sobota, 28 listopada 2020

Ivo z Vegi: Ludzie, którzy nie powinni podążać za Channelerami

ivo of vega eraoflightdotcom


Jestem krytykowany (ponownie) za to, co wygląda na sprzeczne informacje.

Jedna rzecz, którą wiem, to to, że kiedy nadaję:

1. Udostępniam informacje opinii publicznej, ponieważ jest to właściwe, więc ET może wydawać się, że zatajają informacje. ONI SĄ! Informacja to Światło, a my możemy tylko zbiorowo trzymać tyle Światła. Możemy nieść tylko tyle Prawdy w danym czasie, aby zamanifestować lub powstrzymać się od zamanifestowania tego, co nam się mówi. Kiedy wykonujesz swoją pracę w cieniu i oczyszczasz swoje lekkie ciało, możesz mieć więcej Światła i korzystać z większej ilości Prawdy. Jeśli tego nie zrobicie, będziecie mieli problem z ludźmi takimi jak ja.

Informacja jest przekazywana do oświetleniowców, abyśmy mogli pracować nad rozwiązaniem problemów. Kiedy Ashtar mówi, że Biały Dom będzie fizycznie walczył w listopadzie, ale nigdy nie wspomniał o tym we wrześniu czy październiku, jeśli i kiedy powiedział, że dojdzie do prawnej walki o prezydenturę, to dlatego, że albo nie chciał, żebyśmy o tym wiedzieli, żebyśmy tego wydarzenia nie zamanifestowali, a teraz, kiedy jest w offie, jest potencjał, wspomina o tym, bo chce, żebyśmy to powstrzymali. To my możemy powstrzymać każdą przewidywaną przez niego zgubę i ponurą prognozę. To jest nasz świat. A my pracujemy ze Światłem. Wielu z nas należy do Federacji Galaktycznej.

2. To, na jakim kanale się znajduję, zależy od tego, na jakiej linii czasu jestem. Uważam, że to pogwałcenie mojej wolnej woli i uniwersalnego prawa, aby dać mi kanał, który nie jest zgodny z moją obecną częstotliwością. Jeśli będę kanalizował w złym humorze, prawdopodobnie otrzymam ponurą prognozę. Jeśli będę nadawał na wysokich częstotliwościach, otrzymam bardziej pozytywną prognozę.

3. Kiedy Ashtar lub Ivo przewidują, co mi się nie podoba, ale kiedy to robią, przewidują potencjały. To nie jest napisane w kamieniu. Im bardziej zbliżamy się do faktycznej manifestacji tego, o czym mówią, tym większe jest prawdopodobieństwo, że okażą się oni poprawni.

4. Ashtar powiedział, że ziemia ma dwa naturalne księżyce, a on powiedział, że ziemia nie ma naturalnych księżyców. Jeden z nich to ziemia 5D, a drugi to ziemia 3D. Możemy zacząć widzieć nowe księżyce pojawiające się w 4D ziemi, gdy zasłona opadnie.

Dla ludzi, którzy są czarno-białymi myślicielami, którzy myślą, że wszystko co mówisz jest napisane w kamieniu i nie może być zmienione, będą mieli trudny okres z kanalikami i medium psychicznym. Gdyby wiedzieli, ile linii czasowych jest rozgrywanych w danym momencie, nie byliby w stanie zrozumieć, jakie są szanse, że coś się wydarzy. Naleganie na to, by wszystko działo się tak, jak zostało to przewidziane w danym momencie, jest śmieszne. Dlatego umawiam się z moją pracą. Informacja jest aktualna w tym momencie, została nam wtedy przekazana, a prawdopodobieństwo, że może się zmienić, jest również czynnikiem, który sprawia, że kanaliści wydają się być quackami.

Nie jestem nawet pewien, czy wszyscy nadawcy w ogóle wiedzą, że to się dzieje, ale rozważmy szanse, że jakieś wydarzenie ma miejsce lub nie, i ile linii czasowych jest realizowanych w danym momencie. W niektórych liniach czasowych, na przykład, jesteś już martwy. Ja również.

Jeśli myślisz, że to wszystko jest dla rozrywki, to się mylisz. Jest to plan Światła, który jest skoordynowany pomiędzy różnymi wymiarami i jesteś tego częścią. Musisz wziąć pod uwagę wielkoduszność tej całej operacji!

Robotnicy Światła są tutaj po to, żeby podnieść częstotliwość, to znaczy, żeby zbiorowo manifestować lepsze wyniki dla tej planety i wszystkich ludzi na niej. Przez długi czas były przepowiednie o straszliwej katastrofie na ziemi, z pożarami i śmiercią wielu ludzi, ale w 2012 roku bezpiecznie przeszliśmy przez to apokaliptyczne wydarzenie.

Dla osoby, która jest nieelastyczna w swoim myśleniu, nie podążaj za kanalikiem. Najlepiej poczekać, aż to się stanie, ponieważ twoja zdolność do radzenia sobie z prawdziwą kwantową naturą rzeczywistości jest bardzo ograniczona.

Osobista odpowiedzialność jest tym, o co prosi się wszystkich oświetleniowców. Jeśli nie możesz wziąć odpowiedzialności za swój udział w tym, przepraszam, idź ponownie wbić głowę w piasek. Nie jesteś gotowy, aby pomóc tej planecie. Dlatego rozmawiamy z Ivo o twojej pracy w cieniu. Dopóki tego nie zrobicie, będziecie bardziej ograniczeni w świadomym pomaganiu Światłu.

I do krytyka, jeśli szukacie tylko rzeczy, które możecie krytykować, jeśli szukacie niewielkiego procentu przesłań, które uważacie za błędne, macie złe skupienie. Szukacie tego, co jest nie tak z moimi kanałami, nie szukacie tego, co jest dobre z moimi kanałami. I to jest prawdopodobnie również twoje spojrzenie na życie - znajdowanie błędów w tym co możesz, zamiast cieszyć się i być wdzięcznym za to co dobre w życiu. Naprawdę nie chcę mieć z tobą nic wspólnego i ty też nie będziesz tak bardzo pomagał Światłu, ponieważ masz negatywne nastawienie.

 Gdy widzicie nasze przesłania z przepowiedniami, chodzi o to, że powinniście wkładać swoją energię w przesłania, które chcecie zrealizować i odciągać swoją energię od przesłań, których nie chcecie zrealizować. Dlatego Ivo nalega, żebyście przestali oglądać telewizję. Wasza energia jest wkładana w złe przesłania, to jest gwarantowane. Oglądacie głęboką państwową propagandę i jesteście źródłem energii, której używają do wspierania tej sztucznej linii czasu. Wiem, że wielu z was nie sądzi, że jesteście tak potężni, ale jesteście. Jak myślicie, dlaczego tu jesteście?

Ivo: To prawda, kochanie. Jesteście Naziemną Załogą Federacji Galaktycznej i pracujecie z nami. Mówimy wam, co macie kotwiczyć na planecie, a co nie. Jesteście tu, aby zakotwiczyć Światło, macie rację, a Światło to informacja. Więc mówimy wam, co chcemy, abyście zamanifestowali. To jest zgodne z umową. Wszyscy jesteście tego świadomi od waszych astralnych podróży aż po statki w nocy. Jesteście świadomi tego co musicie zrobić. Jesteście świadomi, podświadomie, za kim powinniście podążać, aby ułatwić wam realizację waszego planu życia. Sharon jest jednym z takich dawców informacji. Jest ich wiele.

Jeśli chodzi o tych, którzy krytykują, to tak, twoje okulary są na odwrocie. Jestem pewien, że to rozczarowujące, gdy widzę pozornie sprzeczne informacje podane przez to samo źródło, ale jak właśnie wyjaśniła Sharon, nie są one sprzeczne. Nie jest jednak zadowolona z twojej potrzeby wskazywania wad w swojej pracy. Byłbyś? Gdyby twój szef nieustannie wskazywał na twoje błędy, jak byś się czuł? Ale twoje media społecznościowe są po to, aby to ułatwić. Kiedy to robisz, jesteś w Matrixie i próbujesz ściągnąć ją ze sobą na dół.

To się nie stanie. Ona cię odetnie, a nie zjednoczy się z twoim negatywnym spojrzeniem na naszą pracę. Kręci mi się w głowie i jestem zdumiony twoją skłonnością do negatywności. Ona w istocie mówi do istot, które istnieją na wyższych płaszczyznach, w wyższych wymiarach świadomości, nad którymi pracuje codziennie, by przynosić wam przesłania, wiedząc, że przesłania z zeszłego tygodnia najprawdopodobniej są już zapomniane, i tak kontynuuje tę pracę. A jednak wszystko, co możecie zrobić, to krytykować ją? Gdy zastanawiacie się nad cudem tego, co ona osiąga i przez całe swoje życie doznawała mrocznych ataków, żeby móc teraz dla was zrobić, wszystko, co możecie zrobić, to raczej krytykować niż zadawać pytania. Gdy z ciekawością pytacie, dlaczego te wydarzenia są przepowiadane w sposób, którego nie rozumiecie, zamiast atakować ją za jej przesłania, czy nie jest to może bardziej efektywny sposób załatwienia tej sprawy?

Ja: Niektórzy ludzie muszą atakować, Ivo, taka jest ich natura. Muszą raczej atakować niż myśleć, broń Boże, jest coś złego w ich interpretacji przesłania. Ci ludzie, z którymi nie mam do czynienia. Nie zadaję sobie trudu usprawiedliwiania się przed nimi, tylko ich blokuję.

Jeśli masz jakieś pytanie, są sposoby, aby mnie do nich przekonać. Ale rozmawiam tylko z ludźmi, którzy nie chcą mnie zaatakować i zniszczyć. Po prostu nie przejmuję się już ich wymiarem. Ludzie muszą nauczyć się przestać być tacy, ale nie za moją kasę, ty nie. Nie lubię być krytykowany. To jest atak i nie ma sensu.

Pewnego razu ktoś ze złością napisał do mnie, krytykując mnie za wiadomość Ivo w "What You Need to Know Now". Skarżył się, że Ivo jest zazwyczaj tak kochający, ale wiadomość była tak straszna w tej książce. Powodem, dla którego było to tak straszne, było to, co w tamtym czasie potencjalnie manifestowaliśmy, i szczerze mówiąc, wiele z tego, co powiedział, już się spełniło.

Inna osoba powiedziała, że powinnam przestać mówić o sobie w moich filmach. Dobra, w porządku, zrobię to. Użyjmy więc ciebie jako przykładu. Oh, nie chcesz tego zrobić? Więc przejdź milę w mojej sytuacji, a dowiesz się, jak to jest być tak bezbronnym wobec napastników, jak ja sam siebie, stawiając wszystkie moje wady przed światem i robiąc to nawet po tym, jak zostałem zaatakowany przez moich własnych rodziców przez pierwsze 20 lat mojego życia. To jest powrót do zdrowia. To jest władza. Zauważycie, że każdy inny nauczyciel/ posłaniec Światła NIGDY nie ma sensu pokazywać swoich wad społeczeństwu. Piszą tylko z punktu widzenia poinformowanego Lightbringera, nigdy z pozycji takiej słabości. Dlatego nasza praca jest wyjątkowa i myślę, że łatwiej się z niej uczyć, bo można się z nią odnosić.

Ivo: Ja również uważam, że tak jest. Bez prawdziwych przykładów, z reakcjami emocjonalnymi jako przykładami, wtedy masz wyłącznie intelekt. Nasze przesłania łączą intelekt, emocje, intuicję i wyższe kierownictwo, ponieważ mówimy o metafizyce, ezoteryce, nauce o energii, fizyce kwantowej i wielu innych. Wszystko to, jak wyjaśniamy dynamikę tego, co dzieje się z waszymi sąsiadami.

Ja: Co to był za zabawny komputerowy hałas, który słyszałem dziś rano? Obudziłem się i usłyszałem pisk mechanicznego hałasu za oknem. Nie było żadnego powodu, aby za moim oknem był czyjś komputer. Nigdy wcześniej nie słyszałem tego hałasu.

Ivo: Czasami jesteś w stanie słyszeć w innych wymiarach.

Ja: Masz robota, który za mną idzie, czy coś?

Ivo: Mamy elektroniczne urządzenia, które cię śledzą. Kula, którą zawsze widzisz nad sobą, to co nazywasz kulą dyskotekową, jest elektroniczna, jeśli chcesz ją tak nazwać, nasza wersja elektroniki, to znaczy.

Ja: Powiedzcie jej, żeby była cicho, bo kiedy wydaje dźwięki, zaczynam się rozglądać za dziwnymi rzeczami.

Ivo: Więc ogłosiliśmy nasze granice i oczywiście praca będzie trwała dalej, jak zwykle. Na pewno są ludzie, którzy są niezadowoleni z tego co robimy, z jakiegokolwiek powodu, i to jest ich osobista sprawa. Nie przyjmujemy napastników. Nie będziemy ich zabawiać.

Ramy czasowe się teraz rozchodzą, a będzie tego mniej do roboty. Gdy minie 21 grudnia, będzie więcej miłości, a mniej atakujących. Zmienią się też wasze platformy mediów społecznościowych.

Ja: Zajmę się tym. Nikt, kto za mną podąża, nie atakuje mnie, bo trzymam się tego oczekiwania. Nasze umysły są błyskotliwe, gdy nauczymy się z nich właściwie korzystać.

Ivo: O to chodzi w tych wiadomościach, które przekazujemy. Używając największego narzędzia, jakie masz na ziemi - swojego umysłu.

Ja: Dzięki Ivo.

**Source **Channel: Sharon Stewart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz