piątek, 22 marca 2024

Oświeceniowy etap oczyszczenia


22 marca 2024 r. przez Steve Beckow


 

Jak możliwe jest zbudowanie Nowej Ziemi, gdy my i tak wielu innych odczuwa tak wiele bólu widząc to, co dzieje się w społeczeństwie?

(Zauważ, że nie mogę "widzieć" społeczeństwa. "Społeczeństwo" jest dla mnie ideą. Więc odczuwam ból z powodu idei. Być może zanotuj to).

Cóż, nie jest to możliwe, jeśli nie oczyścimy się, nie oczyścimy się z naszych problemów - etap oświecenia (1) znany wszystkim szczerym religiom. Taki etap jest również nieodłączną częścią budowy Nowej Ziemi.

Gdybyśmy byli ekipą budowlaną, przybylibyśmy na miejsce przygotowani do pracy. Mielibyśmy na sobie buty budowlane, kask i narzędzia.

Przygotowanie lightworkera do naszej pracy zwykle przybiera formę oczyszczenia.

Pobierz kopię książki Grandeur Beyond Grandeur: Toward a Cross-Cultural Spirituality Vol. 4: Sadhana tutaj: https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2024/03/Grandeur-Beyond-Grandeur-4-9.pdf

Dla nas oznacza to pozostawienie za sobą wszystkich naszych podstawowych kwestii (vasanas), urazów, niedokończonych spraw, jakkolwiek chcesz scharakteryzować bagaż mentalny, który ciągniemy za sobą dzień po dniu. Utrzymują one naszą świadomość w Trzecim/Czwartym Wymiarze, gdziekolwiek znajduje się nasza planeta. (2) Jak zostawić to za sobą jest omówione w innym miejscu. (3)

Używamy mydła i wody, aby się oczyścić. Używam świadomości i wyłaniania się w mojej pracy ze światłem w ten sam sposób. (4) Samoświadomość, aby zwiększyć moje poczucie osobistej odpowiedzialności i umiejętności wyłaniania się, aby wyposażyć mnie w odwagę do pójścia naprzód.

Przygotowuję się.

***


Ile razy słyszeliśmy, że liderzy czekają na skrzydłach, by przejąć władzę? Jak myślisz, o kim oni mówią?  O nas.

Chciałbym zilustrować, w jaki sposób "oni" nas opanowują.

Pewnego dnia w 2010 roku miałem świadomy sen o kobiecie, która znajdowała się około 200 metrów ode mnie. Gdy tylko ją zobaczyłem, podbiegłem do niej, objęliśmy się i ... obudziłem się!

Umówiłem się na odczyt z ... uhhh, tym kanałem ... uhhh, Lindą Dillon ... którą polecił mój przyjaciel Len. Musiałem wiedzieć, kim jest ta kobieta.

Zatrzymaj kamerę.

Zauważ, że dostałem coś, na co na pewno odpowiem. Wciągają mnie. Uważaj na to również z tobą.

Obróć.

Mój bliźniaczy płomień, Annastara, pojawił się w czytaniu i dał mi bardzo przydatny miniaturowy szkic siebie.

To zaostrzyło mój apetyt. Musiałem mieć drugie czytanie.

Kiedy połączyliśmy się po raz drugi, Linda powiedziała: "Och, spodoba ci się to, Steve. Jest tu ktoś, kto chce z tobą porozmawiać".

Był to Archanioł Michał. I tak przez następne dziesięć lat.

TO jest sposób, w jaki robią rzeczy. Tego możesz się spodziewać: Jeśli chcą się z tobą spotkać, zaaranżują okoliczności. Nie musisz się martwić.

***


Wielka potrzeba przygotowań.

Wierzę, że jesteśmy dla istot wyższego wymiaru tym, czym trzyletnie dzieci są dla nas. Słodkie, samolubne, skłonne do napadów złości....

Dorastamy, stajemy się bardziej świadomi i stajemy się bardziej "dorośli", im bardziej kochamy.

I otrzymamy wielką pomoc od Matki, której marzeniem... to znaczy, Planem... jest to.

Skąd pochodzi Światło naszego zbiorowego oświecenia? Boska Matka nam mówi:

Boska Matka: Tak, moje słodkie anioły, mój legionie światła, moje anioły miłości, jesteście w środku Przejścia. Jesteście w samym środku Zmiany. Płyniecie na falach miłości, które Ojciec i ja wysyłamy bezpośrednio do waszych serc, przez portal waszego serca, przez portal Wzniesienia planety.

A stamtąd rozprzestrzenia się do każdej z waszych czakr, do waszego ciała, do waszego mózgu i tak, jest również energia wysyłana bezpośrednio przez waszą czakrę korony. Aktywuje nie tylko szyszynkę, podwzgórze, przysadkę mózgową; aktywuje części półkuli, które nigdy nie były aktywowane u rasy ludzkiej. (5)

To coś wielkiego.

Zmierzamy w kierunku duchowego Dnia D. Jak powiedział Mojżesz, Pan wyznaczył dzień waszego wyzwolenia.

Wiemy, co musimy zrobić, aby się przygotować: Oczyścić się z naszych problemów. Przebaczyć wszystkim.  Przestać osądzać. Wszystko, co radziła nam Kompania Niebios... przez te wszystkie lata. Teraz musimy tylko to zrobić!

Reszta to bankiet. Lepiej podawać ją bez działań wojennych, ale bez względu na wszystko.

Pobierz kopię książki Grandeur Beyond Grandeur: Toward a Cross-Cultural Spirituality Vol. 4: Sadhana tutaj: https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2024/03/Grandeur-Beyond-Grandeur-4-9.pdf

Przypisy

(1) Znane w buddyzmie jako Sila (właściwe postępowanie); w chrześcijaństwie jako oczyszczenie; w hinduizmie (jak sądzę) jako dharma (prawe zachowanie), dla niektórych, tapas (wyrzeczenie), dla innych; itd.

(2) Matthew rozróżnia między naszą świadomością a świadomością planety. Planeta może znajdować się w piątym wymiarze pod względem lokalizacji, podczas gdy my możemy znajdować się w trzecim/czwartym wymiarze pod względem gęstości świadomości:

Matthew wyjaśnia:"Chociaż Ziemia i wszyscy jej mieszkańcy znajdują się w czwartej gęstości pod względem lokalizacji, większość populacji nadal znajduje się w trzeciej gęstości pod względem świadomości". (Przesłanie Mateusza, 19 października 2014, na http://www.matthewbooks.com/mattsmessage.htm.)

"Energia jest neutralna. To formy myślowe, które zostają dołączone do strumieni energii, są pozytywne - ze światłem - lub negatywne - bez światła. Formy te są tworzone przez myśli, uczucia i działania każdej istoty i wspólnie określają gęstość cywilizacji lub status duchowej i świadomej ewolucji. Jest to jedna uniwersalna definicja gęstości; drugą jest masa lub lokalizacja masy, a te dwie niekoniecznie idą w parze. Dlatego Ziemia, duchowo i świadomie dusza piątej gęstości, może znajdować się na początkowych etapach czwartej gęstości pod względem lokalizacji, a większość jej mieszkańców znajduje się w stanie ewolucji trzeciej gęstości. Zwierzęta i rośliny pochłaniają więcej światła niż większość ludzkości; w tej chwili światło w ludziach waha się od genialnego do wystarczającego, aby utrzymać ciała przy życiu ". (Przesłanie Mateusza, 3 sierpnia 2014).

Rozumiem, że Gaja nie utrzyma obecności w trzecim/czwartym wymiarze i dlatego wszyscy muszą udać się poza planetę, w tym czy innym kierunku.

(3) Zobacz "Jak radzić sobie z niechcianymi uczuciami: The Upset Clearing Process" w Vasanas: Przygotowanie do Wzniesienia poprzez Oczyszczenie Starych Problemów na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2024/02/Vasanas-Preparing-for-Ascension-R11.pdf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz