piątek, 26 maja 2023

Być przestrzenią


26 maja 2023 r. przez Steve Beckow


Ponieważ wszyscy jesteśmy aniołami (1), musimy być dojrzali, w głębi duszy, pod naszymi trzeciowymiarowymi skrajnościami.

Stoimy jednak w obliczu dwóch przeciwstawnych sił. Jedną z nich jest "ogłupianie", na które zgodziliśmy się, aby służyć nowemu modelowi Wzniesienia Matki w Trzecim/Czwartym Wymiarze.

Oto Michał omawiający to w moim przypadku:

Archanioł Michał: Zgodziłeś się być człowiekiem.

Steve: A z czego się rezygnuje zgadzając się na bycie człowiekiem, czego nie jestem świadomy?

AAM: Ogromne porcje pamięci. (2)

Inną przeciwwagą są wzorce reakcji oparte na traumie, które postanowiłem nazwać "wazanami", aby połączyć je ze wschodnimi, zwłaszcza wedyjskimi tradycjami. (3)

Prowadzą nas one do zbudowania skonstruowanego "ja", osobowości, działania, maski i rutyny. Ten obraz samego siebie stoi pomiędzy nami a Samorealizacją.

Istnieją aniołowie służący poza ciałem, oczywiście i rutynowo. A my jesteśmy aniołami służącymi z wnętrza ludzkiego ciała, w którym zgodziliśmy się urodzić i które hamuje naszą wiedzę o naszej prawdziwej tożsamości.

Jesteśmy butami na ziemi w tym Wzniesieniu, we współpracy z aniołami, którzy urodzili się jako galaktycy, nasza gwiezdna rodzina.

Więc wszyscy mamy w sobie to, by być... Miałem powiedzieć "dojrzali", ale wcześniej zasugerowałem inne, mniej obciążające słowo, "przestronni". (4)

Wszyscy mamy w sobie to, by być przestronnymi.  W rzeczywistości powinna to być najłatwiejsza rzecz na świecie. Oznacza to słuchanie, aż ego się wyłączy, a następnie słuchanie go, ale nie dawanie mu więcej głosu. Czy słyszałem, jak ktoś powiedział: "Uff!"?

Wymaga to od nas, jak prosiła Matka, abyśmy bez względu na to, w jakie przedsięwzięcie wyruszymy, zawsze powracali do miłości.

Boska Matka: To wszystko jest podróżą miłości. ... I naprawdę zakotwiczenie i bycie tylko miłością, w intelekcie, w mądrości, w dzieleniu się, w przygodzie, w związku. Może tak być tylko wtedy, gdy nadal sprowadzasz wszystkie przygody, wszystkie argumenty, wszystkie eksploracje z powrotem do miłości. (5)

W latach sześćdziesiątych, a nawet siedemdziesiątych "samokontrola" była słowem negatywnym. Pozwalaliśmy sobie na wszystko.

Ale dzisiaj, kiedy rozważamy spotkanie z przedstawicielami cywilizacji z odległych zakątków kosmosu, samokontrola stała się absolutnie niezbędna.

Ćwiczę słuchanie każdej rzeczy, którą mam zamiar powiedzieć, zanim ją wypowiem i, w ramach samokontroli, nie mówię niczego obwiniającego, podejrzliwego, poniżającego itp. Nie jestem pewny, dlaczego w ogóle pozwoliłem sobie na takie zachowania, ale bez względu na przyczynę, cały mój sposób bycia w związku wymagał zmiany.

Sukces wydaje się być równowagą między przestronnością i świadomością, otwartością i rozwagą. Równowaga ta staje się jednak tym łatwiejsza, im więcej miłości i błogości w nas samych.

Przypisy

(1) Zobacz Eksplozję znaczenia człowieczeństwa na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/11/An-Explosion-in-the-Meaning-of-Humanness-12.pdf.

(2) Archanioł Michał w osobistej rozmowie ze Stevem Beckowem za pośrednictwem Lindy Dillon, 30 maja 2013.

(3) Zobacz Vasanas: Przygotowanie do Wniebowstąpienia poprzez Oczyszczenie Starych Problemów na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Vasanas-Preparing-for-Ascension-R3.pdf.

(4) W "Sosan Explained How I Got Here", 26 maja 2023 r., na stronie https://goldenageofgaia.com/?p=345051.

(5) Boska Matka w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem za pośrednictwem Lindy Dillon, 30 kwietnia 2019 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz