poniedziałek, 26 czerwca 2023

Wiadomość od Mistrza St. Germaina: Opanuj swoje życie


Mój dar


Odbierz złoto-fioletowy płomień transformacji! Jestem z tobą, aby to, co jest gotowe na zmianę, uwolnienie do światła, to, co chciałbyś uwolnić do światła z własnej woli i zachować perspektywę tam, gdzie wcześniej wydawało się to daremne, zostało przekształcone.

To jest mój dar, z którym przyszedłem do ciebie dzisiaj i który daję ci na stałe.

Ukochana osoba,

dni na ziemi mijają, a wydarzenia odwijają się z kołowrotka życia.

Wszystko ma się zasadniczo zmienić i zmienić na zawsze. Świat, jaki był przed laty, już nie istnieje, a świat, jaki będzie w nadchodzących latach, jest wciąż odległy i można go zobaczyć tylko bystrym okiem. A pomiędzy? Pomiędzy nimi toczy się życie - Twoje życie - i ono chce być doświadczane, wypełnione znaczeniem i przeżywane z sensem.

    Życie czeka na ciebie Czeka na ciebie w całej twojej mocy, w całej twojej sile, w całej twojej pełni i w całym twoim człowieczeństwie.

Zostałeś zesłany na tę ziemię przez BOGA. Ani przypadek cię tu nie przywiódł, ani niełaskawy los nie zrzucił cię na ziemię. Wkroczyłeś w to życie z wybranymi istotami, z wieloma z naszej dziwnej rodziny. Zostałeś wybrany i sam wybrałeś się na te przygody. Aby wnieść swój unikalny i wyjątkowy wkład w tę erę, w dalszy rozwój, który ma teraz nadejść, dlatego tu jesteś.
twoja moc

Wstrząsy, które są teraz wywoływane, dzieją się dzięki twojej twórczej woli, a to, co teraz zyskuje na znaczeniu, zyskuje na znaczeniu dzięki twojej obecności. Czas zyskuje swoją wartość - poprzez twoje życie i poprzez twoje człowieczeństwo. Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość istnieją tylko z tobą i tylko poprzez ciebie!

Złudzeniem jest myślenie, że cokolwiek na tej ziemi mogłoby istnieć bez świadomości ludzi, którzy są spokojni, współczujący i uzdrowieni w sercu. Ziemia nie obraca się tylko z tobą, ale dzięki tobie. Bądź świadomy swojej roli na ziemi, tego czym promieniujesz i jaki masz wpływ na WSZYSTKO CO JEST.

Teraz zdarza się, że często jesteś zniechęcony, że czasami ani nie wiesz, ani nie możesz iść dalej. Teraz zdarza się, że w niektóre dni brakuje ci energii życiowej i znaczących połączeń.

Teraz zdarza się, że patrzysz na świat i tęsknisz za jasnymi zmianami lub szukasz ich na próżno. Jesteś inny, ale świat patrzy na ciebie jak zwykle. Jak sobie z tym poradzić?
Co teraz?

Co zrobić, gdy wszystko jest zrobione i gdy pozytywny wynik twoich wysiłków w widzialnym świecie nie nadchodzi i nie chce nadejść - dokąd podróżować, gdy dotarłeś, dokąd iść, gdy znalazłeś?

Kochaną osobę,

wtedy nadszedł czas, aby wejść głębiej i głębiej w siebie. Wtedy nadszedł czas, aby skierować całą swoją uwagę z zewnątrz do wewnątrz, wtedy nadszedł czas, aby użyć duchowych narzędzi i zaprosić duchowe siły pośród codziennego życia! Wtedy nadchodzi czas dla CIEBIE - tylko dla CIEBIE!

W tym miejscu wkraczam ja i spotykam się z tobą jako zaufany przyjaciel z wieczności.

Ty i ja mamy randkę - randkę na ten czas i randkę, kiedy mnie potrzebujesz.

Umawiamy się na randkę, kiedy to, co ZEWNĘTRZNE, nie daje już żadnych odpowiedzi, a to, co WEWNĘTRZNE, składa się tylko z pytań. Wtedy jestem z tobą ze złotym płomieniem miłości i uzdrawiania oraz z fioletowym płomieniem mądrości i transformacji.

Teraz nadszedł czas, aby zaangażować się w ten płomień w codziennym życiu, abyś mógł znaleźć odpowiedzi i zobaczyć rozwiązania nierozwiązanych kwestii. Chodzi o to, abyś zawsze angażował się w duchowe światło, którego jestem strażnikiem, ponieważ jest ono zawsze dostępne dla ciebie! To jest ścieżka i ta ścieżka jest wytyczona za pomocą złoto-fioletowego płomienia transformacji i w mojej obecności - wytyczona tak, aby manewrować statkiem życia czysto, bezpiecznie i zdrowo przez ten niespokojny czas.

Więc teraz daję ci ten mój dar: Od teraz możesz mieć złoto-fioletowy płomień transformacji do swojej dyspozycji w każdej chwili - zawsze i wszędzie!
Mieć złoto-fioletowy płomień przez cały czas!

Nie musisz się już wycofywać ani pogrążać w cichej medytacji. W każdej chwili - w środku życia, w najbardziej niemożliwych sytuacjach - jestem przy tobie jako strażnik żywego płomienia transformacji i jestem do twojej dyspozycji z tym boskim płomieniem.

Życie wymaga dziś od ciebie wszystkiego. Pośród często burzliwej codzienności wymaga się od ciebie szybkich rozwiązań. Czasami tracisz orientację, a czasami czujesz się osaczony. Czasami po prostu nie wiesz już, co robić. Abyś mógł szybko znaleźć wyjście z tych sytuacji i odzyskać siły, przynoszę ci ten dar:

Wezwij złoto-fioletowy płomień miłości i uzdrowienia, mądrości i transformacji w dowolnym momencie, a zaświeci ci światło - to światło będzie ci służyć w dowolnym momencie i na zawsze.

Oferuje ochronę i oświeca drogę do właściwych decyzji.
inwokacja

PROSZĘ O ZŁOTO-FIOLETOWY PŁOMIEŃ TRANSFORMACJI. PROSZĘ O JASNOŚĆ I ROZWIĄZANIE TEJ SYTUACJI. PROSZĘ MISTRZU ST. GERMAINA NA SCENIE MOJEGO ŻYCIA.
Możesz wzbogacić tę inwokację własnymi słowami, upiększyć ją lub skrócić, tak jak ci pasuje i jak wymaga tego sytuacja. Ważne jest, abyś w trudnych sytuacjach pamiętał, że jestem z tobą - i że wystarczy jedna myśl, jeden impuls z twojej strony, aby aktywować złoto-fioletowy płomień transformacji.

Czas, w którym wyjaśnienia i uzdrowienia były możliwe tylko w pokoju medytacyjnym, dobiegł końca.

Odrzuć, zaakceptuj i rozwijaj się!

Ponieważ największa transformacja i największe wstrząsy mają teraz miejsce w środku twojego codziennego życia.

Problemy potrzebują rozwiązania, a pytania odpowiedzi. Nie udawaj, że nie masz problemów lub że zawsze masz odpowiedzi na swoje pytania! Spójrz, dostrzeż to, co jest, odrzuć to lub zaakceptuj - i rozwijaj się dzięki temu!

Idź przez dzień z przebudzoną świadomością, a ja zawsze będę u twego boku.

Dziś miarą wszystkiego jest twoje codzienne życie, a nie godziny spędzone na dywanie medytacyjnym. To, czy działasz z centrum w codziennym życiu, czy też pozwalasz się przenosić z jednego miejsca do drugiego jak liść na wietrze, jest teraz decydujące - i ten dar został ci teraz dany za to wewnętrzne wsparcie.

    Jesteś panem swojego życia, masz kontrolę nad swoim życiem, tworzysz okoliczności dla swojego życia. Ilekroć świat zewnętrzny grozi inwazją na twój wewnętrzny stan, kiedy jesteś zdezorientowany i zagubiony, pamiętaj o moim darze.

Przywołaj go i wezwij mnie do siebie - do swojego życia! Nikt nie może wzywać mnie zbyt często, ponieważ znam twoje serce i zanim uformują się twoje myśli i poruszą się twoje usta, podejmuję działania w takim stopniu, w jakim dusza na to zasługuje.

Nikt nie chodzi po ziemi sam i nadszedł czas, abyś przypomniał sobie o świetle, mocy i uzdrowieniach, które można osiągnąć dzięki twoim braciom z drugiej strony zasłony. Skorzystajcie z tej duchowej podstawy ludzkiego życia: Miłość i oddanie waszych rodzin.

Jestem częścią tych rodzin, jestem z tej ziemi i nie z tej ziemi, żyję wśród was i żyję na innych światach. Jestem jednym z was, tak jak wy jesteście częścią mnie. Jesteśmy jedną kosmiczną rodziną. Jedyna różnica polega na tym, że ja mam o tym wiedzę - a człowiek szuka tego złota w swojej pamięci przez całe życie.
mistrz teraźniejszości

Znajdujemy się w kluczowej fazie zmian. Wszystko wychodzi na światło dzienne. To, co kiedyś trzymało świat razem, nie ma już żadnej spójności, więc przez krótki czas może wystąpić dezorientacja - możesz stracić równowagę.

Nawet jeśli jesteś dobrze skoncentrowany wewnątrz i duchowo wyszkolony, każdy ma dni, kiedy jest popychany do granic możliwości, kiedy traci nadzieję i odwagę.

Do tego właśnie służy mój dar, ponieważ teraz jest to kwestia praktycznego i natychmiastowego wsparcia w codziennym życiu. Niektóre sytuacje wymagają natychmiastowego rozwiązania, a ja będę przy tobie w mgnieniu oka - w dzień i w nocy. Wezwij mnie swoimi słowami, wezwij mnie swoim sercem. Działam poza czasem, nie ma czekania.

Ukochana osoba!

Pamiętaj o swoim pochodzeniu, wypełniaj rozkazy i stań się panem teraźniejszości, bo tylko wtedy możesz z radością patrzeć w przyszłość.

Złoto-fioletowy płomień przenika teraz każdy twój dzień, a kiedy stajesz przed decyzjami, jestem pośród ciebie.

    Z doskonałą miłością
    MISTRZ ŚW. GERMAIN

**Channel: Jahn J Kassl

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz