poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Ten, który służy i Shoshanna: Monoatomia




Om, mani, padme, hum; om, mani, padme, hum; hum, hum. Pozdrowienia dla Ciebie!

Jest tu Ten, Który Służy. Shoshanna jest tutaj. I jesteśmy gotowi, aby dać czadu i dalej iść naprzód i robić wszystko, co w naszej mocy, aby dalej pomagać wam wszystkim, tym z was, którzy są na tym wezwaniu, jak również tym z was, którzy rezonują na te słowa i będą dalej podążać swoją ścieżką, którą wiedzą, że powinni podążać.

Jesteśmy gotowi na wasze pytania, jeśli je macie. Możecie teraz wyłączyć wyciszenie telefonu i zadać pytanie. Jeśli nie ma pytań, kończymy na tym czas. Czy są jakieś pytania?

Gość: Ja mam pytanie.

OWS: Tak?

Gość: Właśnie dostałem maila od Orva o tym, że Bashar mówił o monoatomice. Zastanawiałem się tylko, czy mógłbyś nam przedstawić swoją interpretację tego.

OWS: O tym, co mówi o monoatomii?

Gość: Bashar. Kolejna channelingowana istota.

OWS: O, Bashar. Tak, tak. Wiemy o tym jednym, z pewnością. A co chcecie o nim wiedzieć? Poza tym, że jest bardzo bystry w tym, co przekazuje za pośrednictwem tej, przez którą kanalizuje. Już od jakiegoś czasu, jak się dowiadujemy. Ale co chciałbyś wiedzieć na ten temat?

Gość: Powiedziałem, że dostałem ten e-mail od Orva o monoatomii. Przeskanowałem go tylko bardzo szybko.

OWS: I mówisz o złocie monoatomowym? Czy to jest to, o czym mówisz?

Gość: Tak.

OWS: Tak. I powiedzielibyśmy, że to jest starożytne. Sięga daleko wstecz do czasów Anunnaki, kiedy przybyli tu po raz pierwszy. I pracowali nad przywróceniem atmosfery na swojej planecie. Wydobywali złoto, aby sprowadzić je z powrotem na swoją planetę. Tak się to wszystko zaczęło. Nawet jeśli chodzi o niewolników, którzy mieli dla nich pracować.

Ale idea tego monoatomowego złota to coś więcej niż tylko przywracanie atmosfery, ponieważ może być ono również użyte do podniesienia waszego własnego zdrowia. W swoich badaniach niektórzy zaczynają odkrywać coraz więcej na ten temat. W dużej mierze ukrywano przed społeczeństwem, że może to przynieść jakiekolwiek korzyści, a nawet myślenie o spożyciu idei złota jest dla wielu bardzo trudne do zrozumienia. Ale oczywiście nie chodzi tu o samorodek złota, lecz o płatki złota, czy też o proces, który z tego wynika, o wydobycie złota i pracę z nim.

Ale jest to także coś więcej. Nie możemy się w to zagłębiać, ponieważ społeczeństwo nie jest jeszcze na to gotowe, ale właśnie do tego zmierzamy. Pojawi się coraz więcej rzeczy, nie tylko to, o co pytacie, ale wiele różnych preparatów, które będą miały na celu poprawę zdrowia wszystkich mieszkańców planety. Wiele różnych technologii zostanie tu udostępnionych bardzo szybko, jak się okaże, a nawet zaczyna się to dziać w tej chwili. Można powiedzieć, że na razie bardzo powoli, ale będzie to coraz silniejsze, coraz silniejsze, coraz silniejsze. Shoshanna, czy masz coś do dodania?

Shoshanna: (Wyższe Ja JoAnny, channelingowane przez JoAnnę McConnell)

Dodamy tutaj. Zadamy pytanie temu Drogiemu Bratu. Co chciałbyś wiedzieć? Wyczuwamy, że chcesz zatwierdzić tę substancję. Czy to prawda?

Gość: Bardzo dobrze.

Shoshanna: Tak. Zatwierdzimy ją dla ciebie. To robi to, co mówi, ale tylko wtedy, gdy w to wierzysz. Namaste.

OWS: Tak. Bardzo dobrze. Czy byłyby jeszcze jakieś pytania?

Gość: Ja mam pytanie. Chciałbym zapytać, proszę pana, po co im było potrzebne to złoto z innej planety. I wiem, że oni nie wyceniali złota w dolarach, tak jak my to robimy, że jesteśmy bogaci i w ogóle. Czy możesz mi odpowiedzieć na to pytanie?

OWS: To, co już podaliśmy, służyło do ponownej aklimatyzacji ich atmosfery, aby móc ją przywrócić, można powiedzieć. I do tego właśnie była używana. A powodem, dla którego przybyli tutaj w tym celu, jest to, że ta planeta w dużej mierze obfituje w złoto. Więc dlatego tu przybyli. Czy to ci wystarczyło? A może Shoshanna ma coś więcej?

Shoshanna: Nie mamy.

OWS: Bardzo dobrze.

Gość: Chciałam tylko dodać do tego. I tak zobaczyli, że my tu jesteśmy, albo nas stworzyli, więc nie musieli się wysilać, i zrobili z nas niewolników, żeby wydobyć złoto. Czy to prawda?

OWS: Zobaczyli tu tych, którzy byli prymitywni, można powiedzieć, i podnieśli nieco ich świadomość, aby mogli być dla nich użyteczni w sensie możliwości robienia dla nich wydobycia. Na początku sami zajmowali się wydobyciem. Ale odkryli, że jeśli mają takich, którzy mogą dla nich pracować, to mogą to robić. I wtedy stali się, można powiedzieć, bogami.

Gość: Tak, chciałem zapytać. A my patrzyliśmy na nich jak na bogów i tak to się zaczęło. Lądowanie UFO w tym miejscu w dawnych czasach, dawno temu. To było w programie historycznym, który oglądam. Część z tego jest prawdą, a część nie, ale tak właśnie mówiono.

OWS: To prawda. Tak.

Gość: Dziękuję. Dziękuję bardzo.

OWS: Tak. W takim razie przyjmujemy tutaj następne pytanie?
 Gość: Tak. Spróbuję ująć to w jak najkrótsze ramy.

Mam głębokie połączenie z oceanem. Kilka tygodni temu przeprowadziłem aktywację, podczas której spotkałem kilka różnych ras gwiezdnych, przynajmniej w sferze eterycznej. Jedną z nich byli Merpeople z Andromedy 13. Dowiedziałem się, że głęboko pracują oni z oceanami, aby je odbudować.

Udałem się więc na Cozumel. I byłem w Cozumel przez ostatnie dziewięć dni na wakacjach. I prawie cały czas w wodzie. W niektóre dni po cztery, pięć godzin dziennie w wodzie, ponieważ kocham ocean i ryby. Więc to, co zrobiłem, to zgłosiłem się do Merpeople świadomie poprzez moją intencję, że będę im pomagał, że będę ściągał kody i dla planu 5D Nowej Ziemi, a konkretnie, w tym przypadku, Oceany, jak ją nazywam, oceanu 5D. I robiłem to tak bardzo, jak tylko mogłem, z intencją i wyobrażając sobie napływającą energię. Wciąż mówiłem, że jestem ochotnikiem, że jestem w wodzie i pobierałem kody w czasie teraźniejszym, a potem wystrzeliwałem światło z mojego serca, z moich rąk, kiedy byłem pod wodą.

Moje pytanie brzmi, czy to ma jakiś wpływ. Czy jest jakiś lepszy sposób, czy to wystarczy? Innymi słowy, wizualizowanie, używanie "wyobraźni", "wyobrażanie sobie" światła wychodzącego z serca itd.

OWS: Drogi Bracie, znasz już odpowiedź na to pytanie. Po prostu szukasz potwierdzenia, prawda? I to już zostało w tobie potwierdzone, że to, co robiłeś, było ci dane robić. Ponieważ już wcześniej robiliście tego typu rzeczy. Nie tyle tutaj, na tej planecie, ale podczas innych podróży, które odbyliście w całej galaktyce, a nawet poza nią, gdzie wielokrotnie byliście pogromcami systemu. I to, co robicie, wraca do was, jeśli chodzi o pracę nad reaktywacją różnych części, które wymagają reaktywacji. Nie możemy powiedzieć zbyt wiele więcej na ten temat. Ale macie to w sobie i wykorzystaliście to wspomnienie, które przyszło do was w tym względzie. Więc tak, z pewnością robiliście to, co wam polecono. I to ma wielki efekt, powiemy tutaj. Shoshanna, czy masz coś do dodania?

Shoshanna: Podzielimy się tutaj. Będziemy się dzielić. Czy możemy się podzielić, Drogi Bracie?

Gość: Oczywiście, że możecie.

Shoshanna: Drogi Bracie, jakie to uczucie być człowiekiem?

Gość: Ograniczenie.

Shoshanna: Tak! Oczywiście! Kiedy byłeś już tak wieloma innymi rzeczami! Byłeś tak wielki we wszechświecie, w multiwersum. Mieliście tak wiele żyć, które były wielkoduszne, widzicie. Tak więc twoja perspektywa, pytanie, które zadajesz, pochodzi od ograniczonego człowieka. Nie pochodzi ono od wielkodusznej istoty, którą byłeś. Musisz więc odłożyć na bok ludzką perspektywę i uświadomić sobie, że zostałeś wybrany na ochotnika. Myślicie, że zgłaszacie się na ochotnika, ale zostaliście wybrani na ochotnika ze względu na tamte inne życia. Nie dlatego, że jesteście tym, kim jesteście dzisiaj, ale z powodu wszystkich umiejętności, które osiągnęliście w innych życiach, a które są wielkoduszne poza ograniczoną świadomością człowieka. Twoje pytanie dotyczy więc świadomości człowieka, a nie świadomości istoty, w którą się wcielasz, widzisz.

Gość: Tak.

Shoshanna: Więc zrób to, co powinieneś zrobić. Wiesz o tym. I dokonujesz wielkich zmian, tak jak dał to Ten, Który Służy. I jesteście błogosławieni, że tak jest. Namaste.

OWS: I idziemy dalej z tym, nie tylko dla tego, który o to poprosił, ale dla wielu z was, którzy są na tym wezwaniu. Zostaliście zebrani razem z powodu tego, kim byliście wcześniej. Nie to, kim jesteście teraz, ale to, kim byliście wcześniej wiele razy. I wielu z was stworzyło światy. Jesteście więc daleko poza ludzką ograniczoną istotą, w którą wierzycie, że jesteście. Zastanówcie się nad tym. Jak wielu z was stworzyło światy - nawet galaktyki. Pomyślcie o tym. Zastanówcie się nad tym. Zobacz, jak wielkoduszny naprawdę jesteś.

Gość: To jest piękne. Chcę ci podziękować. Bardzo ci dziękuję.

OWS: Czy są tu jeszcze jakieś pytania?

Gość: Ja chyba zadam pytanie. Nie wiem, czy możesz się do tego odnieść, czy nie. Dochodzą nas słuchy, że w związku z przejęciem przez Białe Kapelusze systemu FEMA i EBS w Wirginii doszło do kilku pozytywnych wydarzeń, co może oznaczać, że jesteśmy bliżej jakiegoś ogłoszenia w którymś momencie. Wiem, że nie możemy mówić o czasie. Ale czy ta informacja jest prawdziwa? Czy jesteśmy coraz bliżej? I czy udało im się przejąć ten obiekt z rąk czarnych kapeluszy?

OWS: Tutaj powiedzielibyśmy, że tak.

Gość: Yay!

OWS: Więcej na ten temat nie możemy powiedzieć. Ale wszystko jest na dobrej drodze, tutaj. Dobrze?

Gość: Wspaniale. To jest niesamowite.

OWS: Shoshanna, czy masz coś do dodania?

Shoshanna: Zgadzamy się.

OWS: Bardzo dobrze.

Gość: Dziękuję.

OWS: Czy są tu jeszcze jakieś pytania? Bardzo dobrze. W takim razie kończymy na ten czas. Shoshanna, czy masz jakieś pożegnalne przesłanie do przekazania tutaj?
Shoshanna: Przekażemy wiadomość. Nasze przesłanie brzmi: wszystko jest w porządku. Wszystko dzieje się tak, jak się dzieje w czasie, który został dla tego wybrany. Wszystko dzieje się w dokładnie właściwym, boskim czasie. Po prostu bądźcie cierpliwi. Namaste.

OWS: Tak. A wraz z tym kontynuuj widzenie poprzez i poza iluzję tutaj.

Shanti. Pokój niech będzie z tobą. Bądźcie jednością.

Shoshanna: Bądźcie jednością. Namaste.

**Kanał: James McConnell

www.meetup.com/ancient-awakenings

www.ancientawakenings.org

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz