poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Ivo z Vegi i Asztar Sheran: Wojny na osi czasu



25 kwietnia 2022 przez Sitara


Sharon Stewart
https://sharonandivo.weebly.com/

Ivo: Musisz zdać sobie sprawę, że obecnie toczy się bitwa na liniach czasowych pomiędzy dobrem i złem, Światłem i ciemnością, i podejmowane są wysiłki, aby pozwolić ciemnym popełnić błędy, które są im przeznaczone, lub aby usunąć możliwość przejęcia przez nich kontroli - wszystko to z poszanowaniem wolnej woli ludzi na planecie Ziemia. Jest to monumentalne zadanie.

My z GFL nie potrzebujemy Technologii Szkieł Wzrokowych - kiedy jest się istotą wyższego Światła, automatycznie widzi się linie czasowe i można wybrać linię czasową, której chce się doświadczyć, ponieważ wszystkie one służą nauce. Jednak ludzie na Ziemi, za pośrednictwem Sojuszu, również mają teraz tę technologię.

Kiedy Archanioł Michał prosi was o wysłanie miłującego białego światła do konkretnych części planety, do konkretnych wydarzeń lub do konkretnych ludzi, to właśnie o to was prosi - o zmianę lub ustabilizowanie energii w pierwszej linii czasowej, ponieważ okultyści próbują ją zdestabilizować, aby ją przejąć. Ta wojna toczy się nieustannie.

Isztar: Kierowano do ciebie dziwne prośby, mówiono niezwykłe rzeczy, podejmowano działania, które nie mają sensu, oto dlaczego. Kiedy 6 stycznia Pan T powiedział ludziom w USA, żeby wrócili do domów, to dlatego, że dzięki tej technologii mógł zobaczyć, co planuje DS, i chciał się upewnić, że nikt nie będzie miał udziału w ich planach, że wszyscy będziecie wolni od winy, chociaż niektórzy zostali aresztowani, ponieważ sam stworzył ten scenariusz na osi czasu poprzez swoje słowa. Tak, to jest moc słowa mówionego i to jest moc, jaką posiada człowiek.

Ja: To jest naprawdę interesujące.

Ivo: W rzeczy samej. Tak właśnie żyjemy. Bierzemy odpowiedzialność za nasze wybory i dzięki tej odpowiedzialności możemy zobaczyć, jakie wybory możemy realizować.

Ja: Czy ciemni mogą manipulować pozytywnymi liniami czasowymi?

Ivo: W pewnym stopniu. Udają się do galaktyki i tworzą tam okoliczności z innymi istotami organicznymi lub mogą manipulować tobą, abyś robił to za nich.

Ja: Więc to nie jest tylko kwestia tego, że nasze niskie wibracje utrzymują nas na sztucznych liniach czasowych, ale także kwestia tego, że my... Aha, rozumiem.

Ashtar: Kiedy mogą manipulować wami, abyście atakowali to, co jest dobrym wysiłkiem, jak na przykład pan P wyzwalający Ukrainę, wtedy zmieniacie również naturalną linię czasową. Dlatego ważne jest, aby ludzie na Ziemi obudzili się na ich manipulację i nie dali się już dłużej zwodzić - ponieważ wtedy przestaniecie atakować tworzenie naturalnej linii czasowej, tak jak jest ona przeznaczona dla dobra Ziemi i reszty galaktyki. Wasze bycie manipulowanym często ma podwójny efekt: utrzymuje was na sztucznej linii czasowej o niższej wibracji, ale stamtąd atakujecie również naturalne linie czasowe.

Ivo: W trzecim wymiarze mieli was, ale kiedy zaczęliście się odrywać i rozpoczynać wznoszenie, zaczęli was atakować, aby utrzymać was na sztucznych liniach czasowych. Te sztuczne linie czasowe są zbudowane z kłamstw, z energii o niższej wibracji, którą mają technologię do manipulowania i używają jej do manipulowania waszymi ciałami i umysłami. Sharon zauważyła różnicę pomiędzy jej nawykami żywieniowymi z niższej linii czasowej w trzecim wymiarze a jej dietą z wyższej linii czasowej w piątym wymiarze, a ponieważ chodzi ona tam i z powrotem pomiędzy liniami czasowymi, aby dokonać transmutacji i ustabilizować linie czasowe, jej dieta za to płaci.

Ja: Mam wrzody. Muszę stosować mdłą dietę. Zaczynam dzień od picia przeciwzapalnych herbatek ziołowych, które uspokajają mój żołądek.

Ivo: A więc odczuwasz walkę, przechodząc z jednej linii czasowej na drugą. I zamanifestowałeś konsekwencje złej diety, którą stosowałeś przez tyle lat.

Ja: Tak. Tak było. Wrzód, chroniczne zmęczenie, słaba tarczyca, złe zęby, worki pod oczami i ogólne rozbicie.

Ashtar: Niektórzy z Was mogą się zastanawiać, jak to się stało, że Sharon jest tu dziś z Wami, a to dlatego, że mamy zdolność wpływania na linie czasu. Umieszczamy ją w miejscach, w których jest bezpieczniejsza, ale zdarzało się, że przywracaliśmy ją do życia po śmierci. Tak, umarłeś już dwa razy, a raczej zostałeś zabity dwa razy w ciągu swojego życia i zostałeś przywrócony do życia dzięki naszemu cofnięciu linii czasu i uniknięciu wypadku. Tak, to były wypadki samochodowe, w których brałeś udział. Uważasz się za dobrego kierowcę, tak, ale inni ludzie nie są. Zginąłeś już dwa razy, ale jesteś tutaj, w wieku 60 lat, wciąż z nami.

Ja: Mam taką relację na naszej stronie internetowej. Nie moja, ale pewnego mężczyzny, który napisał do mnie, że powinien już nie żyć, ale wciąż tu jest. Zastanawiał się, co się stało. Podam link dla zainteresowanych. Nazywa się to "Odwrócenie linii czasu". Mogą one być natychmiastowe, tak jak w jego przypadku.

 Czy wyruszasz w przyszłość lub powracasz z przyszłości, aby zmienić nasze okoliczności tutaj? A czy to oznacza, że czasem ktoś musi umrzeć? Czy tak się dzieje? Czy możesz podać nam przykłady?

Asztar: Oczywiście. Robimy to. I ludzie umierają. Opowiadałem wam o sytuacji z hiszpańską grypą, która była znacznie większą epidemią niż ta, którą znacie. Odwróciliśmy linie czasowe i pozwoliliśmy umrzeć tylko tym ludziom, którzy chcieli odejść w tym czasie. Tym duszom, które nie chciały umrzeć, pozwoliliśmy żyć dalej.

Pomyślałeś właśnie o katastrofie samolotu MH-370. Leciał on nad Oceanem Indyjskim, zboczył z kursu i nagle zniknął.

Ja: Słyszałem, że poleciał do pobliskiej bazy.

Ashtar: Usunęliśmy to z linii czasu. Tak, zginęli ludzie.

Ja: Był na nim ktoś ważny, kogo trzeba było chronić?

Ashtar: Był. Potrzebowaliśmy ich, aby stanęli po naszej stronie. Na pokładzie samolotu znajdował się dyrektor IBM, który właśnie przyjął nowe stanowisko w Malezji, co zbiegło się w czasie z rozwojem technologii w Chinach.

W samolocie znajdowało się również 20 pracowników amerykańskiej firmy technologicznej, która produkuje potężne mikroprocesory dla przemysłu, w tym obronnego.

Musieliśmy usunąć tych ludzi z osi czasu, ponieważ ich wkład w technologię półprzewodników kilkakrotnie przyspieszyłby inicjatywę wszczepiania mikroczipów. Są bezpieczni i teraz z nami współpracują.

Ja: Założę się, że byli zszokowani!

Ivo: Nikt na Ziemi nie powinien być teraz zszokowany, że są tak ważni dla jej przyszłości. Nikt.

Ja: Interesujące. Więc to dlatego ten samolot musiał spaść.

Ashtar: Nie spadł. Został usunięty. Znaleziono części, które zostały podłożone, aby, jak to nazywasz, dać krewnym jakieś zamknięcie.

Ja: Ci ludzie wciąż żyją. Dwadzieścia jeden osób. Czy można ich umieścić z powrotem na osi czasu?

Ivo: Z wiedzą, którą posiadają, nie w tej chwili. Zanim powrócą na planetę, trzeba najpierw zlikwidować agendę. Wciąż istnieje zbyt duże zagrożenie.

Ja: Więc MH 370 był operacją "białych kapeluszy"?

Ashtar: Tak było. Możemy też z łatwością sterować technologią waszych samolotów.

Ja: Czy możemy założyć, że takie rzeczy robi się cały czas?

Ashtar: Można by tak powiedzieć. Usuwamy ludzi, wstawiamy ludzi. Wyposażamy ich w historie, aby łatwo się dopasowali. Mają odpowiednie wspomnienia, które im wszczepiamy. Dysponujemy wieloma technologiami do manipulowania liniami czasowymi.

Czasami nie trzeba nawet wstawiać ludzi, możemy tworzyć holograficzne wydarzenia i holograficzne wspomnienia o ludziach.

Ja: Przypomina mi się efekt Mandeli, o którym ciągle mówią.

Ashtar: My też to robimy. Jeśli ciemni wprowadzą złego gracza, możemy wprowadzić wielu graczy Światła, aby pracowali nad doświadczeniami, które ten ciemny gracz stworzył. Możemy wymazać ciemnego gracza z linii czasu. Nie masz pojęcia, co by ci się stało, gdybyśmy tego nie zrobili.

Ja: Och, mam pomysł. Ci ludzie to socjopatyczni mordercy, którzy chcą naszej śmierci. To daje mi pewien pomysł.

Isztar: W takim razie bardzo dobrze. Na razie na tym poprzestaniemy. Teraz masz lepsze wyobrażenie o tym, jak pracujemy i dlaczego czasami sprawy są pozostawione tak, jak są. To dla ujawnienia, nic więcej. Musicie przejść przez proces wzniesienia, a jest to proces zrozumienia swojego środowiska i nauczenia się kontrolowania go poprzez samokontrolę. Nic mniej.

Ja: Dziękuję Ivo i Ashtar.

Ivo: Wkrótce znów porozmawiamy, mój drogi.

Asztar: Adonai.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz