poniedziałek, 18 marca 2024

Judith Kusel: Powstanie Lemurii?

Judith Kusel http://www.judithkusel.com  

Notatka personelu: niekoniecznie zgadzamy się z Judith i sami nie wiemy, jaka może być prawda. Proszę, użyj swojego rozeznania. Uff, na Pacyfiku dzieją się ogromne rzeczy! Dziś rano, kiedy się obudziłem, byłem podłączony do wszystkich kryształowych piramid i krystalicznych sieci energetycznych, a one pulsowały telluryczną złotą energią, jak nigdy wcześniej nie widziałem. 

 Musiałem jechać do miasta, zjeść lunch i chciałem się po prostu zdrzemnąć, kiedy zostałem wciągnięty w ogromną pracę z krystalicznymi sieciami energetycznymi. Następnie pokazano mi środek Pacyfiku, który dosłownie się wybrzuszył. Uświadomiono mi, że dochodzi do ogromnej aktywności sejsmicznej, która następuje, gdy rura jest zatkana i gotowa pęknąć.

  Powiedziano mi, że Lemuria rośnie! Następnie pokazano mi ogromny budynek energetyczny, ponieważ zatykanie miało efekt falowy, ponieważ wszystkie ziemskie centra energetyczne i linie energetyczne, takie jak tętnice, łączą się, a metro Pacyfiku łączy nie tylko z Ameryką, ale także Europą i interesującą Turcją, obszarem Gopeki Tepe i Bliskim Wschodem i te tętnice były najbardziej zablokowane!  

Daje to efekt szybkowaru i narasta! Powiedziano mi, że to początek i widziałem, jak złota energia w tętnicach na północy zmieniała się w czerwonozłotą…. Gotowy do wybuchu. Nie wiem co to oznacza, ale jakimś cudem nakłoniłem się do podzielenia się tym. Kiedy szybkowar pęka, jest to tak, jakby Matka Ziemia rodziła nowy ląd…  

Nigdy nie dzielę się tym, co mi pokazano, ale to zadziałało z tak ogromną siłą, że trząsłem się od stóp do głów i zostałem o to poproszony. Dla mnie jest to coś, co podnosi nas do nowego życia i nowych początków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz