niedziela, 22 listopada 2020

Yahyel

 https://yahyel.files.wordpress.com/2015/01/astral-pl-bez-logo.jpg

 https://yahyel.wordpress.com/yahyel-ci-ktorzy-przybeda-pierwsi/?fbclid=IwAR0bSiXnxiUNXm7KrgRJ98zf18vLe2s1B__yYmH2KgH6T-SIN1G4GipojxE

"Yahyel w ich ojczystym języku oznacza „Ci, którzy przybędą pierwsi”
Cywilizacja pozaziemska Yahyel jako pierwsza spośród innych nawiąże oficjalny, otwarty i pokojowy kontakt z Ziemią. Pierwszy wizualny kontakt Yahyel z nami odbył się na masową skalę 13. marca 1997 w Stanie Arizona, w USA. Ta największa w historii obserwacja potężnego obiektu UFO została odnotowana przez tysiące naocznych świadków i zarejestrowana przez wieże kontrolne lotów. Rząd Stanu Arizona powołał specjalną konferencję, na której były gubernator oświadczył, że „światła Phoenix” były obiektem UFO. (Zob. film dokumentalny „Phoenix Lights” dostępny na yt).
„Książka Avatars of the phoenix Lights” to zapis rozmowy z pilotami kosmicznego statku „Phoenix Lights” widzianego nad Arizoną. Cywilizacja pozaziemska Yahyel pragnie przygotować nas na wspólne spotkanie i podzielić się z Ziemianami swoją wiedzą i doświadczeniami.
W książce podane są informacje odnośnie przybliżonego terminu pierwszego, otwartego i pokojowego kontaktu z obcą cywilizacją na Ziemi. Ma to być kontakt fizyczny, oko w oko, twarzą w twarz i będzie miał on w pełni pokojowy charakter."
 
"Witam was Daje słowo, na całą rodzinę, że to o czym napiszę poniżej jest w 100% prawdą, to nie jest żadna wymyślona historia, to czego byłem świadkiem i nie tylko ja jest niedopisania.. po prostu brakuje mi słów na to wszystko... Ludzie nie mam podstaw do tego, żeby was okłamywać tym bardziej w takiej sprawie ... Jestem tak przejęty, że nie wiem jak to opisać od akcji minęło kilka godzin a ja jestem nadal tak roztrzęsiony, że ciężko mi poskładać myśli do kupy..Przejdę od razu do rzeczy : w godzinach 21:30-23-30~ ja i kilku moich znajomych byliśmy świadkami MASOWEGO PRZELOTU OBIEKTÓW UFO nad Polską dokładnie kujawsko-pomorskie. Setki, tysiące bądź nawet setki tysięcy obiektów dosłownie "tańczyło po niebie" było ich tak wiele, że ciężko było skupić uwagę na pojedynczym obiekcie. Kiedy słońce już praktycznie zachodziło zaczęły się pojawiać.. z początku małe światełka, kilka sztuk przyuważyliśmy później zaczęło się ich pojawiać coraz więcej i więcej.. Cholera ręce mi się tak trzęsą, że ciężko mi jest cokolwiek napisać na klawiaturze. Prędkości jakie osiągały są nie do pojęcia, manewry jakie wykonywały tak samo. Powstawały formacje w kształcie trójkątów równobocznych ( 3 obiekty- po 1 na każdy koniec trójkąta tak jak na tym zdjęciu http://www.yahyel-contact.com/.../Black%20Yahyel%20UFO...), które na niebie kręciły się w okół własnej osi, po czym wystrzeliwały jakiś promień i wzbijały się przy różnej prędkości w górę. Wyglądało to tak jak gdyby odpalały silniki i wybijały się poza ziemską atmosferę. Niektóre z obiektów, które tworzyły te formacje po kilku obrotach rozlatywały się w różne strony i co dodam przy niewyobrażalnych prędkościach. No nie wierze ... jest godzina 1:58 wyszedłem na balkon z ciekawości zobaczyć czy czasem nie latają jeszcze i co się okazuje ? LATAJĄ !! zbierają się w kupki na południowym wschodzie nie wiem co się tutaj dzieje to wygląda jak jakaś inwazja... Ludzie nie chce was straszyć ale na prawdę jest nieciekawie. wyszedłem dosłownie na jakaś minutę i zobaczyłem no może z kilka setek obiektów + do tego jakieś spadające meteoryty.. Szkoda, że nie mam w domu jakieś dobrej kamery, która mógłbym to nagrać . Wcześniej jak było jeszcze jaśniej było dobrze widać jak te obiekty wlatują z kosmosu do atmosfery. świeciły ostrym światłem po czym jakby przybliżały się i gasły, a w ich miejscu pojawiały się jakieś czarne obiekty, które jak gdyby zlatywały na pewną odległość po czym znów startowały z powrotem w przestworza(02:07godz. nadal latają).... Jestem pewien, że nie tylko ja byłem tego świadkiem to jest tak widoczne, że praktycznie nie idzie tego nie zauważyć .... Nie będę już więcej pisać idę obserwować na balkon. Później jeszcze opowiem kilka szczegółów, puki co nie jestem teraz w stanie o czymkolwiek pisać... Proszę ludzi, którzy też to widzieli lub coś podobnego dnia 22.07.2014 o dopisywanie się do tematu mam nadzieję, że jest takowych wielu, na prawdę trudno tego nie zauważyć. Proszę też administrację portalu o nie usuwanie tego tematu, jest to poważna sprawa, wszystko o czym pisałem jest prawdą niczego nie zmyślam, piszę o tym ze względu na ludzi, którzy nie mieli możliwości obejrzenia tego "spektaklu", który trwa do teraz (02:16godz.) Czekam na odpowiedzi !!!!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz