piątek, 15 kwietnia 2022

Najnowsze potencjały energetyczne, kwiecień 2022

 

UAKTUALNIENIA I NOWE POTENCJAŁY

W tej chwili ma miejsce ogromne przyspieszenie. Światło wewnątrz nas zwiększa swoją amplitudę i generuje bardziej kompletną ekspresję harmonii naszej niefizycznej całości. Bardzo korzystnie jest wejść w siebie, otworzyć się i zaprosić energię i wsparcie od niefizycznych sprzymierzeńców, z którymi masz powinowactwo. Może to obejmować Twoje wyższe ja, Anioły, ET - wszelkie niefizyczne energie lub pola Światła, na które reagujesz, które znasz, które przyjmujesz, które Cię poruszają. Możesz też przywoływać szeroko, wzywając Całe Życie, Wszystko, Co Jest itd.

Im częściej to robisz, tym bardziej otwierasz się i zestrajasz z wyższymi potencjałami dla swojego Życia oraz z wyższymi potencjałami dla naszego pola planetarnego i całej ludzkości. Im bardziej na to pozwalasz, tym bardziej będziesz podnoszony od wewnątrz. Będziesz naturalnie odczuwał i ucieleśniał przepływ wznoszącej się energii, tej wyższej częstotliwości, szerszego spektrum świadomości i światła, które jest coraz bardziej dostępne w naszym świecie.

Odczucie tej szerszej energii jest niesamowite! Osobiście miałem niedawno wspaniałe doświadczenie. Utrzymując w świadomości wszystkie trudności w naszym świecie, doświadczyłam ogromnego wewnętrznego otwarcia, wzrostu mojej zdolności do bycia w świadomości Prawdy o naszej Jedności, patrząc na świat z tak wielką miłością i ufnością w to, co się rozwija - to było takie dobre! Czułam promienną radość i głęboką świadomość naszej zdolności do ewolucji. Czułam się wspierana i podtrzymywana. Czuję ogromną miłość i czułość wobec wszystkiego. Zdałam sobie sprawę, że wiedza o naszym Prawdziwym Ja, o Jedności, która jest Wszystkim, jest silna i ważna. Jak rozpoznanie i uznanie naszej wrodzonej boskości jest wszystkim. Jesteśmy WSZYSTKIMI Boskimi Istotami Światła.

. . .

DOSTOSOWANIE WOLNEJ WOLI DO WOLI BOSKIEJ

Wybór świadomego otwarcia i przyjęcia energii, które przychodzą, jest tym, po co tu przyszliśmy - aby je wcielić i pozwolić im wspierać nas w ewolucji. Świadomie wybieramy bycie obecnością miłości i całości w świecie i wyrażamy tę gotowość, zapraszając niefizyczne wsparcie, aby pomogło nam ucieleśnić wszystko, czym jesteśmy.

Tylko my możemy wybrać zestrojenie naszej wolnej woli z wolą boską, otwierając się na Wszystko, Co Jest i zapraszając Życie, by nas prowadziło, wskazywało drogę i zmieniało nas energetycznie, abyśmy mogli ucieleśnić Wszystko, Czym Jesteśmy.

Zachęcam was ... abyście uwierzyli w Jedność i wczuli się w nią.

Odważcie się czuć i wiedzieć, że ogrom waszej istoty nieustannie pracuje z wami, aby wam pomagać i wspierać was. Jesteście głęboko kochani, trzymani, znani i cenieni. Nie jesteś sam. Jesteśmy tutaj w Jedności, a to, co niefizyczne, pracuje z nami w tym czasie ewolucji i objawienia.

Poniższy tekst jest tym, czym się podzieliłem, kiedy niedawno miałem ten przełom. Jest to swego rodzaju transmisja, dająca ci odczuć energię. Wyraża moje doświadczenie energii zaufania, wsparcia, obfitości i dobrobytu. Przeczytaj go, a jeśli masz ochotę, pozwól, by cię otulił. Pozwól sobie wpaść w rezonans z nią i otworzyć się na odczuwanie i otrzymywanie ogromnej miłości i wsparcia, które jest tutaj dla Ciebie!

In-Joy. Z miłością, Ailia

Copyright © Ailia Mira Media 2010-2022 | Expect Wonderful by Ailia Mira. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz