poniedziałek, 23 listopada 2020

Wiadomość od JFK: W tym pomyślnym Dniu Pamięci

 
the truth rising eraoflightdotcom

Prawda rosnąca w siłę w erze latarni, moi ukochani Patrioci... Chciałem tylko zameldować się z wami wszystkimi dzisiaj, w rocznicę mojego zabójstwa, w 1963.

Tak, to było wstrząsające wydarzenie dla wszystkich zaangażowanych...i czuję zbiorową energię smutku i gniewu budując teraz, gdy przychodzimy na ten pomyślny dzień.

Jednak wraz z wydłużonym okresem czasu, z którym musiałem dokonać przeglądu tego tragicznego wydarzenia, które zakończyło moje fizyczne życie na Ziemi, zmieniłem nieco swoją perspektywę i chciałem podzielić się nią z wami teraz, moi kochający Patrioci.

Mimo, że moje życie zostało przerwane przez grupę niewierzących, to wydarzenie to wezwało również wielu wczesnych Patriotów do "działania", ponieważ wiedzieli oni, kto zaplanował zabójstwo i zdawali sobie sprawę, że nadszedł czas, aby "zrobić plan" i w końcu wytępić mrok kabiny.

Patrioci, którzy stali przy mnie w tym czasie, zaczęli robić szczegółowe plany, aby rozpocząć eliminację Głębokiego Państwa, jak się je teraz nazywa. Moi koledzy również wiedzieli, że plan ten będzie wymagał czasu, aby dojść do jego ostatecznego zakończenia... i że "zakończenie" jest tym, czego wszyscy jesteście świadkami, właśnie teraz.

Plan wyeliminowania kabiny, który rozpoczął się jako bardzo tajny plan, stał się teraz "wiadomością dnia"... przynajmniej na "prawdziwych" stronach informacyjnych, to znaczy. W końcu te inne "mainstreamowe" serwisy informacyjne, które były manipulowane i mówiły, co należy powiedzieć od czasów mojej prezydencji, nie będą już istniały.

Jesteśmy teraz w najbardziej krytycznym momencie naszej krótkiej historii Ameryki... i obserwuję i pomagam z mojej "stacji"... i wiem, że wszystko dobrze się skończy... i wszystko będzie dobrze, wkrótce. Tak naprawdę, będzie lepiej niż kiedykolwiek wcześniej!

Codziennie pojawiają się nowi przywódcy, adwokaci, urzędnicy państwowi i patrioci, aby pomóc w przywróceniu naszej Republiki raz na zawsze... i pracować, aby przywrócić nam naszą suwerenność. Nie jest to jednak małe zadanie i każdy z was, którzy to czytacie, musi uczestniczyć w jakikolwiek sposób w waszym indywidualnym boskim powołaniu, aby wszyscy członkowie Sojuszu z odwagą, determinacją i wytrwałością walczyli z planem ciemnej agendy i niezłomnie odwrócili jej kurs, aż wszyscy ujrzą Światło!

Jestem tak bardzo, bardzo dumny z was wszystkich, moi ukochani Patrioci, z tych wszystkich wyczerpujących godzin i energii umysłowej, które poświęciliście, aby stłumić labirynt kabala skomplikowanych rozproszenia uwagi i rażących elementów oszustwa i podstępu... i uwierzcie mi, wygramy... i wygramy WIĘCEJ!

Ta wielka wygrana będzie jednak nie tylko dla Prezydencji Stanów Zjednoczonych...będzie ona również dla każdego Amerykanina, nawet dla tych, którzy są obecnie po "drugiej stronie" Prawdy...bo zobaczą oszustwo i podstęp za to, czym naprawdę jest i czym był przez tyle lat, i powoli zrozumieją, że zostali okłamani i wykorzystani, i po cichu skierują swoją lojalność wobec Światła.

Proszę was wszystkich... proszę o szacunek i wyrozumiałość, ponieważ ci, którzy zostali oszukani i nie przebudzeni, zostali przebudzeni... ponieważ wy również byliście kiedyś nie przebudzeni... i mam nadzieję, że pamiętacie jak długa i mozolna była droga do przebudzenia dla większości z was... i tak też będzie, jeśli nie jeszcze bardziej mozolna i przytępiająca umysł, dla tych, którzy właśnie się budzą. Współczucie jest zawsze odpowiedzią.

Dziękuję wam wszystkim za "wsparcie" przez te wszystkie lata... to dla mnie bardzo wiele znaczy, i mam nadzieję, że poczujecie, że wracam do tej miłości, którą mi daliście, z powrotem do was wszystkich... sto razy!

Czuwam nad wami wszystkimi i kocham was wszystkich, w tym bardzo doniosłym i pełnym wyzwań czasie w naszej historii.

Twój wiecznie oddany, Jack.

**Source **Channel: Losha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz