poniedziałek, 30 listopada 2020

Shanta Gabriel ~ Potęga akceptacji tego co jest

 

30 listopada 2020 r. przez Suzanne Maresca

 

29 listopada 2020, shantagabriel.com

https://tinyurl.com/yxht828o

Gabriel Message Card for this Week ~ Accept what is and allow change to occur around you without attachment

Zauważyłem, że kiedy jestem w osądzie na temat "co jest" i opieram się mojej obecnej rzeczywistości, powoduje to skrajny stres w moich ciałach fizycznych i emocjonalnych.

Ja jest świadomością mojego stresu poziomu który w końcu popycha ja by pamiętał że mój stan nie zmienia na lepszy gdy uwalniam sprzęgło tej części ja co próbuje kontrolować rzeczy. Mogę wtedy koncentrować mój uwagę na co naprawdę zamierzam doświadczać w mój życiu i ufać wszechświat zapewnia cokolwiek jest w przodzie mojej uwagi.

Czasami ten proces wydaje się łatwiejszy niż w innych czasach...

Pamiętam otrzymanie tego przesłania, a szczególnie trudności, jakich doświadczyłem z koncepcją "zaakceptuj to, co jest".



 

Jak mógłbym nawet rozważyć zaakceptowanie horrendalnych i traumatycznych zdarzeń, które mają miejsce na świecie? Jak mógłbym zaakceptować to, co pojawiło się w moim życiu, jako utratę wszystkiego, co uważałem za wartościowe?

Jest to koncepcja wymagająca, zwłaszcza w obecnej erze natychmiastowej, ogólnoświatowej informacji z większą świadomością tego, co pojawia się nie tylko w życiu innych, ale także w życiu Ziemi i jej trwałości. Jednak nauczyłem się, że nic nie może się zmienić, jeśli nie zaakceptuję tego, "co jest". Muszę mieć jasność co do tego, czego doświadczam, aby móc prosić o coś innego.

Często muszę rozpoznawać powtarzające się wzorce, aby móc oczyścić coś z mojej przeszłej historii. Jestem naprawdę świadoma, że kiedy akceptuję to, co jest w mojej teraźniejszości, mogę skupić się na tym, czego potrzebuję, ponieważ kontrast między tym, czego doświadczam, a tym, co chcę mieć w swoim życiu, jest tak duży.

Przychodzimy na świat jako istoty, które chcą doświadczać i uczyć się z życia, które wybraliśmy. Zdecydowanie zgłosiliśmy się na ochotnika, aby przyjść w tym czasie i miejscu, aby pomóc wprowadzić zmiany, których Ziemia potrzebuje, aby rozwijać się w budzącym się teraz życiu w wyższym wymiarze. Obejmuje to dostosowanie się do lekcji naszej Duszy i mocnych nauk, których potrzebujemy, aby wprowadzić nasze własne życie do wyższego porządku.

Następnym słowem kluczowym jest Pozwolenie. Stajemy się naprawdę czujni na to słowo i jego znaczenie dla życia w szczęśliwym życiu, które chcemy prowadzić. Jest tak wiele rzeczy, które robimy, że stajemy na własnej drodze podczas naszej podróży przez życie. Praktyka Pozwalania pokazuje zaufanie, że żyjemy w życzliwym wszechświecie i mamy potężny wbudowany system wsparcia.

Zachęca nas ona do wycofania się z ruchu naprzód do naszego wewnętrznego centrum równowagi, abyśmy mogli otrzymać wszelką potrzebną nam miłość i wsparcie. Nawet jeśli wydaje się to nieistotne, działanie to jest niesamowitym krokiem w działaniu i jest wymogiem dla większego Dobra.

Od 2012 roku pojawiły się pewne słowa, od których częstotliwość wzrasta. Możemy dosłownie stworzyć w sobie i wokół siebie pole Boskiego Światła, gdy skupimy się na tych słowach i pozwolimy, by ich częstotliwość działała w naszych istotach. Zostałem zainspirowany do użycia trzech niesamowicie zmieniających życie słów, które zaczynają się od litery A. Są to: Akceptacja, Dostosowanie i Przyzwolenie.



 

Wyrównanie z Energią Źródłową jest punktem wyjścia dla każdej zmiany, której chcesz dokonać w swoim życiu i dla stworzenia zdrowia i szczęścia. Dla prawie każdego pytania, które podnoszę, Wyrównanie, Akceptacja i Pozwolenie były odpowiedzią. Kiedy podejmuję te kroki w swoim życiu, doświadczam nowego poziomu łatwości i bez-wysiłkowego rozmachu.

Więc kiedy patrzysz na wszystkie zmiany, które chciałbyś wprowadzić w swoim życiu, pamiętaj, aby zastosować A-ki w celu uproszczenia tej manifestacji. Akceptacja, Pozwolenie i przede wszystkim pionowe Wyrównanie z waszą energią Źródłową, są kluczami. Prawda jest naprawdę prosta, ale do jej zastosowania potrzebna jest świadoma świadomość. Jest to kolejny powód, dla którego nazywa się ją Praktyką Duchową.

Boska Obecność

Dziękuję za danie mi świadomości i siły potrzebnej do zaakceptowania sytuacji na świecie, które nie są dla mnie ani właściwe, ani dobre. Proszę, pracuj w moim życiu i przez całe moje życie, aby pomóc mi w dostrojeniu się do Źródła Wszelkiego Życia i najwyższej rzeczywistości mojej Duszy. Z tego miejsca Wyrównania, proszę, pomóż mi być zainspirowanym, aby prosić o to, czego potrzebuję i Pozwól, aby zmiana nastąpiła zgodnie z moimi najwyższymi intencjami.

Mam wiarę, że istnieje Boski Plan, który działa we wszystkich sytuacjach i u ludzi na świecie. Ponieważ mam chęć zaufać Boskiemu, jestem w stanie zrelaksować się i pozwolić, aby życie rozwijało się w zaskakujący i życzliwy sposób.

Niech wszystkie istoty będą pobłogosławione Wyrównaniem do Źródła Wszelkiego Światła i żyją w Harmonii z najwyższym dobrem dla całego Życia na Ziemi.

I tak właśnie jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz