokalizują i niszczą ciemne operacje w całym kraju.

 Coraz więcej krajów prowadzi interesy poza systemem handlu, który, jak wiedzą ekonomiści, to miliardy transakcji komputerowych bez podstaw ekonomicznych. Agenci Deep State na całym świecie są aresztowani, sądzeni, skazani i straceni lub po prostu zabijani za ich znane role w „pandemii” covid-19, handel ludźmi, pranie brudnych pieniędzy, produkcję broni biologicznej lub inne haniebne działania. Planowane jest rozważne usunięcie administracji prezydenckiej Stanów Zjednoczonych, w której „prezydent” jest kontrolowanym przez Deep State aktorem noszącym maskę, a inni dyrektorzy są sobowtórami wynajętymi do przedstawiania prawdziwych osób, z których niektóre nie żyją, inne są pod aresztowany lub w ukryciu.  

Te i inne fakty będą ujawniane etapami, kiedy mądre umysły uznają to za rozsądne i mówić o wynikających z tego reformach. Słyszenie, że osoby na potężnych stanowiskach i inne dobrze znane osoby są zaangażowane w ciemne działania, będzie szokujące dla niczego niepodejrzewającej populacji, a wiadomość, że znane systemy, procedury i instytucje będą się zmieniać, może być przerażająca dla ludzi, którzy zostali zaprogramowani, by wierzyć w to, co najlepsze interesom służą „władze”. Biorąc pod uwagę poważne raporty ekonomiczne, które pojawiają się w Internecie, zrozumiałe jest, że wiele milionów osób martwi się o to, co stanie się z rachunkami oszczędnościowymi i inwestycjami. 

Nie bój się utraty pieniędzy – uniwersalne prawo przyciągania wyciągnie z uniwersalnej zupy to, co odpowiada energii tych myśli. Kiedy nowy globalny system gospodarczy zostanie wprowadzony, zostaną podjęte maksymalne wysiłki, aby nie zakłócać dostępu do honorowo zarobionych pieniędzy, gdziekolwiek się one znajdują, a wszystkie waluty narodowe będą miały tę samą wartość i będą miały pokrycie w złocie i innych metalach szlachetnych. 

 Jak stwierdzono we wcześniejszych wiadomościach, nie jesteśmy doradcami finansowymi, ale powtarzamy naszą sugestię, aby wydawać swoją kryptowalutę, która jest kontrolowana przez Rockefellerów, zamiast oczekiwać, że będzie ona zawsze dostępna. Nie twierdzimy, że cyfrowy system gospodarczy nigdy nie będzie bezpieczny, mówimy, że Rockefellerowie mogą zlikwidować swój system kilkoma komputerowymi kliknięciami. Następnie mówi się o ataku nuklearnym i odwecie – jeśli tak się stanie, pozaziemscy członkowie rodziny nie pozwolą, aby jakakolwiek broń nuklearna zadziałała. Proszę zignorować wszystkie doniesienia o ponurej przyszłości Ziemi spowodowanej zmianami klimatycznymi i wszelkie „profesjonalne” porady dotyczące przygotowania się na kolejne pandemie.  

Ukochana rodzino, zamieszanie, zamieszanie, kłamstwa, przemoc i strach są nieuniknione, gdy świat trzeciej gęstości jest uwalniany od eonów ciemności. Nie pamiętacie swoich wcieleń, które dobrze przygotowały was siłą, mądrością, odwagą i wytrwałością do pomyślnego poradzenia sobie z misją, na którą się zapisałeś. Dlatego częścią boskiego planu – a ten plan jest strzałem w dziesiątkę! – jest, aby posłańcy światła rozwiali twoje obawy i zaoferowali jasność co do wydarzeń, abyś mógł niezłomnie promieniować wysokimi wibracjami światła pewności, pewności i optymizmu. 

 Nazwijmy to „świadomym wsparciem”. Równie wartościowe dla ciebie osobiście iw pomaganiu ziemskiej cywilizacji jest „wsparcie duchowe”. Wraz z ciągłym wysyłaniem bezwarunkowej miłości dostarczamy ponadczasowych informacji, które potwierdzają Twoją intuicyjną wiedzę i przekażesz ją budzącym się duszom. Z naszej świadomości świadomości zbiorowej wiemy, że wielu ludzi obwinia Boga za opłakany stan świata, a inni czują, że ich opuścił. Te uczucia wynikają z niezrozumienia, kim jest Bóg i kim oni są, a ten brak zrozumienia opóźnia ich duchowy i świadomy rozwój. 

 Jest jeszcze inna sprawa, a to prowadzi nas do pytania czytelnika, które jest podobne do innych, które otrzymała moja mama: „Dlaczego Bóg pozwala niektórym swoim dzieciom używać ich wolnej woli, by wywoływać wielkie cierpienia za tak wielu innych?”  

Wiele lat temu moja mama rozmawiała z Bogiem na ten temat i sprawy pokrewne i poprosiłam ją, aby skopiowała kilka fragmentów ich wielu długich rozmów. [Poniższe fragmenty pochodzą z sekcji „Rozmowy z Bogiem” w Iluminacjach dla nowej ery.] Suzy teraz przekazuje Boga tego wszechświata. Wierzę, że Hindusi nazwaliby to byciem uwarunkowanym brahmanem. (1) To nie jest Matka/Ojciec.  

SUZY: Powiedziałaś, że doświadczasz dokładnie takiej samej radości lub bólu jak każde z twoich dzieci gdziekolwiek, ponieważ jesteś nierozłączna z nami wszystkimi.  

BÓG: Wiele razy ci to mówiłem, Suzy. Ale doświadczacie także zła tych, którzy zadają takie cierpienie innym. Jak się z tym czujesz? Moje dziecko, pomyśl, jak czuje się pisklę, gdy inny ptak wypycha go z gniazda. Pomyśl o jego szoku i strachu przed upadkiem, bólu spowodowanym obrażeniami fizycznymi i strachu, którego nie może nawet zrozumieć, co się stało i co będzie dalej. Czuję ten sam strach i bezradność w stosunku do tych części mnie, które tak wypadły ze światła, że rozkoszują się tym, co nazywacie złem. Co się z nimi stanie? Czy brzydzę się cierpieniem, które zadają innym?  

TAK i wysyłam światło, aby dotarło do dusz tych istot, które powodują cierpienie. Ale to zależy od każdej osoby, jako nienaruszalnych części mnie funkcjonujących niezależnie, czy zareaguje na światło, czy nie. Jestem zasmucony ponad twoje wyobrażenie, kiedy rozbłyskuje ciemność, zwłaszcza gdy taka niewinność cierpi, często zabijana, ponieważ jak wiesz, nie wszyscy wybrali to, co fizycznie znoszą. …. Czy chciałbym, aby wszystkie moje części znajdowały się w świetle, w którym zostałem stworzony? Tak! Któż nie chciałby, aby ta doskonałość Stwórcy została zwrócona?  

Ale nie potępiam ani nie karzę żadnej chwiejnej części mnie. Jestem tutaj, aby odpowiedzieć na to, co nazywacie modlitwami „pobożnych”, tak jak jestem związany prawami wolnej woli Stwórcy, które są ustanowione w ramach parametrów moich mocy operacyjnych, jeśli dokonany wybór nie jest w świetle. …. Nadal nie sądzę, że powiedziałeś mi, czy naprawdę jesteś zadowolony z postępu światła przeciwko siłom ciemności na Ziemi. Rozumiem, moje dziecko. Bardzo dobrze, jednym słowem NIE!  

Jak mogę być usatysfakcjonowany, kiedy tak wiele aspektów mojej duszy płacze w udręce i deprywacji, a inne są tego przyczyną? Kiedy wiele moich dzieci jest oczarowanych szatańskim kultem, który obfituje w tak rozpowszechnione rytuały tortur i zabijania, że twój umysł nie może tego znieść? Kiedy niektóre z moich dzieci upadły tak daleko od światła, że rządzą tyranicznie i niszczą wszystkich, którzy im się sprzeciwiają? Kiedy tak wiele moich dzieci żyje w strachu i przerażeniu lub umiera z powodu czynów tych innych, którzy również są moimi dziećmi? Kiedy oszustwo i korupcja nasilają się do tego stopnia, że żadna prawda nie zostaje oświetlona, z wyjątkiem sytuacji, gdy światło ujawnia ją tak mocno, że ci, którzy uwierzyli w kłamstwa, są zdruzgotani, gdy poznają prawdę?  

Ale moja droga Zuziu, widzę szerszy horyzont, pełną miarę tego konfliktu i kiedy widzę światło, które dziś emanuje z duszy, która wczoraj była zamglona, bardziej skłonna do opanowania przez ciemność, cieszę się w tym zagubionym — „synu marnotrawnym” — powracającym. Kiedy widzę duże obszary, jak miasto w twoim myśleniu, gdzie światło emanuje z serc, które wcześniej były zimne i ciemne, cieszę się! Czy chciałbym zobaczyć CAŁOŚĆ ziemskiego życia w pokoju, miłości, dzieleniu się, trosce i służbie sobie nawzajem? OCZYWIŚCIE, ŻE BYM! Ale czy mam moc, by pstryknąć palcem i sprawić, by tak się stało? Wiesz, że NIE! Więc wysyłam moją miłość i światło wszędzie, do każdej duszy, i równie dobrze mogę radować się w kieszeniach światła, niż mieszkać w kieszeniach ciemności i płakać, widzicie. Tak, Boże, widzę tak dobrze, jak tylko potrafię, ponieważ próba wyobrażenia sobie wszystkiego, co musisz czuć, jest przytłaczająca. Czy ty sam kiedykolwiek tak się czujesz? Jeśli pomyślicie o mnie jak o wszystkich moich dzieciach, to musicie wiedzieć, że rzeczywiście czuję się odpowiednio przytłoczona.  

Dziękuję Ci matko. Kilka lat później Bóg poprosił o przesłanie przesłania w jednym z naszych, a ja poprosiłam mamę o skopiowanie odpowiednich fragmentów. [Poniżej znajdują się fragmenty wiadomości z 1 sierpnia 2007 r.]  

BÓG: Wielu z was zastanawiało się, gdzie jestem, podczas gdy w waszym świecie dzieje się tyle wrzawy i zaciekłości. Jestem tutaj, aby wam powiedzieć, że jestem dokładnie tam, gdzie byłem od pierwszego dnia tego wszechświata — wszędzie! — i mam całkiem sporo do powiedzenia na ten temat. …. …wielu MUSI zmienić przekonania, a oto pierwsze dwa, jeśli wierzysz, że (1) 

Twoja indywidualność oznacza, że jesteś oddzielony od wszystkich innych oraz (2) 

Jestem kosmiczną supermocą, która sprawia, że wszystko się dzieje. Jesteś zdecydowanie wyjątkową osobą, ale także nieodłączną częścią mnie i wszystkich innych na całym świecie, i to WSZYSCY w tym wszechświecie sprawiają, że coś się dzieje. Hmmm. Więc jesteś ważniejsza niż myślałeś, a może ja wcale nie jestem taka wielka. Nie do końca moi drodzy. JESTEŚMY razem JEDNIĄ niesamowitą potęgą z nieskończonością to wieczny potencjał – więc tak, lepiej uwierz, że JESTEM potężny! 

I to nie dlatego, że cię kontroluję – nie. To dlatego, że wy i wszystkie inne formy życia w tym wszechświecie jesteście moim Istotą we wszystkich formach waszego doświadczania – razem JESTEŚMY tym wszechświatem! Mam więcej do powiedzenia na temat przekonań, ale porozmawiajmy o tym, dlaczego cię nie kontroluję, co jest bardzo podobne do twojego pomysłu, że pozwalam, by złe rzeczy przydarzały się dobrym ludziom

. Oto jak to wygląda: Stwórca, władca kosmosu — czyli wszystkich wszechświatów — dał wam wolną wolę wyrażania tego, co chcecie, i dał nam, władcom wszechświata, prawo, którego musimy przestrzegać: trzymajcie się z dala od wyborów waszych części duszy! …. Chociaż mam w tym swój udział. Stwórca rozmyślnie umieścił lukę w tym prawie wolnej woli, która pozwala mi umieścić sumienie jako składnik waszych dusz i to właśnie może utrzymać was na prostej ścieżce, jeśli tego chcecie. … Masz też instynkt, intuicję, inspirację i poczucie honoru — to inne składniki, które wkładam w dusze, które również pomagają ci wiedzieć, co jest dla ciebie dobre, a co złe. …. Jak doszło do tego całego smutnego stanu rzeczy?
  
 Było to dzieło sił ciemności spoza planety, które są pozbawione sumienia, bez światła, z wyjątkiem iskry żywotności. Siły „schwytały” moje dzieci o słabej woli na Ziemi, które dały się złapać w pokusę władzy i pieniędzy, i działając jako marionetki sił, trzymały całą resztę moich dzieci w niewoli strachu, biedy i ignorancji. Potrzeba dusz zrównoważonego doświadczania utrzymywała to aż do teraz – odwieczna karuzela się zatrzymuje. …. 
 
 Co stanie się z duszami, które nigdy nie dowiedzą się o naszych orędziach? Pójdą na miejsce dostosowane do energii, jaką wkładają w czyny i motywy przez całe życie. Niektórzy będą podróżować z Ziemią, ponieważ żyją „pobożnie” po prostu słuchając przesłań swoich dusz. Żyją z serca, w którym leży bezwarunkowa miłość, życzliwość, honor, prawda, współczucie i chęć pomocy innym. 
 
 Niektórzy przejdą przez to jeszcze raz – przez tyranię, przemoc, korupcję, kłamstwa, uścisk religii – i przyjdą z mocą mózgu do zadawania pytań i rozumowania, co stanowi kolejną szansę na wyrwanie się spod ciemnej kontroli. Ale nie na Ziemi. Istnieją inne miejsca w trzeciej gęstości w naszym wszechświecie, gdzie szalejący brak szacunku dla życia będzie trwał, dopóki wszystkie części mojej duszy nie poznają prawdy o swoim boskim i bogini-ja. A niektóre ulegną de ewolucji i zaczną od nowa. To oni uparcie wybierają ciemność zamiast MIŁOŚCI, tę samą energię Źródła Stwórcy, co światło.  
 
Nieustannie światło będzie promieniowało na te dusze, które zaczną od podstawowego instynktu, a kiedy zaakceptują światło, przywołają odrobinę inteligencji. Gdy przyjmą więcej światła, przypomną sobie odrobinę zdolności rozumowania i tak dalej, i tak dalej. To nie jest kara, to szansa dla tych części mnie, aby zacząć od nowa bez cienia ciemności. Dużo do przemyślenia, prawda? Jest czas, moi ukochani, ale szczerze mówiąc niewiele, aby zdecydować, czego chcesz. Cokolwiek to jest, uszanuję to, a jeśli jest to pomoc, poproś, a będzie dana! Dziękuję Ci matko.  
 
Drogie siostry i bracia, dusze, które są zdezorientowane i zalęknione, będą szukać uspokojonych, dodających otuchy osób, takich jak wy, w celu uzyskania wyjaśnień i zachęty. Pomocne będzie przeczytanie całego obszernego orędzia Bożego. Wszystkie istoty światła w tym wszechświecie wspierają was niezrównaną mocą bezwarunkowej miłości na każdym kroku waszej ziemskiej podróży. Miłość i pokój Zuzanna Ward  
 
Przypisy 
 
 (1) Steve: Kiedy używasz słowa „Ojciec”, czy odnosisz się do uwarunkowanego Brahmana?  
DM: Wielu słuchaczy nie rozumie tego lub tych terminów. 
 S: Tak, zdaję sobie z tego sprawę. 
 DM: Częścią mojego pragnienia jest postawienie [spraw] bardzo jasno, aby ludzie zrozumieli. Więc upewnij się, kochanie, że przedstawiłeś te warunki bardzo jasno swoim czytelnikom i słuchaczom. 
 Sz: Zrobię. Ale jeśli potwierdzisz mi, że mówisz raczej o uwarunkowanym Brahmanie niż o Transcendentalnym Absolucie, mogę zrobić resztę.  
DM: Tak, dokładnie o to mi chodzi. („Boska Matka: Przyjdź do mnie tak, jak ja przychodzę do Ciebie – część 1/2”, 17 października 2012 na stronie http://goldenageofgaia.com/2012/10/17/the-divine-mother-come-to -ja-jak-przychodzę-do-ciebie-część-12/.) Suzy teraz przenosi tę istotę. 
 
 Udostępnij to: TwitterFacebookRedditE-mail

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz