piątek, 1 marca 2024

Vastnes of Being: Odrodzenie



autor: Leliah Ward
https://www.integralsoul.love/blog-2/2024/2/28/being-reborn

Przechodzimy przez kolejną wielką zmianę. Obraz w moim umyśle to bycie w rwącej wodzie, która wpływa do wąskiego kanału. Nie wiemy dokąd płynie, ale wyczuwam wodospad przed nami. Kiedy dostrajam się do wodospadu, czuję swobodny przypływ energii czystej radości. Jesteśmy wodospadem, stajemy się tęczowymi kroplami rozświetlonymi światłem Źródła w swobodnym spadku. Słyszę głosy radośnie wykrzykujące. Jesteśmy jednością z wodą, światłem i sobą nawzajem.

Czterdzieści dwa lata temu - czy to mogło trwać tak długo? - Miałam doświadczenie przebudzenia, które trwało kilka miesięcy. Niektórzy nazywają to przebudzeniem Kundalini. Moja świadomość została otwarta i doświadczyłem zwiększonej wrażliwości psychicznej oraz świadomości bycia połączonym z całym życiem i całą tą rzeczywistością. Podkreśliło to również miejsca we mnie, które nie były moją prawdą - wszystkie przekonania i wzorce, które gromadziłam wokół siebie, warstwa po warstwie, przez wszystkie lata mojego życia. Stałam się świadoma tego, jak te energie kierowały moim zachowaniem, tak że byłam przepełniona żalem i poczuciem winy, nawiedzana wspomnieniami z czasów, gdy zachowywałam się nieświadomie, w sposób, który wydawał się poza moją kontrolą. To doświadczenie ekspansji było przerażające i cudowne, mylące, magiczne, przerażające i pełne miłości.  

 Otrzymałam wgląd od przewodników - wiadomości, tak jasne. Do tego czasu nawet nie wiedziałam, że mam przewodników. Często miałem przebłyski poza zasłoną i słyszałem wiadomości i wskazówki. Muzyka stała się tak żywa i niosła przesłania, a synchroniczność była stałym zjawiskiem. Byłem tak otwarty, ale nie miałem rozeznania. Negatywne energie szturchały mnie, próbując ściągnąć mnie na ciemne ścieżki. Były one częścią energii z przeszłości, które zbliżały się do oczyszczenia, a ja nie wiedziałam, że jestem odpowiedzialna, że mogę rozkazać, aby tylko istoty o najwyższej Boskiej energii przyszły do mnie, aby pomóc mi w tej podróży.

Podczas tych kilku miesięcy podwyższonej świadomości miałam sen, w którym stałam na szczycie wodospadu i nagle stałam się wodospadem. Byłam wszystkim naraz i we śnie nadano mi imię Płynąca Woda. Kiedy myślę o tym teraz i przechodzę do wizji, w której mamy przejść nad wodospadem, czuję, jak wodospad wewnątrz mnie przepływa przez mój tors, oczyszczając, uzdrawiając, uwalniając, rozszerzając i ożywiając.

Tak więc na początku było to mylące, przerażające i cudowne. Jedną z wiadomości, którą otrzymałam, było to, że ten przypływ energii powtórzy się wiele lat w przyszłości i dla ludzi na skalę światową. Pamiętam, że czułam się przerażona na myśl o tym, że będę musiała ponownie przez to przejść - będąc tak otwartą i wciąż próbując funkcjonować w świecie.

Były to wczesne lata osiemdziesiąte - czas twórczego przypływu energii. Było to wspaniałe miejsce, ale także niezwykle intensywne, aby być tak psychicznie otwartym w tak zatłoczonym miejscu, próbując funkcjonować w mojej pracy, jednocześnie otrzymując wysokie częstotliwości i wiadomości o nowej ziemi, otrzymując wgląd w inne wcielenia, w których moja Dusza wyraziła świadomość, a jednocześnie będąc przerażoną własnymi wyborami. Nie było dokąd się zwrócić, nie było zbyt wielu informacji na temat tego, co się ze mną działo. W końcu intensywność osłabła, energia ustabilizowała się i rozpoczęła się praca oczyszczania. Oddzielanie ziarna od plew.

Tęskniłam za ponownym dotknięciem tej energii. Oczyściłam i uzdrowiłam tak wiele, że czuję, że tym razem będzie to inne doświadczenie. Kiedy ten proces przebudzenia przychodzi do nas, nasze nieuzdrowione miejsca są w centrum uwagi i może to być bardzo bolesne i przerażające. Musimy zrozumieć, że jest to część procesu, w którym te energie są z nas usuwane. Możemy to przetrwać, kochając siebie bez względu na to, co dociera do naszej świadomości.

Istnieje również polaryzacja ego, która może się pojawić, gdy czujemy, że jesteśmy Mesjaszem przybyłym, aby zbawić świat. Jest to druga strona niegodności - poczucie, że jesteśmy tutaj, aby być "Tym Jedynym". W rzeczywistości jesteśmy częścią Jednego, podobnie jak wszyscy inni, a jedynym ratunkiem, jaki możemy zrobić, jest uratowanie siebie.

Narodzić się na nowo

Czuję, że to doświadczenie jest ucieleśnieniem koncepcji "ponownych narodzin". Jest to osobiste doświadczenie narodzin nowego "ja". Nasza prawdziwa jaźń rodzi się, a proces narodzin, gdy pozbywamy się tego, co nie jest naszą prawdą, jest niechlujny, bolesny i mylący, ale także wypełniony miłością. Kiedy odnajdujemy nić miłości poprzez ból, rozszerza się ona i pomaga podnieść nas do strumienia energii miłości i niewinności, który postrzegam jako Źródło. Ono zawsze w nas było - to nasza prawdziwa natura, nasza siła życiowa (siła miłości). Ten proces oczyszczania i odradzania robi miejsce dla naszej Boskiej Esencji Duszy, aby w pełni wejść w naszą istotę - to właśnie oznacza stawanie się naszym prawdziwym ja. Wezwij swoich przewodników i swoją esencję Duszy, aby pomogli ci w tym procesie, a poczujesz wewnętrzny blask miłości i łagodności wypełniający twoją istotę.

Wołam do Przestrzeni Istnienia, co możesz powiedzieć o tym, co się zbliża?

Mówimy wam, że straszny, piękny cud i moc Natury są na wyciągnięcie ręki, aby pomóc ludzkości narodzić się w przebudzonej świadomości, w której doświadczycie siebie w jedności całego życia. Jedni z drugimi, abyście mogli naprawdę doświadczyć, jak wszystko, co robicie, mówicie, myślicie i tworzycie, wpływa na Całość stworzenia. Ludzkość - zostaniecie otwarci na rozległość waszej Istoty. Będzie to radosne uniesienie dla wielu - dla wszystkich, którzy zjednoczyli się z miłością. Nastąpi również wielkie uwolnienie tego, co nie jest miłością i wielu poczuje się tak, jakby byli przeczesywani wewnątrz ostrymi jak brzytwa krawędziami, gdy wszystkie ich samooceny i wszystkie ich drobne akty nieuprzejmości wyjdą na pierwszy plan. Ale zrozumcie, że te energie zostaną z was wyciągnięte. Będzie to bolesne, ale musisz stać w miłości i przebaczeniu dla siebie, gdy będziesz świadkiem uwalniania przekonań i wzorców, które oddzielają cię od esencji twojej Duszy i jedności ze wszystkim, co jest. Pomoże ci to znieść ból, gdy wraz z większością ludzkości przebudzisz się do swojej jedności w kosmosie.

Dziękuję. Chcę również powiedzieć, że kiedy doświadczamy aspektu oczyszczania, kiedy wszystkie nasze samooceny i krytyka pojawiają się wraz ze wspomnieniami rzeczy, które zrobiliśmy nieświadomie, nie oznacza to, że nie jesteśmy w zgodzie z miłością. Po prostu oczyszczamy nasze pole ze śmieci nagromadzonych w przeszłości. Nadszedł czas, aby odpuścić. A kiedy to robimy, praktykujemy wybaczanie sobie i miłość do siebie w tym procesie.

Jest tak wiele informacji - wiele nauk i narzędzi - które pomogą nam przejść przez ten proces. Wiedz, że nie jesteś sam.

Niech wszyscy, którzy to czytają, będą wypełnieni miłością i pocieszeniem.

Dużo miłości,

Leilah i Bezkres Istnienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz