https://www.youtube.com/watch?v=LEwbUI60STU
Opublikowano 26 marca 2023
Mari Swaruu: Witam ponownie. Jestem Mari Swaruu. Dziękuję, że do mnie dołączyliście.
Obecnie na Ziemi najsilniejszą tendencją transportową są pojazdy elektryczne. Rządy na całym świecie i prawie wszystkie firmy produkujące samochody zdecydowanie naciskają na wszystko co elektryczne, pod pretekstem ratowania planety poprzez redukcję emisji dwutlenku węgla. Dzięki temu używają koncepcji poszanowania i ochrony natury, której nikt nie może zaprzeczyć, że jest dobrą rzeczą, jako pretekstu do manipulacji dla ludzi aby satanizować wszystkie silniki spalinowe i ostatecznie zaakceptować wszystko elektryczne.
Chociaż na początku brzmi to bardzo dobrze, jest tu wiele problemów. Nie byłoby nic złego w pojazdach elektrycznych, z wyjątkiem jednej fatalnej wady, którą wszystkie mają na Ziemi: baterii.
Jestem bardzo przeciwna używaniu pojazdów elektrycznych na Ziemi, nie z ich powodu, ale z powodu tego do czego są naprawdę używane. Kabał i rządy, które kontroluje, naciskają na pojazdy elektryczne aby usunąć spalinowe, ale nie ze względów ekologicznych. To tylko wymówka. Powodem jest to, że tylko kilka osób może je posiadać, pozostawiając resztę populacji w zależności od transportu publicznego, ponieważ po prostu nie będą w stanie nabyć pojazdu zasilanego energią elektryczną ze względu na wysokie koszty.
Dlatego próbują zakazać wszystkich silników spalinowych do 2035 roku. I chociaż niektóre kraje przekładają to, jak Niemcy, najprawdopodobniej stanie się tak, że w końcu będą po prostu ostatnimi, którzy przyjmą lub zastosują się do nowej normy narzuconej przez Kabała.
Głównym problemem jest to, że są one po prostu zbyt drogie aby były łatwo dostępne dla szerszej publiczności, ponieważ tylko bogaci mogą sobie na nie pozwolić, a przeciętny biedny obywatel może trzymać się swoich pojazdów spalinowych tak długo jak to możliwe, lub aspirować do zakupu niskiej jakości pojazdu elektrycznego, który nie przetrwa zbyt długo i będzie prawie niemożliwy do naprawienia jeśli się zepsuje.
To prowadzi nas do innego problemu. Chociaż możliwa jest wymiana akumulatorów do pojazdów elektrycznych, są one tak drogie, że po prostu bardziej opłacalne jest kupowanie całkowicie nowego pojazdu elektrycznego. Dzięki temu liczba pojazdów tego rodzaju, które rozkładają się na złomowiskach rośnie wykładniczo, co można zaobserwować w krajach uprzemysłowionych, które przyjęły szeroko rozpowszechnione pojazdy elektryczne przed Zachodem. Najlepszym tego przykładem są Chiny, gdzie można znaleźć tysiące bezużytecznych zepsutych pojazdów elektrycznych, ułożonych w stos i porzuconych, zajmujących hektary ziemi. A ponieważ porzucone pojazdy są pozostawiane na zewnątrz, wiele ich komponentów, zwłaszcza chemikaliów w ich akumulatorach, trafia do gleby, silnie ją zanieczyszczając.
Co gorsza, pojazd elektryczny może nie emitować żadnych emisji podczas pracy, ale zużywana przez niego energia elektryczna musi być gdzieś wyprodukowana. Infrastruktura do jej produkcji również doświadcza poważnych komplikacji, zwłaszcza w Europie, gdzie wyłączają wiele elektrowni opartych na węglu i gazie, a z tym naciskają na super toksyczne wykorzystanie elektrowni jądrowych.
Chociaż wiemy, że tak naprawdę nie wytwarzają one całej mocy jaką powinny, ponieważ są zakładami terraformującymi i wytwarzają tylko niewielką część energii elektrycznej w trybie bezczynności gdy nie terraformują. W ten sposób ograniczamy ilość energii elektrycznej łatwo dostępnej dla ogółu społeczeństwa, ponieważ inne tak zwane alternatywne źródła wytwarzania, takie jak energia eoliczna lub słoneczna, wytwarzają bardzo małą ilość energii elektrycznej, która jest zdecydowanie niewystarczająca do zaspokojenia rzeczywistego zapotrzebowania, a także w dużym stopniu nie jest opłacalna, pozostawiając je jako kolejny pretekst do forsowania agend.
Nie wątpię, że energia słoneczna może być pomocna w niektórych częściach świata, ale na małą skalę i do użytku domowego. Ale jest to bardzo nieskuteczne w skali krajowej sieci energetycznej i generatorów energii na paliwa kopalne. Wszystko co robią, to zabijanie strasznie dużej ilości ptaków i to w skali ludobójstwa.
Więc, gdzie jest Ekologia, o której twierdzą, że pojazdy elektryczne zapewniają ludzkości? Ostatecznie wszystko co robią to niszczą więcej ekosystemów i zanieczyszczają ziemię. Co gorsza, pomaga to zniszczyć już zniszczoną gospodarkę rodzinną obywateli średniej i niskiej klasy planety.
Następnie jest obietnica, którą producenci samochodów elektrycznych mówią wszystkim, że koszt pojazdów elektrycznych wkrótce spadnie, stając się przystępnymi cenowo dla wszystkich. Jest to po prostu niemożliwe ze względu na niezwykle wysokie koszty produkcji wszystkich pojazdów elektrycznych, zwłaszcza że zależą one od wydobycia litu, który staje się coraz droższy, ponieważ metal staje się coraz trudniejszy do znalezienia. A firmy, które go wydobywają powodują wiele naruszeń praw człowieka, ponieważ znacznie zaniżają wynagrodzenie swoim pracownikom, a w większości przypadków uciekają się do pracy dzieci i niewolnictwa.
Więc zasadniczo, w rzeczywistości pojazd elektryczny jest bardzo drogim sprzętem, na który niewielu może sobie pozwolić, o bardzo ograniczonej żywotności, niemożliwym do skutecznego naprawienia nawet w salonie, a tym bardziej w przypadku mechanika z sąsiedztwa. Ponieważ, jak donoszą niezależni mechanicy, pojazdy te nie tylko zależą od specjalistycznego i niezwykle drogiego oprogramowania diagnostycznego i specjalnego sprzętu, ale mają również okropną tendencję do mechaniki porażania prądem.
Następnie możemy znaleźć jeszcze jeden problem: nie można po prostu podłączyć pojazdu elektrycznego do domowego gniazdka elektrycznego, ponieważ po prostu nie jest on kompatybilny, ponieważ do naładowania potrzeba dużo więcej energii. Tak więc potrzebują specjalnych instalacji do ładowania energii, a instalacja tej infrastruktury jest kosztowna nawet dla rządów lub firm, pozostawiając pojazdy elektryczne z kilkoma dostępnymi stacjami ładowania w zależności od tego gdzie na Ziemi mogą się znajdować.
Wtedy koszt doładowania jest co najmniej tak samo drogi jak pełny zbiornik benzyny lub paliwa, ale z dodatkowym problemem, o którym niewiele osób wie, chyba że posiadają już pojazd elektryczny. Samochód elektryczny, ciężarówka, furgonetka, motocykl lub podobny zużywa energię elektryczną gdy tylko znajdujesz się w podjeździe, opróżniając kieszeń gdy nic nie robi. Wyobraź sobie, że twój silnik benzynowy pracuje cały czas.
I jeszcze jeden problem: akumulatory są bardzo ciężkie, więc każdy przeciętny samochód elektryczny będzie nawet o 30 procent lub więcej cięższy niż samochód benzynowy. A to powoduje, że w wypadku samochodowym uderzenie jest znacznie silniejsze, podobnie jak wzrasta śmiertelność wypadku, szczególnie dla tych, którzy prowadzą samochód benzynowy, ale także dla tych w pojeździe elektrycznym, ponieważ mają tendencję do rozpadania się, czasami na pół, gdy są zaangażowane w incydent drogowy.
I to prowadzi mnie do kolejnego problemu, w przypadku gdyby te, które wymieniłam powyżej nie wystarczyły. Wszystkie pojazdy elektryczne na Ziemi mają bardzo silną tendencję do zapalania się i jest to bardzo silny chemiczny pożar elektryczny, który wymaga dużej ilości wody lub wielu specjalnych chemikaliów gaśniczych, a to prawie zawsze powoduje całkowitą utratę pojazdu.
Następnie mamy również zgłoszoną dużą liczbę pożarów, które wybuchły spontanicznie, na przykład gdy pojazd znajduje się tylko w garażu, powodując pożar gospodarstwa domowego, który może spalić całą nieruchomość, a nie tylko samochód.
Co gorsza, pojazdy biorące udział w tego rodzaju pożarach mają również tendencję do ponownego rozpalania ognia nawet kilka tygodni lub miesięcy po tym jak rozkłada się na złomowisku, co jeszcze bardziej zanieczyszcza środowisko.
Wiem, że wprowadzono ulepszenia systemów, ale uważam je za niewystarczające i zawsze zmierzające przeciwko ekonomii klasy średniej i niskiej klasy. Na przykład, w Chinach wdrożyli system, w którym zamiast ładować pojazd elektryczny, po prostu trafia on do specjalnej stacji, w której jego akumulator jest wyjmowany z podwozia i zastępowany nowym w pełni naładowanym w takim czasie ile potrzeba aby napełnić zbiornik samochodu benzyną.
Pierwszym problemem, który widzę tutaj, jest to, że system ten nie jest jeszcze szeroko rozpowszechniony, więc większość producentów pojazdów elektrycznych nadal wybiera konwencjonalny system ładowania.
Wiem, że pojazdy elektryczne mogą być szybsze niż benzynowe ze względu na ogromny moment obrotowy, który wytwarzają, ale jeśli nie ścigasz się cały czas, nie oznacza to, że są lepsze.
Ale największym problemem jaki widzę w przypadku pojazdów elektrycznych na Ziemi jest to, że są one wykorzystywane jako agenda kontroli, aby pozostawić zdecydowaną większość populacji ludzkiej bez własnego prywatnego transportu, co czyni ich bardziej zależnymi od systemu.
W przeciwieństwie do pojazdów benzynowych, energii elektrycznej nie można przechowywać w ekonomiczny i praktyczny sposób, jak w przypadku przenośnego zbiornika pełnego benzyny. Zasięg pojazdów elektrycznych nigdy nie jest taki jak twierdzi producent, a ich czas ładowania jest bardzo długi, jeśli można nawet znaleźć stację, co ogranicza zdolność ludności do samodzielnego podróżowania.
A jeśli rząd chciałby, mogliby po prostu wyłączyć sieć energetyczną, pozostawiając tysiące pojazdów elektrycznych niedziałających. Co gorsza, ponieważ pojazdy elektryczne są całkowicie obciążone i zależne od cyfrowej technologii komputerowej, a wszystko jest połączone z siecią za pomocą tak zwanego Internetu, rząd może wyłączyć dowolny konkretny pojazd elektryczny, a wraz z nim ograniczyć zdolność poruszania się obywatela, którego chcą kontrolować.
Tak jest w przypadku każdego kto nie przestrzega ich tyrańskich zakazów i nakazów, a także wolnomyślicieli i każdego kogo uznają za niechcianego. Narzucanie ludności pojazdów elektrycznych za pomocą ekologii jako wymówki to tylko kolejna agenda kontroli.
Inną kwestią jest to, że wielu tak zwanych ekspertów na Ziemi twierdzi, że nawet najlepsze pojazdy elektryczne wytrzymują tylko jedną trzecią całkowitego przebiegu jaki może przejechać samochód spalinowy zanim osiągnie koniec żywotności.
Silniki benzynowe nie stanowią większego problemu dla Ziemi. Pojazdy elektryczne są znacznie bardziej niebezpieczne i powodują znacznie więcej szkód na planecie. Tak zwane paliwa kopalne wcale nie są kopalne. Ropa naftowa to minerał wytwarzany w skorupie ziemskiej i cały czas jest odnawiany. Nie ma braków, a to jest temat na przyszły film.
Na Ziemi, w tej chwili, z kabałem kontrolującym i wszystkim innym co się dzieje, pojazdy elektryczne nie są właściwą, nie ekologiczną drogą aby podążać.
Dziękuję bardzo za obejrzenie mojego filmu i za subskrypcję.
Z wielką miłością,
Mari Swaruu
Źródło: https://swaruu.org/transcripts/electric-vehicles-on-earth-english
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz