czwartek, 26 listopada 2020

Spokojnie i sensownie.... Ja?



25 listopada 2020 roku, Steve Beckow


Jak zauważył Steve Rother i Grupa, Internet stał się strefą wojny:

"Internet może okazać się nieco trudnym miejscem do przebywania w tej chwili. Wygląda na to, że wojna, jak ludzie ją znają, przeniosła się do sieci.

"Hakerstwo jest wykorzystywane przez kraje do atakowania innych krajów, infrastruktury, firm i osób wysokiego szczebla.

"W miarę jak staje się to wielkim biznesem, większość ludzi odczuwa skutki, ale nie widzi pochodzenia. Oczywiście, można to osiągnąć tylko wtedy, gdy ludzie są wystarczająco podzieleni." (1)

Steve spojrzał na to z perspektywy behawioralnej. Spojrzałem na to z perspektywy językowej, jako na bitwę memy w wojnie słownej. (2)

Wydaje się, że dyskurs polityczny zstąpił na slogany i błoto ze wszystkich stron.  Wiele osób dostrzega podziały i wpada w skrajną sympatię i nielubienie przy zrzuceniu nazwy.  Jakiś czas temu Archanioł Michał zapytał w jednym z odczytów:

Archanioł Michał: Ludzie (i teraz znowu rozmawiam z kolektywem) stracili poczucie rozwagi, równowagi. To są skrajności, skrajności w zachowaniu, skrajności w emocjonalności, skrajności w systemach przekonań....

Przyprowadźcie je z powrotem do centrum. (3)

Zamiast tego wyskoczyłam też na skraj. Cóż, teraz mogę poręczyć za rzeczy, które tam nie działają.

Twórczy chaos, tak. Używając go do wywołania merytorycznej, korzystnej zmiany społecznej. Tak. Ekstremalne zachowanie. Nie. To jest linia. Tu zaczyna się problem.

To wszystko (dziel i podbijaj) jest tym, czego kabal chce i na co czeka. Gramy zgodnie z ich podręcznikiem, walcząc ze sobą.

Brakuje nam teraz spokoju i czułości, które istnieją nie w skrajnościach, ale w centrum.
***

To zabawne, bo zawsze jest spokój i wrażliwość.  Nie tak jak ja jestem spokojny i rozsądny przez większość czasu, nie jestem.  Ale rozpoznaję ich nieobecność. I tęsknię za nimi.

Biorę oddech i czuję w sobie. Nie chodzi o to, że nie mogę się z nimi skontaktować, ale o to, że boję się pozwolić im wyjść na powierzchnię i być spokojnym i rozsądnym, kiedy wielu wokół mnie wydaje się zaangażowanych i szalonych.

Istnieje napięcie pomiędzy częścią mnie, która chce być pierwsza, a częścią, która nie chce.

Jestem gotów, aby to był eksperyment - aby spróbować być spokojnym i rozsądnym.  Ta izolacja pozwala mi na przeprowadzanie eksperymentów i dokonywanie przejść w oparciu o wyniki.

Widzimy, jak kabaretka wpada w histerię nad Covidem-19; kutry szykują się do odmowy szczepień; wybory są kradzione; centra miast są zdruzgotane przez antyfanty/motyle; na kontrolę i przemoc idzie

W obliczu tej napaści, czuję wewnętrzną potrzebę, aby wziąć wielkie zanurzenie, większe niż do tej pory, i zostawić to wszystko za sobą. Nie czytałam głównej gazety ani nie oglądałam telewizji, odkąd SaLuSa poleciła mi ją w 2008 roku.  Ale nadal oglądam filmy na Youtube i czytam główne wiadomości.

Muszę wziąć mój znak teraz od skierowanych wiadomości i przyznaję, że niektóre mogą nie być wiarygodne. (4)

Na prośbę Michaela, na pewno. Ale również dlatego, że nie mam już możliwości oceny wiarygodności sprawozdań ze wszystkich źródeł w terenie, ponieważ ich argumentacja stała się beznadziejnie skierowana na osobę (ad hominem).

Oddzielenie prawdy od fikcji staje się zbyt trudne. I nie jest tak, że Kompania Niebios mówi, na niebiosa, że czyta każdą gazetę. Wręcz przeciwnie, mówią, żeby zrobić sobie przerwę.

Pojawia się strach przed opuszczeniem stada, po którym prawie natychmiast pojawia się śmiech. Kiedy ja kiedykolwiek zostałem ze stadem? Zawsze się oddalam. "Obudź się, Williamie. William, obudź się." (5)

Nie, ten nacisk na izolację, który Matka wykorzystała jako pauzę, jest dla mnie doskonałą okazją do dokonania rzeczywistych, istotnych zmian w moim życiu. A to wymaga czasu od ekstremalnych zachowań, w których zdajemy się być w tej chwili i mówi się, że możemy spodziewać się jeszcze przez jakiś czas.

Peggy Black i ekipa nas uspokoiły:

"Zapraszamy do jazdy na tych falach z jak największą świadomością. Zostaliście stworzeni do tych czasów. Naprawdę macie w tych czasach ogromną moc, by się rozwijać. Pamiętajcie, że jesteście boską istotą w ciele fizycznym. To twoja boska świadomość poprowadzi cię i wesprze, gdy doświadczysz pozornego załamania tego, co wiesz i rozumiesz, aby być prawdziwym w rzeczywistości". (6)

Pozwól, by iluzoryczne i przestarzałe odpadły.

Byłbym głupcem, gdyby nie skorzystać z okazji.

Hmmmm....   Calm and sensible.... Ja?

Przypisy

(1) "Grupa: Intersection Of Time," Era Światła, 20 listopada 2020, na https://eraoflight.com/2020/11/20/the-group-intersection-of-time/.

(2) "Battle of Memes in a War of Words", 11 października 2019 r., pod adresem https://goldenageofgaia.com/2019/10/11/battle-of-memes-in-a-war-of-words/.

(3) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 14 lutego 2019.

 Pamiętaj, że drzwi do duchowego serca (hridayam), którego otwarcie przynosi oświecenie, znajdują się w centrum ciała, dwie cyfry po prawej stronie kości piersiowej. Na tyle, na ile można indywidualizować Jaźń (Chrystus, Atman, natura Buddy, Dusza) przejawia się w najgłębszej części serca, tak zwanej siedzibie Duszy. Skupienie się na centrum spłaca się bardzo ładnie.

(4) Poddaję je tym samym testom wiarygodności, którym poddałbym świadectwo w moim pokoju przesłuchań uchodźczo-osądowych. Imigracji i Uchodźców w Kanadzie 1/2 pod adresem https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2018/02/Decision-Making-at-the-IRB-12-R2.pages.pdf oraz Podejmowanie decyzji w Radzie ds. Imigracji i Uchodźców w Kanadzie 2/2 pod adresem https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2018/02/Decision-Making-at-the-IRB-22-R2.pages.pdf.

(5) Murron w stanie snu do spania William Wallace w Braveheart.

(6) "Peggy Black and the 'Team' ~ Shift All That is Known," 19 listopada 2020 r., pod adresem https://goldenageofgaia.com/2020/11/19/peggy-black-and-the-team-shift-all-that-is-known/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz