środa, 27 marca 2024

Jestem narzędziem Boga



autor: Patricia Cota Robles
https://eraofpeace.org/blogs/vlog-scripts/i-am-an-instrument-of-god


 

Jesteśmy w środku Wielkiego Tygodnia. W tym tygodniu miliardy ludzi na całym świecie zwracają uwagę na niebiańskie i duchowe wydarzenia, które inspirują ich do skupienia się na Bogu i Wszechświecie. Bez względu na przynależność duchową, Wielki Tydzień jest bardzo potężną okazją dla nas wszystkich. Jesteśmy Jednością, a kiedy miliardy ludzi na całym świecie skupiają się na Bogu i swoich różnych tradycjach duchowych, tworzy to znaczący Zbiorowy Puchar Świadomości, dosłownie Święty Graal. Zapewnia to naszemu Ojcu-Matce Bogu i Kompanii Nieba możliwość znacznego zintensyfikowania ich Nieskończonego Światła na Ziemi, błogosławiąc w ten sposób każdy aspekt Życia.

W tym czasie jesteśmy w pełnym uścisku tego, co zwykle uważa się za Paschalną Pełnię Księżyca, która w tym roku obejmuje bardzo potężne Zaćmienie Księżyca. Paschalna Pełnia Księżyca jest pierwszą Pełnią Księżyca po Równonocy Marcowej, która miała miejsce 19 marca. Niedziela Wielkanocna obchodzona jest w pierwszą niedzielę po Paschalnej Pełni Księżyca. Tak więc w tym roku Wielki Piątek będzie miał miejsce 29 marca, a Niedziela Wielkanocna 31 marca. Żydowskie obchody są w tym roku nieco inne, ponieważ jest to rok przestępny. W kalendarzu księżycowym miesiąc jest "przeskakiwany" co cztery lata, więc w 2024 roku Pascha dla wiary żydowskiej przypadnie na pełnię Księżyca 22 kwietnia.

Wraz z monumentalnym napływem Kodów Światła Słonecznego, którymi ludzkość jest błogosławiona w tym czasie ze Słońc wykraczających poza Słońca w linii Matki Ziemi, nasza Obecność JAM JEST przedstawia nam niezwykłą okazję do wzmocnienia naszej służby dla Światła jako Instrumentów Boga. Ten Kosmiczny Moment zapewnia Ludzkości nowe opcje. Według Kompanii Nieba opcje te zaczynają rezonować w Płomieniu Serca każdej osoby. Ludzie na całym świecie wyczuwają, że na horyzoncie pojawia się coś bardzo wielkiego. Kompania Niebios zachęca nas WSZYSTKICH do słuchania naszego Serca i PŁACENIA ZA UWAGĘ. Pamiętaj, jak często potwierdzają Istoty Światła: "Kosmiczne chwile przychodzą i kosmiczne chwile odchodzą! Nie pozwól, aby ta okazja cię ominęła".

Na pewnym poziomie WSZYSCY wiemy, że przygotowywaliśmy się przez całe życia, aby wypełnić nasz unikalny aspekt rozwijającego się Boskiego Planu dla Matki Ziemi. Teraz, niezależnie od tego, czy myślimy, że jesteśmy na to przygotowani, czy nie, jesteśmy wezwani do współtworzenia następnego poziomu misji, którą zgłosiliśmy się na ochotnika przed tym wcieleniem. Jest to prawdą, nawet jeśli nie w pełni rozumiemy tę odpowiedzialność na poziomie świadomym. Nasz Ojciec-Matka Bóg zapewniają nas, że nie musimy w pełni rozumieć tej Boskiej Prawdy, aby być skutecznymi i niezwykle potężnymi Narzędziami Boga. Wszystko, co musimy zrobić, to dostosować się do opartego na Sercu Intuicyjnego Wewnętrznego Przewodnictwa naszej Obecności JESTEM, a następnie poświęcić czas, aby poprosić o jasność i wysłuchać odpowiedzi.

Jeśli masz Wezwanie Serca, aby to zrobić, proszę dołącz do mnie teraz, gdy wzmacniamy tę Prawdę w imieniu CAŁEJ Ludzkości... I zaczynamy.

JAM JEST narzędziem Boga

JAM JEST moją JAM JEST Obecnością i JAM JEST Jednością z JAM JEST Obecnością każdej osoby na Ziemi. Zbiorowo Obecności JAM JEST Ludzkości łączą się teraz w Jedną Świetlistą Istotę Światła, która tuli Matkę Ziemię i WSZYSTKIE Życie ewoluujące na niej w Boskości naszych Zunifikowanych Płomieni Serca. Ludzkość, Królestwo Żywiołów i Matka Ziemia oddychają teraz w jedności ze mną jako Jeden Wzniesiony Święty Oddech.

To, co przywołuję dla siebie tego dnia, przywołuję w imieniu każdej osoby na tej planecie, Królestwa Żywiołów i Matki Ziemi w doskonałej harmonii z Boskim Planem każdego z nich i najwyższym dobrem dla wszystkich zainteresowanych.

JAM JEST wplata moje dary, talenty, umiejętności, wiedzę, siłę, odwagę, współczucie i Boską Miłość w Gobelin Boskiego Planu dla 5-wymiarowej Krystalicznej Solarnej Nowej Ziemi.

JAM JEST odpowiedzią na Wezwanie Mojego Serca i JAM JEST Bogiem w Działaniu na Ziemi. Poświęcam moje myśli, uczucia, słowa i czyny, aby być największą Siłą Światła i Miłości, jaką mogę być na tej słodkiej Ziemi. Każdego dnia dokonywane przeze mnie z wolnej woli wybory dodają Światłu Świata i JAM JEST współtworzeniem pozytywnych zmian.

Poprzez skupienie mojej Obecności JAM JEST, WIEM i AKCEPTUJĘ następujące Boskie Prawdy:

JAM JEST moją JAM JEST Obecnością i JAM JEST Jednością ze WSZYSTKIM Życiem.

JAM JEST Mocą mojego Boga Ojca-Matki i Wszechogarniającą Boską Miłością.

JAM JEST Boską Nieskończoną Obfitością.

JAM JEST Harmonią mojej Prawdziwej Istoty.

JAM JEST Wibrującym Zdrowiem i Wieczną Młodością.

JAM JEST Obecnością Dowodzącą Pokojem.

Mam Uzdrawiający Dotyk, a myśli, uczucia, słowa i czyny, które wyrażam każdego dnia, poprawiają moją rodzinę, moją pracę, moją społeczność, moje miasto, mój kraj i świat.
JESTEM w stanie komunikować się intuicyjnie poprzez telepatyczną komunikację otwartego serca i umysłu z moją Obecnością JAM JEST, moim Bogiem Ojcem-Matką, Kompanią Nieba, Obecnościami JAM JEST CAŁEJ Ludzkości, Anielskim Królestwem i Królestwem Żywiołów. Wszystko, co muszę zrobić, to wejść do środka na moim Świętym Oddechu i poprosić moją Obecność JAM JEST i Istoty Światła o przewodnictwo. Następnie, w stanie Łaski Słuchania, poświęcę czas na otrzymanie i usłyszenie tych wskazówek.

Moim Celem i Powodem Istnienia jest codzienna i cogodzinna Przemiana Matki Ziemi w oparte na Sercu wzorce doskonałości dla Nowej Słonecznej Ziemi poprzez moje myśli, uczucia, słowa i czyny. Poświęcam moją Siłę Życiową Bogu, aby zwycięsko dokonać tego w doskonałej zgodności z moim Boskim Planem i najwyższym dobrem dla wszystkich zainteresowanych. I tak jest.

Umiłowany JESTEM, Umiłowany JESTEM, Umiłowany JESTEM, KTÓRY JESTEM.

Drogi Jedyny, kontempluj, co ta inwokacja oznacza dla ciebie osobiście, gdy pławisz się w wyjątkowym Świetle Wielkiego Tygodnia. Niech Bóg cię błogosławi. Nie mogę się doczekać, aby być z wami w przyszłym tygodniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz