poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Zadaj Elohim pytania, których potrzebujesz od Davey'ego

 


To jest (1-2 tygodniowe) Q&A dla tych, którzy są na ścieżce i chcieliby zadawać pytania, na które Elohim mógłby odpowiedzieć.

Drodzy czytelnicy, podczas channelingów i wysyłania wiadomości widać, że wielu ma wiele pytań, szczególnie po przeczytaniu kanałów. Czuję, że Elohim bardzo chętnie odpowiadają na pytania i docierają do tych, którzy potrzebują pomocy lub mają konkretne lub ogólne pytania w tym czasie. Jest to bezpłatne i cieszę się, że mogę to robić jako akt miłosnej pomocy dla moich współtowarzyszy z Gaian. Wydaje mi się, że są oni chętni do zadawania pytań, które mogą być pomocne dla wielu, ale jeśli ktoś ma osobiste pytania, to jestem pewien, że z chęcią na nie odpowie :).

Poprosiłem Kejraja, by udostępnił tę wiadomość do ogólnej wiadomości. Jeśli więc macie pytania, planuję na początku zadać 4-5 (na jedną wiadomość) i zobaczyć, jak to wyjdzie. Mogę zmienić tę liczbę w zależności od tego, jak długie będą odpowiedzi :).

Tak więc w przypadku pierwszej wiadomości Kejraj zaoferował się, że weźmie dla nich maile (email na EraofLightblog@gmail.com) i wyśle je bezpośrednio do mnie. Potem jednak możecie umieszczać swoje pytania w sekcji komentarzy, a ja będę wyczuwał, na które z nich Elohim chciałby odpowiedzieć w pierwszej kolejności.

Jeśli chcesz pozostać anonimowy lub chcesz, aby podano część lub całość Twojego imienia, to oczywiście zależy od Ciebie, więc proszę, abyś to określił, przesyłając pytanie (jeśli nic nie zostanie określone, założę, że chcesz być anonimowy).

W zależności od tego, jak bardzo będzie to zajęte, mogę być zmuszony do selekcji, ponieważ mój czas jest nieco ograniczony. Zrobię jednak wszystko, co w mojej mocy, aby wiadomość od Elohim dotarła do Ciebie.

Moim celem jest przesyłanie odpowiedzi co tydzień, a może dwa razy w tygodniu, jeśli mam mało czasu. I chociaż te pytania i odpowiedzi mogą być publikowane na innych platformach (aby zwiększyć potrzebną pomoc), to są one oferowane wyłącznie na platformie Kejraja i będziecie mogli umieszczać pytania TYLKO na Erze Światła.

Z miłością, pokojem i światłem - Davey.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz