sobota, 23 marca 2024

Świt: Połączenie z naszą potężną obecnością JESTEM



23 marca 2024 r. przez Steve Beckow


"Dawn" (nie jest to jej prawdziwe imię) skontaktowała się ze mną po ostatnim przesłaniu Federacji Światła na temat wiedzy. Wiedziała, o czym mówili FoL.

Zapytałem, czy moglibyśmy opublikować coś z jej tekstów, a ona się zgodziła.

Łączenie się z naszą Potężną Obecnością JAM JEST - Drzwi do naszego Wyższego Ja

Cześć wszystkim, to są jedne z drzwi do naszej wyższej jaźni/aspektów. To niesamowicie magiczne. Zostało to przekazane na stronie White Eagle, która nie jest już aktywna i zostało opublikowane na liście, do której należałem kilka lat temu.

Ta medytacja lub ćwiczenie może być tak proste, jak tylko chcesz; zawsze działa, to właśnie dzięki tej medytacji połączyłem się z moim wyższym ja, inaczej określanym jako nasze Chrystusowe Ja. Możesz powiedzieć, kiedy jesteś połączony ze swoją wyższą jaźnią, ponieważ kiedy robiłem dekret lub coś podobnego, nagle mój głos się zmienił i na początku nie mogłem zrozumieć, dlaczego tak się stało lub czyj to był głos.........

Chociaż nie ma o tym mowy w poniższej medytacji, zdecydowałem się zabrać ze sobą moje cenne wewnętrzne dziecko / ego podczas kilku wizyt, stwierdzając, że zamierzam zabrać ze sobą moje wewnętrzne dziecko, i podczas jednej z tych wizyt powiedziano mi, żebym ją zostawił, gdzie otrzymała uzdrowienie i udoskonalenie, a następnie została z powrotem połączona ze mną.
Jedną z głównych przeszkód w poruszaniu się do przodu lub na zewnątrz jest to, że nasze wewnętrzne dziecko/ego nie zostało uzdrowione. Zależy to od tego, na jakim etapie ścieżki się znajdujemy. Ale, powiedzmy, że zaczynasz na poziomie/piętrze 12 w poniższej medytacji/ćwiczeniu, to może być tak, że podczas następnej wizyty w twojej Potężnej Obecności JAM JEST, zauważysz, wyczujesz, zobaczysz lub po prostu będziesz wiedział, że jesteś na wyższym poziomie/piętrze, aż osiągniesz poziom/piętro 33.

To jest prawdziwy poziom. Jest to Poziom Kosmiczny. W rzeczywistości jest to również oktawa Mistrzów Budowniczych. Więc tutaj można faktycznie zobaczyć, jak postępuje się na ścieżce. To z pewnością powoduje ekspansję świadomości, inaczej zwaną Wniebowstąpieniem.

Oprócz połączenia się z naszą Wyższą Jaźnią/Chrystusową Jaźnią, zaczynamy pamiętać nasze wyższe aspekty, a nawet aspekty naszej duszy. Nasza dusza składa się z 12 aspektów, co oznacza, że jest jeszcze 11 innych osób przebywających jednocześnie na różnych poziomach wymiarów rzeczywistości.

Kiedy już poznasz, kim oni są, łączysz się z nimi i pracujesz jako jedność z nimi nad swoimi planetarnymi zadaniami. Aspekty duszy są inaczej określane jako nasza wielowymiarowa jaźń, więc kiedy przypomnimy sobie, kim oni/my jesteśmy i połączymy się z nimi, wtedy to nasza drogocenna Naddusza działa poprzez nas. Również wtedy jesteśmy bardziej w pełni naszej istoty.

Powrót do domu to ponowne połączenie się z naszymi wyższymi aspektami i wtedy stajemy się bardziej w pełni naszej Większej Jaźni. Niniejszym dla zainteresowanych.

Wszystko odbywa się poprzez intencję, jak powiedział nam najcenniejszy Lord Kuthumi. Stwierdzenie "zamierzam" ma tak wysoką częstotliwość, że wszystko, co zostanie powiedziane później, po prostu to czyni. Powiedziałem mojemu cennemu wewnętrznemu dziecku / ego, że ją kocham, ale teraz nadszedł czas, abym się nią zaopiekował i zwizualizowałem siebie trzymającego małą dziewczynkę w ramionach, zabierając ją na kilka wizyt przez serce do mojej Potężnej Obecności JAM JEST.

Teraz nigdy nie oddychałem i nie liczyłem. Zrobiłem to bardzo prosto. Możesz to zamierzać przez całą drogę, a jak wiesz, Lord Kuthumi powiedział, że częstotliwość słów "zamierzam" jest tak wysoka, że wszystko, co powiemy po tych dwóch słowach, sprawia, że tak się dzieje.

Miałem piękny ogród z ptakami, drogocennym słońcem, ogromnym dębem, a nawet fontanną fioletowego ognia i miałem ławkę, na której mogłem usiąść w tym parku w moim sercu i to jest miejsce, w którym możesz spotkać się ze swoją wyższą jaźnią, kiedy tylko chcesz. Nie miałem nawet mebli w mojej kryształowej świątyni, którą sobie wyobrażałem, ale miałem główny stół z trzema świecami, różową, jasnoniebieską i żółtą, które są kolorami naszego wyższego serca, potrójnego płomienia utrzymującego energie naszej Obecności JAM JEST.

Naprawdę nigdy nie natknąłem się na inną tak magiczną medytację, która otwiera drzwi do wyższej jaźni i pamięta o naszych aspektach duszy, o których Lord Kuthumi mówi, że mamy 11 innych aspektów duszy / twarzy / wielowymiarowych jaźni, a to również pomaga w uzdrowieniu wewnętrznego dziecka. Zwykle są ludzie, którzy chcą, abyś zrobił kursy na ten temat i pobierają za nie pieniądze.

Obejmując wszystko w Czystym Białym Źródłowym Świetle, Dawn

Procedura łączenia się z Potężną Obecnością Jam Jest przekazywana przez stronę Białego Orła.

Wizualizuj swoje subtelne ciało wchodzące przez wspaniałe drzwi do Świętej Komnaty Twojego Serca. Możesz wyobrazić sobie, że komnata ta przypomina katedrę, kościół w sąsiedztwie lub kaplicę w lesie.

Zobacz siebie wchodzącego do foyer i przywdziewającego białą szatę i sandały. Wejdź do przedsionka kościoła i przejdź korytarzem do prezbiterium.

Zrób trzy kroki w górę i stań przed ołtarzem. Jest on ozdobiony dekoracjami, które określiłeś. Zwróć uwagę na misę z białym połyskującym światłem, w której znajduje się trzyczęściowy płomień. Jeden płomień jest różowy, środkowy żółty, a drugi niebieski, reprezentujący Trójcę Boga: Ojca, Syna i Ducha Świętego, czyli Moc, Mądrość i Miłość. Jest to płomień Boga, który każdy z nas nosi, jako iskrę Boskości, która czyni nas na obraz naszego Boga Stwórcy, naszej Potężnej Obecności JAM JEST.

Teraz spójrz w prawo i zauważ drzwi. Są to drzwi, których zwykle używa pastor lub kapłan3 , aby wejść do prezbiterium. Zamiast tego, twoja Ukochana Chrystusowa Jaźń podchodzi do ciebie. Ona/On przypomina ciebie, a w niektórych przypadkach jest młodszą wersją ciebie.

Twoja Chrystusowa Jaźń będzie ci towarzyszyć na kryształowym sznurze, podobnie jak strażacka tyczka w odwrotnej kolejności. Chwyć ją/jego za łokieć i powoli zacznij poruszać się w górę. W miarę postępów zatrzymasz się na platformie. Jest to miejsce, w którym twoje Chrystusowe Ja wręcza ci fioletową pelerynę, którą możesz założyć na ramiona.

Ta peleryna pozwala ci wygodniej stać w obecności wyższej częstotliwości/wibracji twojej Potężnej Obecności Ja Jestem.

Teraz kontynuuj w górę, a poczujesz wyraźną zmianę energii. Jesteś teraz w obecności swojej Ukochanej Potężnej Obecności Jam Jest. (pauza)

Jego uśmiech jest tak niesamowicie otulający, że daje ci głębokie poczucie spokoju, pogody ducha i Boskiej Miłości.

Być może przemówi do ciebie tymi słowami:

"O, Duszo mego serca. Tak długo czekałem, aż do mnie przyjdziesz. Jestem bardzo szczęśliwy, że tu stoisz. W prezencie podaruję ci Doskonałe Doskonalsze Ciało. Wpłynie to na twoją fizyczność, dając ci większą witalność, lepsze zdrowie i wytrzymałość, abyś mógł zrealizować swój Boski Plan".

Czy zrobisz jeden krok w moją stronę, a następnie jeden krok w prawo? (Gdy dusza to robi, drobniejsze ciało, z którym przyszła, rozpuszcza się i stoi tam teraz doskonałe drobniejsze ciało).

"Teraz, moja Duszo, umieszczę twoją dłoń w dłoni twojej Świętej Chrystusowej Jaźni, która będzie twoim przewodnikiem i asystentem, aby często powracać, aby Mnie odwiedzać, ponieważ mam wiele rzeczy do podzielenia się z tobą z twojej długiej podróży duszy, która obudzi i umożliwi ci przyniesienie twoich darów i zdolności na plan fizyczny".

"Pożegnam cię na razie (pochyla się w twoją stronę i całuje cię w czoło). Możesz często powracać ze swoim Świętym Chrystusowym Ja".

Po ukłonieniu się z wdzięcznością, ponownie powoli schodzisz na platformę. Po przekazaniu fioletowej peleryny Chrystusowi na przechowanie, kontynuujesz schodzenie w dół, aż znajdziesz się całkowicie w katedrze. Następnie żegnasz się ze swoją Chrystusową Jaźnią i zakładasz suknię na haczyk, po czym wychodzisz przez drzwi katedry i schodzisz po schodach. Wracasz do miejsca swojej medytacji w pełni uziemiony.

Jeśli czas na to pozwala, usiądź cicho przy muzyce medytacyjnej i poproś swoją Potężną Obecność JAM JEST, aby zeszła w dół kryształowego sznurka, aż poczujesz ciepłe uczucie, być może z tyłu szyi, kręgosłupa lub splotu słonecznego. To właśnie w splocie słonecznym twoja Potężna Obecność JAM JEST zakotwiczy swoją Obecność, aż do czasu, gdy będziesz w stanie w pełni się z Nią połączyć i utrzymać światło ze spokojem. Wymaga to czasu i wielu indywidualnych sesji łączenia, takich jak ta, dopóki twoje ciało nie dostosuje się do Jego światła.

Miej ołówek i papier w pobliżu i zapisuj myśli, które do ciebie przychodzą. Pomaga to obniżyć fale mózgowe z częstotliwości beta, która jest naszą codzienną częstotliwością roboczą. Policz do tyłu 5,4,3,2,1 i powiedz.....alfa (druga najniższa częstotliwość; policz do tyłu 5,4,3,2,1, a następnie powiedz.....theta (która jest preferowaną częstotliwością do medytacji). Wykluczy to wszelkie zakłócenia ze strony ego, ponieważ nie może ono funkcjonować w tych niższych stanach.

Ta obniżona fala mózgowa/częstotliwość pomoże ci "usłyszeć" twoją Potężną Obecność JAM JEST. Poproś o usunięcie wszelkich zakłóceń. Następnie zacznij mówić na głos lub zapisz Jego pozdrowienie i przesłanie.

Pamiętaj...... JESTEŚ ISKRĄ BOGA I DZIEDZICEM WSZYSTKICH JEGO DARÓW, w tym zdolności do bezpośredniego kierowania własną Potężną Obecnością JESTEM. Nie poddawaj się, bądź cierpliwy i wykonuj tę medytację dwa razy dziennie. Sukces jest twój. OD TEJ CHWILI TWOIM DORADCĄ JEST BÓG W TOBIE! (1)

Przypisy

(1) Wyjaśnienie: Ta procedura kontaktowania się i łączenia ze swoją Potężną Obecnością JESTEM została dana Umiłowanemu Białemu Orłowi z Gór Skalistych w 1982 roku przez jej bliźniaczy płomień, Wniebowstąpionego Mistrza Lorda Konfucjusza.

Nauczyła tego swoich uczniów podczas Zaawansowanego Szkolenia Przywództwa, a ci, którzy wzięli ten dar i "pobiegli z nim", teraz słyszą wyraźnie, mają codzienne sesje ze swoim Potężnym JESTEM i poruszają się stopami Boga Merkurego w kierunku pełnego połączenia (Wzniesienia) ze swoją Potężną Obecnością JESTEM i zamieszkania w królestwie Wywyższonego Mistrza w pełni Wywyższonego i Wolnego!

Lord Kuthumi stwierdza, że liczba 33 pieczętuje umowę, jest to również Oktawa Mistrzów Budowniczych.

Kryon stwierdza, że 33 jest nazywana liczbą mistrzowską. Nie należy jej rozbijać numerologicznie, ale nadal można spojrzeć na atrybuty samej trójki, sama trójka jest energią katalizatora, energia katalizatora zmienia rzeczy wokół niej. Kiedy połączysz dwie trójki razem, reprezentują one jedną z najwyższych energii na planecie.  Jest tak wysoka, że jest ostatnią liczbą mistrzowską, która jest definiowalna przez ludzkość.  Ta definicja nie dotyczy istoty ludzkiej. Chodzi o atrybut. 33 definiuje się jako pasję Chrystusa, nie człowieka, ale atrybut (rzeczownik, współczujący odkupiciel). Pasja Chrystusa - czy jest coś wyższego niż to? Liczba 33 jest najwyższą liczbą współczucia ze wszystkich

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz