środa, 20 września 2017

Interdimensional Tourists i nasza obecność - część 1/2 19 września 2017.Przez Steve Beckow





Napisane przed wysłaniem opowieści Patricii Diane Cotę Roblesa Ascension .
"Prawda, kim jestem, jestem obecnością JAM JEST", powiedział nam Archanioł Uriel w 2017 roku. (1) Ale co to jest "Jestem Obecność"?
Do tej pory nie widziałem naprawdę ostatecznej dyskusji. Nie wiedziałem, co zrobić z tą frazą do niedawna.
Większość źródeł po prostu odwołuje się do tego, lub odnosi się do niego. Więc możemy zaoferować tylko kilka faktów - w tym i jednym lub w dwóch przyszłych artykułach na ten temat.
Archanioł Michał wyjaśnia, że ​​"twoja własna świadomość JESTEM Obecność jest zindywidualizowanym aspektem Stwórcy" (2)
Jeśli jest to zindywidualizowany aspekt Stwórcy, to musi być częścią iluzji. Stwórca jest niepodzielny, Jedno bez drugiego. Gdzie jest pasujący do mapy niebios jest dla mnie nieznany, ale istnieją poziomy poza nim.
Nawet nasza Jaźń, Chrystusowa czy Atman jest złudna. Jest cudowne biblijne przejście o tym, że Chrystus zgiął kolano przed Ojcem i oddał mu wszystko, co było mu darowane (w tym indywiduacja), aby ten mógł stać się wszystkim.
To opisuje wymarcie ostatnich śladów indywiduacji i ostatecznego wniebowstąpienia jako Jedynego. Jedynie Jedyny jest poza iluzją.

***

Czy Obecność JA jest inną formą mówienia Jaźni? Nie sądzę.
Michael powiedział mi kiedyś, że obserwatorem jest Jaźń, albo Chrystus czy Atman. Tutaj jest:
Steve: Zawsze jest coś, co jest świadome, zawsze, zawsze świadome, coś, co nigdy nie przestaje być świadomym. Ta świadoma część mnie skupia się na umyśle, czy skupia się na mnie, czy na wyższym ja ... Czym jest ta część mnie? Czy to Atman?
Archanioł Michał: To jest twoja dusza
SB: Czy Atman lub poza Atmanem?
AAM: Nie, to twój Atman.
SB: To jest pytanie jakie miałem od dziesięcioleci! Dziękuję za to za mnie. (3)
Obecność I Am jest reprezentowana jako mający wyższy wymiar niż moja codzienna świadomość, wyższa niż Wyższa Jaźń.
To jest reprezentowane jako oddzielone ode mnie, dopóki nie "zgodzimy się". To pozostaje dla mnie tajemnicą.
Archanioł Gabrielle mówi nam, że "wasza Obecność JAM JESTEM jest większą wieczną częścią was, która oświeca duszę w drodze przez życie" (4).
Dusza, obserwator - Samo / Chrystus / Atman - zawsze tu jest, teraz, spoglądając z tych oczu. Miałem wiele drobnych doświadczeń - najlepszym wyrazem jest glimpses.
Obecność I Am jest przedstawiona jako poza mną, ale znam duszę, która jest bardziej wyrafinowana niż obecność I Am, jako "wewnętrzna" mnie.
Jest to paradoks. Prowadzi to do dysonansu poznawczego, a jeśli pozostanie sam na sam z sobą, może doprowadzić do paradigmatycznego przełomu. Jak moja Obecność I Am może być poza mną, gdy wiem, że moja dusza jest w środku?
Sprzeczne poznanie może prowadzić do realizacji.
(Ciąg dalszy w części 2, jutro.)
Przypisy
(1) "Transkrypcja ~ Archanioł Uriel Na Bożą Władzę, 16 maja 2017 r.," W kanale Lindy Dillon, pod adresem http://goldenageofgaia.com/2017/05/21/transcript-archangel-uriel-on-divine-authority- niebieskie błogosławieństwo-może-16-2017 /.
(2) Archanioł Michał przez Ronnę Herman, 27 lutego 2011, na www.AskArchangelMichael.com.
(3) Archanioł Michał w osobistej lekturze z Steve'em Beckowem przez Lindę Dillon, 23 stycznia 2015.
(4) "Archanioł Gabriel: Kosmiczny Escalator Prowadzący Przez Kwiecień", kierowany przez Shanta Gabriel, 1 kwietnia 2014 r. Na http://www.thegabrielmessages.com.
                                                 ***
http://goldenageofgaia.com/2017/09/19/interdimensional-tourists-and-our-i-am-presence-part-12/
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz