wtorek, 26 marca 2024

Pochodzenie metafizyki duchowej

Owena Watersa  

Tradycyjna metafizyka zajmuje się badaniem świadomości i natury rzeczywistości. Sięga daleko wstecz… nawet poza Arystotelesa. Jako przedmiot studiów na uniwersytetach, wywołał niekończące się dyskusje na temat natury zmiany, przyczyny i skutku, czasu oraz sposobu definiowania właściwości substancji. W XX wieku metafizyka odrodziła się jako ruch ludzkiego potencjału, przynosząc nadzieję na możliwości wykraczające poza najśmielsze marzenia ludzi. Na wyższym końcu spektrum świadomości nowa metafizyka była inspirująca i podnosząca na duchu. W dolnej części przekształciło się w przyziemne narzędzie skupione na ambicjach materialnych. 

 To właśnie ta przepaść pomiędzy wyższą i przyziemną metafizyką skłoniła mnie do użycia nowego terminu. Zawsze skupiałem się na duchowych aspektach metafizyki, dlatego w sierpniu 2005 roku zdecydowałem się połączyć te dwa słowa i zacząłem używać terminu „metafizyka duchowa”. Dało to definicję dziedziny nauki, która wniosła światło zrozumienia do duchowości i wyszła poza podstawową metafizykę. Wszechstronna definicja metafizyki duchowej musi obejmować ostateczną świadomość, która stoi za całym stworzeniem. To jedno duchowe źródło jest znane pod różnymi terminami, włączając w to Absolut, Tao lub Wszystko, Co Jest. Mój własny termin to Nieskończona Istota, którego zacząłem używać jako nazwy naszej strony internetowej w 2002 roku, aby odzwierciedlić ideę nieskończonej, wszechogarniającej świadomości, poza którą nic innego nie istnieje. 

 Aby zachować perspektywę skupioną na naturze wszechświata, należy wziąć pod uwagę Prawo Kreacji, które leży u podstaw wszelkich przejawów. To właśnie ta trójjedyna metoda twórczej świadomości objawia się na wiele sposobów w naturze i strukturze wszechświata oraz w waszym życiu. Jako mistyczka, która przez całe życie była mistyczką, takie tajemnice zawsze były bliskie mojemu sercu. Po 40 latach nieustannej walki i poszukiwania kluczy do wszechświata, w mojej świadomości zaczęły pojawiać się wspaniałe spostrzeżenia. Przez krótką chwilę zacząłem się nawet zastanawiać, czy nie dokonano u mnie jakiegoś przeszczepu inteligencji, bo oto byłem z głębokim wglądem w naturę wszechświata, który pojawiał się w mojej głowie jak zapalające się żarówki w aparacie! Potem nastała rzeczywistość.  

Właściwie to nie ja miałem takie błyskotliwe pomysły. Zajęło to trochę czasu, ale powoli zacząłem zdawać sobie sprawę, że wielkie inspiracje dostarczali mi pomocni, wniebowstąpieni mistrzowie. Wydaje się, że uważają to za czas uwolnienia większego zrozumienia metafizycznego. Byłem pod wrażeniem tych nowych pomysłów, ponieważ znajdowałem się na ich liście osób, które prawdopodobnie będą opowiadać o takich realizacjach, gdy zostaną one przyjęte i zrozumiane. Wynika to z chęci służenia i chęci wystąpienia naprzód, aby pomóc w podnoszeniu ludzkości w tym czasie przebudzenia. Przez lata trawiłem i upraszczałem to, czego nauczyłem się z tych natchnionych źródeł, aby każdy mógł to łatwo zrozumieć.  

W istocie przedmiot metafizyki duchowej jest bardzo prosty. Zaczynając od Jedynej świadomości, Prawo Stworzenia wykorzystuje trzy aspekty świadomości do wzajemnej interakcji. Następnie proces się powtarza, tak że masz trzy aspekty Boskiej świadomości plus dziewięć odmian trzech pierwotnych, aby zamanifestować złożoność wymaganą do wsparcia manifestacji materialnego wszechświata. Rezultatem jest definicja wszystkiego, co jest istotne dla struktury Stworzenia. We wszechświecie istnieje dziewięć poziomów istnienia. Istnieje dziewięć wymiarów fizycznych (po trzy wersje przestrzeni, czasu i energii) i istnieje dziewięć uniwersalnych praw życia. To prawa naprawdę mnie teraz inspirują, ponieważ ludzie mogą prowadzić tak wspaniałe życie, gdy rozumieją duchowe prawa rzeczywistości. Zdobycie tej wiedzy jest jak otrzymanie kluczy do wszechświata! Te klucze mogą przekształcić

 Twoją rzeczywistość w magiczny świat nowych i inspirujących przygód. Nadszedł czas, abym przedstawił duchowe prawa życia w sposób zrozumiały dla każdego. Zdobycie wiedzy, którą mam dzisiaj, zajęło mi może w sumie ponad 60 lat, ale można je pojąć w jednym prostym kroku, ponieważ jak wszystkie dzieła Stwórcy są one esencją eleganckiej prostoty. Kiedy zobaczysz duchowe prawa życia wyłożone do twojego zbadania i zrozumienia, będziesz miał pełną wiedzę o tym, jak te uniwersalne zasady są zakorzenione w projekcie wszechświata, aby poprowadzić cię ścieżką twojej życiowej misji.  

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz